παρτ 16

309 7 3
                                    

Π: Τι λέτε να σας πάω στο The Hype House...? Έχω φίλους εκεί αν είναι θα τους πάρω ένα τηλέφωνο να κανονίσουμε!

Ν: Ναιι

Ε: Ρε Νικολετα κάτσε πως θα πάμε σε ένα ξένο σπίτι?

Π: Όχι, όχι τα παιδιά χαίρονται πολύ όταν γνωρίζουν καινούργια άτομα, τι λέτε να τους πάρω?

Ε: Τι να πω ότι θέλετε!

Π: Λοιπόν παίρνω... Ναι? Josh εσύ? Που είσαι ρε ρεμάλι! Τι κάνετε εκεί? Έχω μετακομίσει LA με κάτι φίλους και αν δεν σας πειράζει σκευτικα να έρθουμε να σας γνωρίσουν.

Τ(Τζος): Ναι ρε το σκεύτεσαι? Ελάτε τώρα αμέσως

Π: οκκ τα λέμε!

Το έκλεισε και είπε στην Νικολετα να πάει να ντυθεί. Εγώ ήμουν ήδη ντυμένη. Όταν κατέβηκε μπήκαμε στο αμάξι του Πέιτον και φύγαμε. Μέχρι να φτάσουμε είχε βάλει μουσική και το είχαμε κάψει μέσα στο αυτοκίνητο. Φτάσαμε και ο Πέιτον χτύπησε το κουδούνι. Την πόρτα άνοιξε η Τσάρλι

Τσ( Τσάρλι): Καλώς ήρθατε... Εππ Πέιτον τι κάνεις ρε μας έλειψες... Είπε και τον αγκάλιασε.

Π: Μια χαρααα... Λοιπόν παιδιά από εδώ είναι η Νικολετα το κορίτσι μου, η Μαρία η κολλητή μου και το αγόρι της και ο κολλητός μου ο Λιάκος... Παιδιά από εδώ είναι η Τσάρλι,η Άντισον,η Ντιξι, Ο Τόνυ, ο Οντρεαζ, ο Τσειζ, ο Τζος, ο Τζάκσον, ο Νικ και ο Άνθονη.

Ε+Λ+Ν: Γεια σαςςςς

Τόνυ: Περάστε μέσα...

Μπήκαμε μέσα και, και οι τρεις μας βλέπαμε σαν χαμένοι το σπίτι. Ήταν τόσο μεγάλο και τέλειο πιο πολύ από ότι φαίνεται από τα βίντεο. Όλοι γνωριστήκαμε με όλους, κάναμε τικ τοκς, παίξαμε επιτραπέζια, τραβήξαμε φωτογραφίες, μέχρι που ήρθε το βράδυ και έπρεπε να φύγουμε.

Ε: Ευχαριστούμε πάρα πολύ! ❤️

Αντι: Εμείς ευχαριστούμε... Να μας τους ξανά φέρεις Πέιτον...

Π: ναι βρεε...

Φύγαμε και πήγαμε σπίτι και επειδή ήμασταν κουρασμένοι πήγαμε να κοιμηθούμε κατευθείαν...

Το επόμενο πρωί

Ξύπνησα και δίπλα μου δεν ήταν ο Λιάκος. Εγώ σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα και πήγα στο δωμάτιο της Νικολέτας να την ξυπνήσω, γιατί δεν ξέρω απλά είχα όρεξη να την ξυπνήσω😂 Πήγα σιγά σιγά στο δωμάτιο για να μην ξυπνήσω τον Πέιτον αλλά ούτε αυτός ήταν εκεί. Την ξύπνησα πάλι καλά δεν γκρίνιαξε και πήγε στον μπάνιο. Εγώ την περίμενα και μόλις βγήκε κατεβήκαμε κάτω να φάμε πρωινό.

Only in my dreams...Where stories live. Discover now