*Burada Kalacağım*

En başından başla
                                    

“Eğer şu kapıyı hemen açmazsan öldürürüm seni Ceyda” dedi abim.

“Sanki kapıyı açarsam yapacakların farklı”

“Bana bak aç şu kapıyı dedim”

“Açmıyorum” diye bağırdım var gücümle.

“Eninde sonunda çıkacaksın oradan. Ne bilgisayar ne de telefon var orada. Yemek yemek için çıkmayacaksın sanki” dedi bağırarak abim olacak şerefsiz.

Bir şey demedim. Sonrada ses gelmeyince gittiğini anladım. Odaya bakındığımda gerçektende hiçbirşeyim yoktu. Düzleştiricim ve maşam bile yoktu. Abim olduğu için küfür de edemiyordum. Çünkü ne desem ucu bana da dokunuyordu.

Saatlerce tek bir noktaya bakıp durdum.

 EREN

 Lanetler okuyarak olduğum yerde dönüp duruyordum. Ceyda on sekiz olmadığı için onu ailesine geri vermişlerdi. Dönüp dolaşmayı kestim ve bulunduğum mekandan çıktım. Arkamdan seslenenlere kulak asmadım. 

Ceyda'nın evininin önüne geldiğimde bekledim. İçeri girersem kavga çıkartırdım ve bu Ceyda'nın başını iyice belaya sokardı. Kahretsinki ne yapacağımı bilemez bir halde Ceyda'nın evinin önünde arabanın içinde saatlerce oturdum.

BORA

Eren bizi dinlemeyip gitti. Ne yapacağını bilmiyorduk. Aslında ne yapacağını o da bilmiyordu. Ceyda'nın hikayesini dinlemiştik. O şerefsizin Ceyda'ya pek çok şey yapabilirdi. Eren bunu belkide bin defa dile getirmişti ve en sonunda da dayanamayıp gitmişti. 

"Sence ne yapacak?" dedi Gece.

"Ceyda'nın evine gidecek ama sonra ne yapar bilmiyorum. Aslındakendisi de ne yapacağını bilmiyor"

"Bundan sonra ne yaparsa Ceyda'nın zararına olacak bunu biliyor mu peki?"

"Eminim biliyordur. Ceyda'ya zarar verdirecek bir şey yapmaz" dedim. O sırada yanımıza Batuhan geldi.

"Abi avukat geldi" dedi Batuhan.

"Tamam. Gelsin" dedim.

Avukat içeri çekinerek girdiğinde bi olumsuzluk olduğunun farkındaydım.

"Bir b*k beceremediğindeki haline bürünmüşsün" dedim.

"Bora bey şey..." dedi avukat.

"Şeylemeyi keste konuş" diye çıkıştım.

"Efendim Ceyda hanım on sekizini doldurmadığı için ailesiyle kalmak zorunda." dedi avukat ve Gece sözünü böldü.

"Orasını biz de biliyoruz. O aileye gitmemesi için ne yapabiliriz onu söyle bize" dedi Gece.

Helal be benim esmerime. Yeri geldiğinde sert yapmayıda bilirmiş.

"Gece hanım dediğim gibi hal böyle olunca Ceyda hanıma şiddet uygulandığı ile ilgili dava açmamız lazım. Bu davanın sonuçlanması ise en az bir kaç ayı bulur"

"Süreci hızlandıramazmıyız" dedim.

"Bu durumla ilgilide bir kaç arkadaşıma başvurdum. Bu durum en az üç haftamızı alır. Zaman kaybetmeden hemen davayı açtım. Fakat üç haftadan önce neticeleniceğini sanmam" dedi avukat ve odadan çıktı.

"Kahretsin. Şimdi Ceyda üç hafta o lanet olasıca evde mi kalacak?" dedi Gece.

"Üzülme. Baldızıma bir şey olmasına izin vermem." dedim.

Gece'nin yanına oturmuş onun saçlarını okşarken içeri birden Batuhan girdi. Karı gibi çığlık atıp elleriyle gözlerini kapattı.

"Abi çok afersiziz. Yenge sende kusura bakma" dedi Batuhan.

Temiz Kalan Tek SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin