Do nosa som vdychovala tú jeho úžasnú vôňu a zdalo sa mi, že sú naše telá až príliš veľmi pri sebe. Ako keby tu bolo niečo, čo ma v túto chvíľu naozaj k nemu ťahalo. Možno to bola tá odhalená hruď a myšlienka na jeho nahé opálené telo.

Urobila som malí krok dopredu, čím som mala jeho jednu nohu medzi mojimi nohami a ladne sa naše nohy dotýkali.

Zovrela som mu dlaň ruky a potiahla mu ňou dole ďalej od košele. Pozerala som sa na jeho peru a dalo mi až príliš veľa práce zdvihnúť pohľad do jeho očí.

Jeho oči ma so záujmom sledovali.

„Neviem, či je to dobrý nápad," šepla som potichu.

„Čo?" opýtal sa ma chrapľavým zmyselným hlasom, vďaka ktorému mi príjemne zavibrovalo v podbrušku.

„Dávať si dole tu košeľu," odvetila som a pohľad mi znova klesol na tie pootvorené pery. Kútiky úst sa mu zdvihli do nepatrného úsmevu. Nahla som sa ešte viacej k nemu, aby som za neho, na linku mohla položiť vreckovku s ľadom. Ruka sa mi trochu obtrela o tú jeho.

„Nebodaj by ti vadilo, že by som si dal košeľu dole," šepol.

„Podľa toho, z akého uhľu to vezmeš," odvetila som a pozerala mu do tmavých očí. „Mala by som ťa.. teda.. moje hormóny by ma nútila ťa pobozkať."

Will sa zazubil a jeho ruky sa pustili linky. Ladne ich položil na moje boky a narovnal sa. Trhol rukami ku sebe a ja som narazila tým do jeho hrude. V tú chvíľu sa mi zadrhol dych.

Willova hlava sa naklonila ku mne a jemne si obtrel nos o ten môj. Horúci dych z pootvorených úst narážal do mojej pery.

Ťažko sa mi dýchalo a cítila som sa ako keby som v pľúcach nemala žiaden vzduch. Sledovala som smaragdový odtieň v jeho očiach. No moje oči chceli vidieť niečo iné. Pohľad mi znova klesol ku perám, ktoré boli priveľmi blízko tých mojich.

Jeho dlhé prsty ma začali jemne hladkať na boku. Jedna veľká dlaň mi prešla až na chrbát a postupovala pomaly ku zadku.

Dotyky boli len cez oblečenie, ale aj tak mi z toho všetko vibrovalo.

Trošku som zdvihla hlavu, aby moja spodná pera sa jemne obtrela o tú jeho. V tú chvíľu ako keby všetko išlo okolo mňa. Moje pery sa pritisli na tie jeho.

Jazyk jemne vošiel do jeho úst. Spolupracoval a pootvoril pery, aby mi mohol bozk opätovať. Všetko to bolo tak... elektrizujúce. Z jedného bozku sa mi roztriaslo celé telo. Každú bunku mi ovládala túžba po ňom. Bozk bol žiadostivý a vášnivý.

Ruky som položila na jeho hruď. Jednou rukou som pomaly postupovala po jeho horúcej koži hore.

Jeho obe dlane spočívali na mojom chrbte, čím ma tlačil viacej na jeho telo.

Bozky boli pomalé a naše jazyky sa doslova spolu hrali. Obaja sme si dávali záležať, aby do seba jemne narážali.

Úprimne neviem povedať ako sme tam dlho stáli a bozkávali sa. V tú chvíľu ako sa naše pery spojili, sa mi zastavil celý svet. Moje prsty našli cestu k jeho gombíkom na košeli, ktorú som začala pomaly rozopínať.

Posledný gombík, ktorý som rozopla, mi dovolil odhrnúť košeľu. Ruky som si položila pod jeho prsia a pomaly nimi šla dole. Cítila som pod rukami jeho vyrisované svaly. Do riti, to bol naozaj dobrý pocit. Každý sval sa pod mojim dotykom napol.

Will odpojil naše pery a potichu sa zasmial. Otvorila som oči a vzhliadla do tých jeho.

„Neviem, či by bol niekto nadšený, keby nás takto našiel," šepol na vysvetlenie.

GO HARDWhere stories live. Discover now