"ئەوە بانگێشت نامەیەکە.....بەبۆنەی هاوبەشیکۆمپانیایی K.T.H و H.Nـە......."
لیا ووتی و باگێشت نامەکەیی هەڵدایە سەر مێزەکەم......گەرووم پاک کردەوە.....ئەوە زۆر ئەستەمە.....ناتوانم بووەستە لەوەی گەرووم پاک نەکەمەوە.....من بەتەواویی شڵەژاوم.....هیچم نەوت و بانگێشت نامەکەم خستە جانتاکەم......لەناکاو لیا هەردوو دەستی لەسەر مێزەکەم جێگیر کرد و سەیری چاوەکانی کردم"نەکەی لەکەسێکی دەستگیراندار نزیک بیتەوە تێگەشتی.....وە دواین جارە بەم جلانە یەیتە کۆمپانیا"
لیا بەتوڕەی ووتی
هەناسەیی گاڵتەجاڕیم دایەوە و پاڵم بەکورسیەکە دادایەوە قۆڵەکانم لەیەکدی ئاڵاند"یەکەم.....من وەک....تۆ......نیم لەکەسێک نزیک ببمەوە کە بزانم یەکێکیدی ئەوی خۆش ئەوێ"
ووتم
جوان درۆ ئەکەی مینجی ئافەرم"دووەم.....تۆ ناتوانی بڕیار لەسەر ژیانی من بەیت....."
ووتم و قاچی ڕاستم لەسەر قاچی چەپم دانا لیا توڕەییەکی زۆری پێوە دیار بوو.....خێرا منی جێهێشت و ڕۆشتە ژوورەکەی.......هەهـ.....گەمژە وائەزانێ ناتوانم وەڵامی بەمەوە......کچەکەی جاران نەما لیای گێژ.....من مینجی نوێم چاوەڕێی سوپڕایزی گەورە بە........هەناسەیەکی قوڵم هەڵمژی و سەیری فایلەکانم کردەوە.......................
بەتوندی لەسەر سیسەمەکەم پاڵکەوتم دوای گەرماوکردن کاتژمێر حەوتی ئێوارەیە سەیری داوەت نامەکەم ئەکرد.....بەتەواوی خوێندمەوە بەیانی کاتژمێر شەشی ئێوارە ئاهەنگەکە ئەکەن.....هەناسەیەکم هەڵمژی و مۆبایلەکەم بەکارخست و ڕۆشتمە پلەی ستۆری.....دوای ماوەیەک یاریەکی گونجاوم هەڵبژارد و داونڵۆودم کرد......هەهـ.....لەکۆتایدا...خێرا ڕۆشتمە ناویەوە
"پۆبجییییــ"
قیژەیەکی بچووک لەدەمم هاتە دەرەوە{END.POV}
{Taehyung.POV}ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
"ئێمە چەندجارێک قسەمان لەسەر ئەمانە کردووە"
بەدەنگێکی بەرز ووتم"بەڵام ئەوە ناگۆڕێ......ئەو مارە"
دایکم هاواریی کرد"بەڵام ئەوە ناڕەوا نییە من ئەوم خۆشئەوێ و دەستگیرانمە"
هاوارم کرد"دەنگت بەرز مەکەوە تایهیۆنگ"
باوکم بەتوڕەی ووتی"ئەوە ژیانی تایبەتی منە چ پێویست ئەکا لەسەر شتێکی هیچ بڕۆن"
ووتم"بەڵام ئێمەش چاکەی تۆمان ئەوێ.....ئەو تۆی ناوێ پارەکانتی ئەوێ پارە"
باوکم ووتی
هەناسەیەکی قوڵم هەڵمژی
YOU ARE READING
♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡ {K.TH} ✔
Romanceیەکەم نیگا!! یەکەم دڵشکانـ!! یەکەم ئاشق بوونـ!! یەکەم ماچ!! ڕووداوەکان ناخۆشنـ!! ♡𝓜𝔂 𝓑𝓸𝓼𝓼♡
PART 5
Start from the beginning