Part 26 - Psychopath

Start from the beginning
                                    

,,Ďakujem Ian. Hádam ti to raz budem môcť oplatiť."povedala som a on mi chytil ruku do dlaní.

,,To je v poriadku. Pre teba všetko." povedal a ja som mu venovala úsmev. Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošiel on. Opäť. Aj keď na mojej tvári prevládal úsmev,vo mne bojovali rôzne pocity. Vedela som,že už nepatrím do jeho života. Kučeravý chlapec si sadol k jednému zo zadných stolov a ja som začala uvažovať. Mám ho ísť pozdraviť ?

,,Hneď som späť."povedal Ian a ja som prikývla. Určite na niekoho čaká. Počkám si. Po pár minútach sa otvorili dvere a mne sa nechcelo veriť,koho tam vidím. Niall. Samozrejme,že si to namieril k Harryho stolu. Po chvíli sa vrátil Ian a ja som vedela,že musím odísť,kým si ma jeden z nich všimne.

,,Nehnevaj sa Ian,ale musím už ísť. Vidíme sa zajtra."povedala som a vzala som si kabelku.

,,Fajn. Tak ahoj."povedal s úsmevom a ja som vyšla von. Zrazu mi hlavou prešla myšlienka,že tu môžem na nich počkať a uvidieť ho ešte. Šla som za roh kaviarne a čakala som. Trvalo asi hodinu,kým konečne vychádzali. Vonku sa už zotmelo a parkovisko bolo prázdne,takže som mohla počuť ich rozhovor.

,,Rád som ťa videl Niall."povedal chrapľavý hlas.

,,Aj ja teba."povedal Niall s jeho typickým prízvukom. Potom som počula už len buchot dvier na aute. Vyšla som spoza rohu,kde ešte stál Niall a kýval Harrymu. Prešla som pomaly k nemu. Ani neviem,čo ma to napadlo.

,,Ahoj."pípla som a on sa prekvapene pozrel na mňa.

,,Ahoj Abbs. Čo tu robíš ?"spýtal sa zmätene a poškrabal sa na zatýlku.

,,Bola som sa opýtať na prácu. Takže, odkedy chodíš so Stylesom na kávu ?" opýtala som sa,pričom som prešľapovala z jednej nohy na druhú.

,,Sledovala si ma ?"spýtal sa vyšším slovom a jeho pohľad ma prepichoval.

,,Ja...pch...nie."povedala som a obzrela som sa okolo.

,,Čo ťa prekvapuje Abby ? Veď sme len starý priatelia,ktorý sa po dlhšom čase stretli."vysvetlil a prešiel si rukou cez vlasy.

,,Ako sa má ? Nepýtal sa na mňa ?" spýtala som sa a on mi venoval divnú grimasu.

,,Počúvaš sa vôbec ?"spýtal sa a ja som naštvane prišla bližšie k nemu a pevne som ho chytila za tričko.

,,Neodpovedal si mi. Pýtal sa na mňa ?"spýtala som sa a on na mňa vystrašene hľadel.

,,Abby,čo sa to s tebou deje ? Správaš sa ako psychopat ! Odkedy si sa vrátila si ním posadnutá a ako vidím,tak ti z toho šibe."povedal a ja som pustila jeho tričko a urobila krok dozadu.

,,Možno som psychopat ! Ale len preto,lebo som sa vzdala niekoho, koho som mala naozaj rada," povedala som a vtedy som si uvedomila,čo som spravila, ,,Prepáč mi to Niall."

,,V pohode. Má sa dobre."odsekol a otočila sa na odchod.

,,Počkaj Niall."zvolala som,keď moje telo ovládla horúčava a obsah môjho žalúdka skončil na ceste. Niall hneď pribehol ku mne a odhrnul mi vlasy.

,,Abbs ! Si v poriadku ?  Kedy si naposledy niečo jedla ?"spýtal sa starostlivo a podal mi balíček z vreckovkami. Poutierala som sa a on mi hladil chrbát.

,,Ja ani neviem,asi ráno. Ale budem v poriadku."povedala som a on prikývol.

,,Fajn,zaveziem ťa domov."povedal a ja som prikývla. Pomaly som prešla k autu a nastúpila som. Počas cesty som len potichu sedela. Nevedela som,čo povedať. Hanbila som sa za to,čo som spravila. Niall za to nemohol. Zároveň som si vážila,že sa mi neotočil chrbtom. Po chvíli sme zastavili pri mojej bytovke.

,,Abby. Chcem,aby si vedela,že som tu pre teba a môžme byť v tom spolu. Rád ti pomôžem."povedal tichým hlasom a jeho belasomodré oči hľadeli na mňa.

,,Ďakujem Niall. Vážim si to,ale zvládnem to aj sama,len potrebujem čas."povedala som a on chápavo prikývol.

,,Dobre,ale keby si čokoľvek potrebovala,stačí zavolať."povedal a ja som mu venovala úsmev. Bolo to od neho milé. Naklonila som sa k nemu a objala som ho.

,,Ďakujem Niall. Dobrú noc."pošepla som a vystúpila som z auta.

,,Dobrú noc."

~~~~~~

Ahojte :)

A je tu nová časť. Dúfam,že sa páčila. Čo si myslíte ? Ako to dopadne s Abby ? Trošku sa to zamotáva ;). Budem vďačná za všetky vaše názory. Ďakujem všetkým,ktorý čítate tento príbeh a podporujete ma (To by som nebola ja,keby som to tu nenapísala :D,ale naozaj si to vážim). Ste naozaj skvelý ❤️

I love u all 💞
Lia 🖤🖤🖤

Step brother/H.S/SK √Where stories live. Discover now