Annem yine ağzını açacaktı ki onu elimle durmasını işaret ettim.
''İlk öncelikle ben kaç yaşına gelmiş adamım altıma işemem.Hem yapsam öyle bir şey nasıl yüzüme, gözüme ve saçlarıma geliyor.İkici olarak seni gıcık etmek için öyle bir şey asla yapmam.Bu nasıl oldu ben de bilmiyorum.''
Annem cevabımdan tatmin olmasa da çabuk giyinip odamdan bir an önce çıkmamı istedi.
Tam saçlarımı kurulamak için havlu alacaktım ki aklıma Jungkook geldi.O da benimle yatıyordu sonuçta.Koşarak yatağıma gittim.Yatağımda bulmayınca hemen yatağın altına baktım.Yerde sırtüstü yatmasını görmemle hemen kucağıma aldım.
Jungkook aynı benim gibi ıslanmıştı.Pijamaları,yumuşacık olan saçları sırılsıklamdı.Hemen onun saçlarını nazik bir şekilde havluyla kuruttum ve kıyafetlerinden birini giydirdim.Onu armut koltuğuma oturttum.Ve hızlıca kendim giyindim.Odadan çıkacakken Jungkook'un yanına çömeldim.
''Umarım ben giyinirken gözlerini kapamışsındır Jungkook''diyerek kıkırdadım.Sonra da yanağını öpüp, annemin daha fazla bağırmaması için hızlıca odadan çıktım.
💫💫
Kantinde Yoongi ile diğerlerini bekliyorduk.Bugün kafam halen o kabus yüzünden ve sabah olanlardan sonra karmakarışık olduğu için huzursuzdum.Yoongi'nin birden omzumu dürtüklemesi ile ona döndüm.
''Neyin var senin,böyle bir suratla bütün gün dolaştın zaten.''
''Bende ne olduğunu bir bilsem zaten Yoongi rahatlasam''
''Yardım edebileceğim bir şey varsa çekinmeden söyle''
Kafamı sallayarak ona kendimi zorlayarak gülümsedim.
''Şey Tae ben sana bir şey demek istiyorum''
''Ne demek istiyorsun?''
''Ben seni instagramdan eklemek için hesabına girdim.Ee doğal olarak fotoğraflarına baktım da....''
''Evet Yoongi söylesene ''
''Ya bu 78 fotoğrafının 39'unda bulunan tatlı çocuğun görüştüğü birisi varmı?Yoksa numarasını alabilir miyim?''diyerek utanarak söyledi.
Şaşırarak Yoongi'nin bizim aptal Jimin'i beğendiğini anladım.
''Sen eşcinsel misin?''
''Oğlum mal mısın sen?Önümüzde her gün NamJin birbirine yürüyor,Hoseok desen o da belli yani ben de senden Tatlı çocuk yani Jimin'in numarasını almak isteyip sana sevgilisi var mı diye sormam yeterince belli olmuyor mu?''
''Hoseok bence eşcinsel değil ya.Neyse sen de baya iyi stalk yapıyormuşsun.''
Yoongi yüzünde 'tabiii oğlum sen ne zannettin'bakışıyla bana bakarken göz devirdim.
''Hayır Jimin'in sevgilisi ya da görüştüğü birisi yok.Kim ne yapsın onu,sen nasıl beğendin anlayamıyorum cidden.''
''Oha görüştüğü yok mu?Ve sen kör müsün?Çocuk ultra yakışıklı ve sevimli.Git bir doktora.''
''Bana laga luga yapma.Bir kere söyleyeceğim ona göre.0**********''
''Adamsın kardeşim''
💫
Bugün bizim çocuklarla internet kafeye gitmiştik.Bugün tuhaflıklar cidden bitmiyordu.Hoseok bugün kalemin benim tarafıma düşürmüş, kalemini alırken bacağımı okşamıştı.
Ve cidden rahatsız olmuştum.
Telefonum çalmaya başlamasıyla kaldırıma geçip durdum ve telefonu açtım.Babam arıyordu.
''Alo,baba?''
''Taehyung ya bu akşam burada çok fazla iş var yanıma gelip bana yardım etsen''
''Hemen geliyorum baba''
Telefonu kapattıktan sonra babamın yanına yardıma gitmeye koyuldum.Birisinin beni izlediğini hissederek..
💫💫
Babamla eve daha yeni girmiştik.Annem büyük ihtimalle yatmıştı ,ev çok sessizdi.Saat 02.43'tü.Babama iyi geceler dedikten sonra sessiz adımlarla odama çıktım.Kapıyı açmamla masamda Jungkook'un kıyafetlerinin aynısını giyen yakışıklı adamın noodle yerken yakalamıştım.
Tamam bu bugün olanlardan daha az tuhaftı.Hiç bir şey demeden içeriye girip kapıyı kapattım.Çantamı kenara koydum ve pijamalarımı aldım.
''Bakma,kıyafetlerimi giyeceğim''diyerek sessizce konuştum.Beni şaşırmış bir şekilde izlerken kafasını aşağı-yukarı salladı ve kafasını kapıya doğru çevirdi.Kıyafetlerimi hızlıca değiştirdim.Ve yakışıklı çocuğun yanına gittim.
''Biraz da ben yiyebilir miyim?Çok acıktım''
Bana noodle kutusunu yavaşça ittirerek verdi.
''Teşekkürler''
Onun kullandığı chopstickleri elime aldım.Ve tavuklu noodle yemeye başladım.Önümde oturan ağzı açık bir şekilde beni izleyen tatlı çocuk kesinlikle kötü birisi olamazdı.Ağzımda ki lokmayı yuttuktan sonra ona döndüm.
''Sen neden buradasın peki?''
Yutkundu ve cevap vermeye hazırlandı.
''Burası benim evim de ondan''
''Hayır burası benim evim ve ben seni tanımıyorum''
''Taehyung burada senden daha uzun süredir kaldım''diyerek göz devirdi.Şuan gözümde nedense tatlı değilde çekici geliyordu.
''Ne demek daha uzun süre?Sen bu evin önceki sahibi misin?''
''Evet''
''Ama ev artık bizim,burada olmaman gerek''
''Burada olmamı çok istiyordun ama''
''Ne?Hayır olmanı istemedim.Sen kimsin ki seni isteyeceğim ben be''
''Ben kim miyim?''
''Evet sen kimsin?''
''Ben Jeon Jungkook memnun oldum.Aslında senin soyadınla aynı olmasını istediğim için Kim yapacaktım.Ama sonra dedim ki 'Neden ben değiştireyim ki'.Yani ilerde senin soyadını resmi olarak Jeon Taehyung olarak değiştiririz''
''Ne?''
''Diyorum ki ilerde evleneceğiz ya resmi olarak değişir soyadın merak etme sen''
🌙🌙
Ben ne yazıyorum ya.Çok saçma bir kitap oluyor bu.İlerde artık bir şekilde düzelteceğiz.Birde Yoonseok severim ama Yoonmin de seviyorum.Ve bu kitapta Hoseok için başka planlarım var :(
Oy ve yorum yapmayı unutmayın!
Oppacı ve gıcık shipperlar hariç diğer bütün Armyleri seviyorum ya hepiniz aşksınız❤❤
Seviyorum sizi❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʏօʊʀ ɖօʟʟ|ȶǟɛӄօօӄ
FanfictionKim ailesi eski bir eve taşınırlar.Yerleştikten sonra evi merak eden Tae kilitli çatı katına girmeyi başarır.Garip bir şekilde büyük bir sandıkta yeni oyuncağını bulur.