κεφάλαιο 7

Start from the beginning
                                    

Επλυνα τα δόντια μου και έπεσα για υπνο.

Time skip

Ντριιιιιιν Ντριιιιιιν
Α: ΑΑΑΑΑΑ καταραμένο ξυπνητήρι ποιος τα δημιουργησε. Ποιος;
Και με αυτά τα λόγια σηκώθηκα θυμωμένη. Πήγα στο μπάνιο έκανα την πρωινη μου ρουτίνα και έβαλα την στολή μου. Αλλά επειδή είχα πολυ χρόνο έκατσα στο κρεβάτι μου και κοιτουσα τα μηνύματα μου.
5 μαμα
2 Κατερίνα

Επειδή είδα ποιο πολα μηνυματα απο την μαμά είπα να δω τι γράφουν έτσι πατησα επάνω και αρχησα να διαβάζω.

"Αγάπη μου ξέχασα να σου πω ένα ακόμη μέρος της έκπληξης σου. Το άλλο μέρος αυτής της έκπληξης είναι ότι και η Κατερίνα θα έρθει αλλά δεν ήρθε την ίδια μέρα με εσένα γιατί το έμαθε μετά και δεν προλαβε έτσι θα έρθει σήμερα"

"Ααα θα έρθουν και κάτι φίλοι σας μου είπε η Κατερίνα δεν ξέρω αλλά δεν με πειράζει"

"Να τους περιμενεις σήμερα. Θα φτάσουν εκεί το μεσημέρι προς απόγευμα"

"Ελπίζω να περασετε τέλεια "

"Και για να μην παραπονιεσε θα είναι και οι άντρες σου εκεί(τα σκυλιά) θα τους φέρει η κατερινα φιλιά σε αγαπω πολυ"

OMGGGGG θα έρθει η Κατερινα και οι άντρες μου βέβαια δεν ξέρω για ποιους φίλους μιλάει αλλά who's cares. Τότε πατησα γρήγορα και τα μηνυματα της Κατερίνας.

"Σου έρχομαι"

"Και όχι μόνη μου! Έρχομαι μαζί με τα σκυλιά αλλά σου φέρνω και μερικές εκπλήξεις θα στα πει και η μαμά σου"

Ααα ωραία θα περάσουμε. Τότε κοίταξα την ώρα 7:50 καιρός να φευγω. Πήρα την τσάντα μου και τα πραματα μου και έφυγα. Αλλά αυτήν τη φορά μαντέψτε. Όχι μαντέψτε..... Δεν εβαλα ουτε μάσκα ουτε καπέλο. Τέλος παντον ας μην τα πολυλογώ έβαλα ακουστικά κατεφθηνομενη προς το σχολείο. Τα συνηθισμένα βλεματα ψυθηροι κτλ. Όταν έφτασα πια στο σχολείο μπήκα μέσα και όλοι γυρισαν τα βλεματα τους επάνω μου. Ένιωσα λίγο άβολα να ακουω από τα κορίτσια "ΑΑ ιου καινουρια είναι αυτή τι την θέλουμε κιαλη θα μας κλέψει τα αγόρια" Και τα αγόρια να λένε "ποπο τι sexy που είναι " Και άλλες τέτοιες μαλακίες. Ευτυχώς που δεν με αναγνωρησε κανεις. Προχορουσα στο προαύλιο μέχρι που χτύπησε το κουδουνι και έτσι κατευθύνθηκα στην τάξη. Μπηκα μέσα και όλοι με κοιτουσαν λες και ήμουν εξωγήινος 👽👽. Και τότε άρχησαν οι ψίθυροι του τυπου "παλυ καινουρια ήρθε τε μαλακα;" Έλεγαν τα κορίτσια και τα αγόρια "ποπο ωραία θα περασουμε και φέτος με δυο καινουριες" Πήγα και έκατσα στην θέση μου διπλα στον dongmin εκείνος βέβαια δεν είχε έρθει ακόμη. Είχα σκημενο το κεφάλι μου και έγραφα κατι και έτσι δεν κατάλαβα ποτε μπήκε μέσα ο dongmin και η παρεα του όπως και ο καθηγητής. Έκατσε δίπλα μου και με κοιτουσε με ένα περιεργο ύφος.

why I can't be like others \\•yoongi•// (on hold)Where stories live. Discover now