" Gerçekten güzelin miyim ? " dedim şapşal şapşal

" Evet,tanıdığım en güzel kızsın." dedi sallamaya devam ederek .

" Pınardan daha mı güzelim ?" dedim merakla sonuçta onun çok güzel bir fiziği vardı . Bir zamanlar onun yüzünden slikon yaptırmayı bile düşünmüştüm. Bir jenner - Kardashian fiziğine sahipti çünkü kendisi. MAŞALLAH !

" Bilmem, benim için en güzel sensin." dedi yüzümdeki sırıtış daha çok yayıldı. Beni sallamaya devam ettikçe sanki gökyüzüne yaklaşıyormuş gibi hissediyordum ve bu his muazzamdı.
Bir elimle salıncagın ipini tutup diğer eteğimdeki elimi serbest bırakıp gökyüzüne doğru uzattım.

" Barış , bulutlara dokunmak istedin mi hiç ? Pamuk şekere benziyorlar çok tatlı keşke yiyebilsem " dedim

" Bulutları yemek mi istiyorsun doğru mu anladım ? " dedi onun ağzından duyunca biraz fikrim saçma gelmişti ama bence pamuk şekere benziyordular . Pembe olduklarını hayal etsenize.

" Pembe olduğunu düşün,yemek istemez miydin ?" dedim

" Leyla,sen nasıl bir hayal dünyasında yaşıyorsun bazen gerçekten merak ediyorum." dedi ona aldanmadım bence gayet güzel bir fikirdi kim yemek istemezdi ki ? Pamuk şeker olan bulutları.

" Yuppiii daha hızlı, uçur beni" dedim bir adrenalin patlaması yaşıyor olabilirdim şuan . Herşeyi yapmak istiyordum.

" Diğer elinle de tut düşeceksin." dedi

" Barış karşıma geçsene , ben atlayım sen beni tut sonra döndür ben bunu bir video da izlemiştim çok güzeldi . " dedim heyacanla

" Tutamazsam düşersin, saçmalama. " dedi kızarcasına

" Ama bozma planımı hadi lütfen " dedim yavaşça karşıma geçti. Beni kırmamak için .

" Biraz yavaşlasın atlayacagım ." dedim

" Dikkat et . Düşersen bozuşuruz ." dedi kafamı  salladım

" Telefonun ön kamerasını aç. Videoya al bu anı ." dedim cebinden iphone 11 ini çıkardı. Gözlerim aşk dolu bir şekilde baktı . Ne güzeldi öyle keşke benim olsa. Barış' a desem değişir miydik acaba? Sonuçta benimde x

" Merhaba , ben Leyla. Barış 'ın sevgilisiyim evet bu yakışıklı çocuk benim sevgilim. " dedim kahkaha atarak kameraya bakıp el salladım.

" Sende tanıt hemen kendini ." dedim

" Merhaba ben Barış Sancar. Leyla' nın sevgilisiyim. O tam bir deli ." dedi

" Hiçte bile deli falan değilim." dedim ve devam ettim " Atlıyorum hazır mısın?" dedim kafasını salladı . Salıncagın öne doğru gitmesiyle birden kucağına attım kendimi bacaklarımı hızlı bir şekilde beline dolayıp. Kollarımı boğazına sardım refleks olarak gözlerimi kapatmıştım korkuyla .

Gözlerimi açtığım da burunlarımız birbirine değiyordu . Sıcak nefesini yüzümde hissettim. Bakışları gözlerimden yavaşça dudaklarıma indi benim bakışlarımda sanki beni yönetiyormuş gibi onunla haraket edip dudaklarına kaydı .  İlk değildi ama her öpüşü ilk gibiydi. Her elimi tutuşu, her buluşmamız ilk gibiydi.

Bu sefer ben ondan hızlı davranıp benim dudaklarım , onun dudaklarıyla buluştu.  Kollarımı boynuna düşmemek için iyice sardım. Çevredeki insanla umarım bizi izlemiyordur yoksa önümüzdeki hayatımı bu utançla geçirecektim .

Yavaşca birbirimizden ayrıldığımızda titrek nefesimle konuşmaya çalıştım. Utanmıştım .

" Döndürmeyi unuttun." dedim  gözlerime bakıp beni hızlı bir şekilde döndürdü kahkahalarımız gökyüzünde yankılandı.

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin