,,Takže jak se to stalo?" Zeptám se a pokusím se mu to co nejopatrněji ošetřit.
,,No vlastně jsme se trochu pohádali se Shawnem a já jsem ho tak trochu naštval a on to nevydržel a jednu mi vrazil, ale já za to můžu, on se jenom bránil." Řekne a já přikývnu. Trochu si povzdechnu.
,,Lásko, nic si z toho nedělej, neboj se, já už nechci být ten Cole, co před tím, ne potom, co se stalo. Ne po tom, co jsem prožil. Vždycky to byl jenom sex, jenom pro to, aby mi bylo dobře, ale s tebou jsem cítil lásku a poznal, jaké to je skutečně někoho milovat." Řekne a chytne mě za ruku. Tohle přesně teď prožívám já. Tu lásku o které jsem vždy četla v knížkách.
,,Nechceš zůstat přes noc u mě?" Zeptám se a usměju se.
,,Jestli ti to nebude vadit? Moc rád budu, když si mě tady necháš." Řekne a usměje se.
,,Ne nebude, jsem ráda, že tu se mnou zůstaneš, ale budeš to muset zase se Shawnem urovnat."
,,Já vím, ale to co jsem mu řekl a provedl, to mi asi moc neodpustí."
,,Proč myslíš, že by ti to neodpustil? Jste přece bráchové. To bude dobrý, uvidíš." Řeknu a usměju se.
,,Jo asi máš pravdu, jsem hroznej debil."
,,Nejsi zlato, vážně nejsi. Hele, ale omluvit se musíš."
,,Já vím a udělám to." Řekne a usměje se. Hodně se mi tenhle Cole líbí. Není to ten Cole, ze kterého jsem měla strach.
,,Courtney vadilo by, kdybych se vrátil domů za Shawnem, já si s ním asi musím promluvit."
,,Ne vůbec, jen běž. Uvidíme se zítra ve škole." Řeknu a on si mě stáhne do objetí.,,Miluju tě."
,,Já tebe Cole a moc."
,,Já tebe víc. Tak já půjdu, drž mi palce lásko."
,,Budu." Řeknu a usměju se. Vyprovodím Cola a ještě mu zamávám, než odjede. Vrátím se zpátky dovnitř. Je to takový zvláštní pocit. Takovéhle pocity jsem nikdy neměla, ale jsem hrozně ráda, že se to stalo a doufám, že teď to bude lepší a lepší.
Nakonec se rozhodnu si jít dát sprchu. Pořádně se umeju a potom si ještě sednu ke stolu a pustím se do učení. Chvíli se učím, než mi zase zazvoní telefon. Kouknu se na jeho displej a povzdechnu si.
,,Ano mami, je všechno v pohodě, dům stojí, já se učím a nic se nestalo, jsem taky v pohodě, je to dobrý." Řeknu mamce do telefonu.
,,Dobře, jenom se ujišťuju, jestli je všechno v pohodě."
,,Mami je to jenom hodina a půl, nic se nemůže stát a ty víš, že já na párty moc nejsem, takže to nehrozí."
,,Já vím zlato, ale jenom se ujišťuju."
,,Jo to už jsi říkala, neboj se. Mami v klidu ukonči hovor a užij si let a dovolenou jako každý rok. Ano?"
,,Neboj už končím, tak já se ještě ozvu až přiletíme."
,,Mami ne, to nemusíš, já to zvládnu."
,,Courtney Josephine Harrisová, já zavolám!" Řekne mamka a já protočím očima.
,,Dobře, ale teď už musím se jít učit. Ahoj mami a pozdravuj."
,,Ne, ne, ne počkej."
,,Jo Ahoj." Řeknu a ukončím hovor. Tak tohle by jí mohlo na chvíli naštvat a dá pokoj. Řeknu si v hlavě a raději se vrátím k učení.Z pohledu Cola
Dorazím domů a hned vejdu dovnitř. Musím najít Shawna.
,,Ahoj jsem doma! Je tady Shawn?" Zeptám se rodičů, kteří jsou v kuchyni.
,,Je nahoře u sebe i s Clarke."
,,Aha, dobře děkuju." Řeknu a rychle vyběhnu schody. Zastavím se před jeho dveřma. Zaklepu a počkám, až se ozve někdo za dveřmi.
,,Dále!" Vyzve mě Shawn a já otevřu dveře.
,,Cole co tady děláš? Vypadni!"
,,Ne prosím, já jsem se vám chtěl omluvit. Oboum. Jsem hroznej debil, neměla jsem spát s Clarke, ale nechtěl jsem do toho Courtney nutit a nemohl jsem to vydržet, moc se omlouvám, jsem čůrák."
,,Jsi no, to máš pravdu." Řekne naštvaně Shawn.
,,Já vím a moc se vám omlouvám. Clarke je mi to líto, byla to blbost."
,,Jo byla, ale zase na druhou stranu, jsme si to odbyli a ty to teď můžeš dělat s Courtney."
,,No, už se stalo."
,,Počkej cože?!" Vyjedou najednou Shawn s Clarke.
,,Počkej, vy jste to s Courtney dělali?" Zeptá se Clarke a já nervózně přikývnu.
,,A dobrý nebo?"
,,Ne, právěže to bylo úžasné."
,,Jezu, já jsem tak ráda." Řekne a padne mi kolem krku.
,,Tak dobře, odpouštím ti, ale už to nezkoušej."
,,Neboj se." Řeknu a usměju se. Otočím se na Shawna, který tam stojí stále naštvaný.
,,Brácha, je mi to líto." Řeknu a podívám se na něho.
,,Cole, tohle mě fakt nasralo."
,,Já vím a mrzí mě to a moc, vážně.",,No dobře, trochu se mi ulevilo, když jsi dostal do držky." Řekne Shawn a usměje se.
,,Dobře, tak to jsem rád." Řeknu a usměju se.
,,Myslíte si, že to Courtney řekne?"
,,Kdo co?"
,,No Vanessa, co když bude do Courtney šít a ona jí uvěří?"
,,Neuvěří, Courtney věří tobě." Řekne Clarke a usměje se.
,,Jo, snad bude věřit nám." Řeknu a usměju se.
,,A navíc, byly jsme tam všichni a jestli tomu Courtney uvěří a bude na nás naštvaná, tak přece to jen tak nenecháme a uděláme všechno pro to, abych její důvěru získali zpět."Baru a Veru ❤️
ČTEŠ
My Annoying Brother
FanfictionNa jedné straně Shawn Mendes. Milý, vtipný, hodný kluk a také slavný zpěvák, který bohužel nemá moc štěstí v lásce, ale taky neměl moc štěstí na své dvojče, které mu všechny jeho plány kazí a oblíbenost snižuje, když si hraje na něj. Na druhé stran...
64.KAPITOLA
Začít od začátku