12-Denef'in Rüyası

En başından başla
                                    

"Sen de biraz elma biraz ben kokuyorsun." İyice ona sokuldum. O da iki koluyla birden beni sardı.

"İyi geceler ipek böceğim." İyi geceler diye fısıldayıp onun sıcacık kolları arasına girdim.

Sabah kamera sesiyle uyandım. Ege yatağın üstüne çıkmış bizim fotoğrafımızı çekiyordu. Kahkaha atıp onu yatağa çektim. Biraz dikişlerim acımıştı ama önemsemeden onu gıdıklamaya başladım. Ege'nin kahkahalarıyla Gurur da uyandı.

"Babası bak oğlumuz bizim resimlerimizi çekiyor. Şantaj yapacak sanırım." Ege kıkırdamaya devam ediyordu.

"Birbirinize çok sıkı sarılmıştınız Denef ab- anne. Ben de anı kalsın istedim." Onun yanağını kocaman öptüm ve ikimizin ortasına yatırdım. Elindeki Gurur'un telefonuyla ilk önce ikimizi çektim. Gurur da kafasını yanaştırıyor, kadraja girmek istiyordu. Kafamı salladım.

"Bu bir anne oğul anı Gurur bey. İki dakika beklerseniz sizi de çekebiliriz." Somurtup yatağın diğer ucuna gitti. İkimizin yeteri kadar fotoğrafı olduğuna kanaat getirdiğimden Gurur'u da yanımıza çektim. Onunla uğraşırken dikişlerim acımıştı. Gurur da gülümseyip fotoğrafa girdi. Sonra hepsini kendi telefonuma attım. Kalkıp tuvalete gittiğimde dikişlerimden kan sızdığını gördüm. Bir bu eksikti. Panik yapmadan içeri ilerledim.

"Gurur'cum." Yataktaki iki yakışıklım bana döndü.

"Denef, ne oldu güzelim?" sırtımdaki kesiği gösterdim.

"Sanırım dikişlerim açıldı." Yataktan hızla gelip sırtıma baktı.

"Ah be güzelim. Daha yeni dikiş atıldı. Niye bu kadar hareket ettin ki? Gerçi hata ben de niye izin verdim?" somurttum.

"Annemler bakalım ne zaman gelecekmiş. Az kaldıysa Ege'yi bırakıp iki dakika hastaneye gidip gelelim." Kafamla onayladım ve havlu bastırdık. Annemle on beş dakika içinde gelmişlerdi. Zaten yoldalarmış. Ege'yi onlara bırakıp hastaneye gittik ve tekrar dikiş attılar. Eve döndüğümüzde Gurur biraz sinirliydi.

"Tamam kızma iyileşmesi uzun sürecek sadece." Kafasını iki yana salladı ve beni kollarının arasına aldı.

"Sana zarar gelmesine dayanamıyorum." Gülümseyip kollarımı beline doladım.

Pınar anne gülümseyerek bize bakıyordu.

"Nazar değmesin benim kuzucuklarıma. Allah biliyor ya Denef doğduğunda kaderinizin bir olacağını tahmin etmiştim." Gülümseyerek yanına gittim. Kemal amca Egeyle oynuyordu, Gurur da yanlarına gitti.

"Denef çok mutlu oluyorum sizi birlikte görünce kızım. Mutlusunuz değil mi?" kafamı salladım.

"Çok mutluyuz Pınar anne. Hem de çok." Saçlarımı okşadı.

"Bir şeyin yokmuş değil mi? Ay vallahi gidip öldüresim geliyor adamı." Gülümsedim ve sarıldım Pınar anneye. Küçüklüğümden beri beni Gurur'u sevdiği gibi severdi. Biz kavga ettiğimizde her zaman benim tarafımı tutar, Gurur'a hep yanımda olmasını söylerdi. Kahve yapmak için yerimden kalktım.

"Denef'im ne oldu iyi misin?" Gurur'un sorusu karşısında herkes Gurur'a dönmüştü. Bu kadar ilgi göstermesi herkese tuhaf geliyordu sanırım.

"İyiyim canım, kahve yapacağım ister misin?" kafasını iki yana sallayıp ayaklandı.

"Ben yaparım sen otur." Kahkaha attım.

"Saçmalama Gurur. Bir kahve yapacağım altı üstü. Hem hasta psikolojisine girmek istemiyorum." İstemeye istemeye onayladı. Pınar anne ile karşılıklı kahvelerimizi içtik. O da sürekli Gurur'la ilgili laf çarpıtıyordu. Utanıyordum. Yarım saat sonra annemler de geldi. Hep birlikte yemek yedik. Babam bir dakika bile yanımdan ayrılmıyordu.

"Benim prensesim, canın yanıyor mu?" diye iki dakikada bir soruyordu. Gurur'u da kıskanmaya başlamıştı. Beni kimseyle paylaşamıyordu. Ege ise kucağıma yatmış sürekli bana sarılıyor. Her fırsatta yıllardır kimseye diyemediği anne kelimesini telaffuz ediyordu.

Herkes gidip yine üçümüz kaldığımızda Gurur yaklaşıp alnımı öptü.

"Yoruldun mu birtanem?" kafamı olumlu anlamda salladım. Bugün biraz yorgun hissediyordum. Gurur bana bakmak için bütün bir hafta izin almıştı. Gerek olmadığını söylesem de evden hallediyordu işlerini.

"Hadi uyuyalım o zaman." Benim kucağımda uyumuş olan Ege'yi kucaklayıp yukarı taşıdı ve ben de üstünü örttüm. Oğlumu her şeyden çok seviyordum. O benim her şeyimdi. Sonra Gurur'la ikimiz odaya çıktık. Üstümü değiştirip yatağa yattığımda kaslarım gevşedi. Gerçekten yorulmuştum. Gurur geceliğimi askısıyla ve saçlarımla oynuyordu, mayışmıştım.

"Çok güzelsin Denef. Sana bakmaya doyamıyorum." Gülümsedim ve iyice ona sokulup boynunu öptüm kocamın sonra yanağına oradan da dudaklarına çıktım. Gurur beni iyice kendisine çekmiş aynı açlıkla karşılık veriyordu. Şimdi uykum kaçmıştı işte. İstediğim tek şey Gurur'du ama o kendini geri çekti.

"Uyuyalım hadi." Kafamı iki yana salladım.

"Uyumayı değil, seni istiyorum." Diye fısıldadım yanaklarım kıpkırmızı olurken o ise sırıttı.

"Yaramazlık mı yapmak istiyorsun?" dedi oyuncu bir şekilde. Küçükken de bana böyle sorardı.

"Hem de çok fazla istiyorum." Yavaşça kucağına oturduğumda Gurur'un eğlenen ifadesi gitmişti.

"Denef yapamayız, hastasın şu an. Dikişlerin sürekli açılıyor. İyileşince kaçışın yok benden ama bugün olmaz." Dudaklarımı büzüp kafamı boynuna yasladım.

"Gurur ben seni özledim ama sen beni özlemedin sanırım." Dedim sesimi üzgün çıkararak. O da boynuma minik bir öpücük kondurdu.

"Travmatik bir şey de hissedebilirsin Denef, adam seni taciz etti." Kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım.

"Bana dokundu diye mi dokunmak istemiyorsun yani?" dedim gözümden bir damla yaş akarken. Bu neden aklıma gelmemişti.

"Ne?" dedi şok içinde.

"O adam bana dok-" hemen dudaklarını dudaklarıma yasladı, beni sırt üstü yatırıp üstüme uzandı.

"Sakın bir daha böyle bir şey kastetme Denef, senin bu olayda tek bir suçum bile yok ve emin ol şu an ben bunu senden daha çok istiyorum ama dikişlerin bugün açıldı ve tekrar dikildi. Bir daha böyle bir şey yaşamak istemiyorum. Daha önümüzde bir ömür var. İyileş yeter ki sen." Ellerimi boynuna doladım.

"Şimdi de fazla istekli ilişki düşkünü bir kadın gibi davrandım. Kendimi bile düşünmüyorum baksana." Deyip kızardım. Ne yapayım bu adam insan da akıl mı bırakıyordu?

"Ben seni düşünürüm güzelim. Bu hallerin benim hoşuma gidiyor. Hem şu an hasta olmasaydın bir saniye bile düşünmeden üstüne atlardım." Kıkırdayıp koluna vurdum. O da alnımı öpüp beni göğsüne yatırdı. Kalp atışı çok hızlıydı. Gurur bana aşık olmuş olabilir miydi? Bunu düşüncesi bile başımı döndürmeye yetiyordu.

"İyi geceler sevgilim." İçimdeki kelebekler kanat çırpma hızını arttırdı. Konuşamayacağım için göğsüne öpücük kondurdum. Rüyaysa bu yaşananlar asla uyanmak istemiyordum.

Yorumları alalım❤️

İpek DokunuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin