Xiao Zhan ေက်ာင္းကိုလာေနတုန္း yibo နဲ႔ တန္းတိုးတာ‌ေၾကာင့္ Zhou Cheng ကိုအရင္သြားခိုင္းၿပီး သူက yibo ရွီကိုအေျပးသြားေလသည္။

"ငါ့မွာေျပာစရာမရိွဘူး"

"ကြၽန္ေတာ္ ေျပာစရာရိွတယ္ေလ...လာပါ ge ရယ္"

Xiao Zhan တစ္ေယာက္ yibo လက္ေမာင္းကိုအတင္းဆြဲၿပီး စာၾကၫ့္တိုက္ အေရ႔ွက သစ္ပင္နားကိုေခၚသြားေလသည္။

"ဘာေျပာမွာလဲ ျမန္ျမန္ေျပာ ငါ့မွာအခ်ိန္မရိွဘူး"

"ေအာ္ အင္း.. ge ဘာျဖစ္ေနတာလဲဗ်ာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဒီရက္ပိုင္းေတြလည္းေရွာင္ေနတယ္"

"ဘာမွမျဖစ္ဘူး''

''အာ့ဆို ဘာလို႔ Cheng xiao က်ဲနဲ႔ တြဲသြားတြဲလာ လုပ္ေနတာလဲ ၿပီးေတာ့ ေက်ာင္းမွာလည္း ge တို႔ႏွစ္ေယာက္တြဲေနၿပီဆိုတဲ့ သတင္းေတာင္ထြက္ေနၿပီ"

"သူတို႔ဘာသာ သူတို႔ထင္ပါေစေပါ့ ငါက ဘာကိုဂရုစိုက္ကမွာလဲ"

"Ge ..."
Xiao Zhan တစ္ေယာက္ သူ႔ကို ဘုကလန္ေတြပဲ ‌ေျပာေနလို႔ စိတ္မရွည္တာနဲ႔ ေအာ္ပစ္လိုက္သည္။
Yibo လည္း လန႔္သြားတယ္နဲ႔ တူတယ္ သူ႔ကိုလွမ္းၾကၫ့္ေလသည္။

"ခင္ဗ်ား ဘာျဖစ္ေနတာလဲ ..ခင္ဗ်ားရည္းစားက ကြၽန္ေတာ္ ဆိုတာကို‌ေကာ သိေသးရဲ့လား..အခုလို ရည္းစားႀကီး ငုပ္တုတ္ကို အေရ႔ွထားၿပီး ‌ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲသြားတြဲလာလုပ္ေနတာကို ခင္ဗ်ားရည္းစား ျဖစ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္က ဒီတိုင္းပဲ ထိုင္ၾကၫ့္ေနကေတာ့မွာလား ခင္ဗ်ား ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘာေတြစိတ္ဆိုးေနတာလဲ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း‌ေျပာ အခုလိုမ်ိဳးေတာ့မလုပ္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ မႀကိဳက္ဘူး ခင္ဗ်ားမ‌ေျပာခ်င္လည္း ကြၽန္ေတာ့္တို့ ဒီမွာဘဲ အဆံုးသတ္ၾကမယ္"

Xiao Zhan တစ္ေယာက္ စိတ္တိုတိုနဲ႔‌ေျပာတာ‌ေၾကာင့္ အသံအနည္းငယ္က်ယ္သြားေလသည္။
Yibo လည္းေနာက္ဆံုးစကားေၾကာင့္လန႔္သြားကာ ရွင္းျပဖို႔ျပင္ေလသည္။

"မင္းကို ငါေျပာထားသာပဲ wenhan နဲ႔စကားမ‌ေျပာနဲ႔လို႔ ၿပီးေတာ့ သူကမင္းေခါင္းကို ပုပ္သြားတာေတာင္ မင္းကဘာမွမေျပာဘဲ ျပန္ေတာင္ရယ္ျပလိုက္ေသးတယ္ငါမင္းကို‌ေျပာထားတာပဲ သူနဲ႔စကားေျပာတာမႀကိဳက္ဘူးလို႔ အဲ့ဒါကိုေကာငါကစိတ္မဆိုးဘဲ မင္းနဲ႔သူနဲ႔စကားေျပာေနတာကို ငါကေကာ ဒီတိုင္းထိုင္ၾကၫ့္ကမွာလား"

i love you 3000(Completed 😘)Where stories live. Discover now