Something smells awkward

Începe de la început
                                    

-Baietii,am tipat eu ca sa fie si celelalte patru OMN-uri atente.

-Venim acum.a tipat Liam la randul sau din camera lui Harry.

Cei patru au intrat in sir indian si erau gata sa imi asculte planurile malefice. Totul avea sa fie pregatit pentru maine. Dupa cum bine va dati seama nici unul dintre noi nu prea e de acord cu relatia,viitoarea relatie,inexistenta relatie dintre Alex si Siva asa ca ne-am hotarat sa le sabotam intalnirea. Daca eram atenti planul avea sa functioneze ca pe roate.

Harry Pov.

Zayn ne uimise cu idea lui iar eu eram gata sa il ajut cu tot ce puteam ,ca si ceilalti de altfel.Eu primisem cea mai simpla misiune,sa stau si sa vad cum evolueaza lucrurile dintre Alex si Siva in timpul filmului,asa ca m-am gandit ca as putea sa o invit pe Tami sa vada filmul cu mine.Ea a acceptat bucuroasa ceea ce m-a incantat nespus. Maine Siva va avea parte de cea mai exploziva intalnire din viata lui.

Alex Pov.

M-am trezit bine dispusa si cu un zambet mare pe fata,care mi-a disparut cand am vazut cat e ceasul. Mai erau 3 ore pana la intalnirea mea  si nici nu ma spalasem pe dinti. Am intrat in baie si am facut un dus,apoi m-am imbracat cu ce imi pregatisem aseara, mi-am odulat parul,m-am machiat foarte putin si eram gata de plecare. Il rugasem pe Paul sa vina sa ma ia,iar acum era in fata portii gata sa porneasca. Spre marea mea surprindere in fata portii nu erau decat doi-trei papparazzi amarati. Am ajuns in timp record in fata cinematografului  si am intrat in cel mai pisicesc,nijacesc mod posibil, incercand sa trec neobservata. Siva ma astepta inautru cu un buchet mare de trandafiri.

-Ma bucur ca baietii nu te-au sechestrat si nu te-au legat de cine stie ce scaun ca sa nu mai ajungi la intalnire.

-Veneam cu scaun cu tot,am spus eu si am inceput amandoi sa radem.

In cinematograf era suspicios de liniste. Era doar o fata in spatele unei tejghele ,presupun ca era cea care vindea popcorn,sucuri si toate alea.

-Auzi,de ce e asa de liniste aici? am intrebat eu curioasa.

-Am inchiriat intreg cinematograful numai pentru noi. a spus el si mi-a zambit strengareste.Esti foarte frumoasa.

M-a condus spre sala si ne-am asezat destul de aproape de ecran. M-am facut comoda iar filmul a inceput sa se deruleze.

Zayn Pov.

Am vazut-o pe Alex cum iesea din curte asa ca ne-am urcat si noi in masina pe urmele ei.Drumul parea ca dureaza la nesfrasit.

-Sunt foarte curioasa,noi mergem la un film,Alex si Siva merg la un film, cu siguranta e ceva necurat in asta.a spus Tami si s-a uitat intrigata la noi.

Toti am pus fetele noastre de ingerasi frumosi care n-ar rani in viata lor nici macar o musculita si carora nu le-ar trece niciodata prin cap ganduri rele,ceea ce a facut pe Tami sa se increada si mai putin in noi.

Am intrat in cinema si asa cum ne-am asteptat nu era nimeni acolo inafara de fata de la chiosc.Tipic Siva. Pun pariu ca i-a adus un buchet mare de flori. Ne-am dus spre fata care se hiperventila,cu siguranta directionista, si am rugat-o sa ne ajute. Harry si Tami au intrat in sala,iar noi ceilalti ne-am continuat planul diabolic. I-am cerut fetei sa le duca ,,micilor indragostiti’’ un suc de cirese,aroma preferata a lui Alex, si un suc de kiwi, aroma pe care o uraste Alex. Fata s-a conformat si le-a dus sucurile,dar nu inainte ca noi sa punem in sucul de kiwi niste laxativ pulbere. Baietii mureau de ras iar fata a inceput si ea sa chicoteasca.

Harry Pov.

Ne-am asezat cat mai in spate asa incat cei doi sa nu ne vada. Tami s-a prins deja dar nu a spus nimic,desi parea destul de dezamagita. S-a asezat langa mine iar eu am luat-o in brate. Mi-a zambit si s-a facut comoda in bratele mele. Am urmarit actiunea filmului pana cand Christina a intrat cu sucurile.Am vazut cum le-a dat sucurile,apoi i-am vazut cum au baut. Laxativul isi facea efectul cam in 10 minute. Am asteptat nerabdator si apoi minunea s-a intamplat. Siva s-a inrosit la fata,apoi a inceput sa se foiasca in scaun, a murmurat ceva si a tulit-o cu o viteza supersonica spre toaleta ,presupun. Pe cine pacalesc, cu siguranta a tulit-o spre toaleta. Ne-am ridicat si noi usor,fara sa fim observati, dar cand am incercat sa o iau pe Tami de mana i-a sa tras la o parte. Cand am iesit baietii radeau isteric.

-Sa fi vazut ce fata avea. Era tot rosu! a spus Zayn printre hohote.

-Ce i-ati facut? a intrebat Tami furioasa.

-Nimic,doar i-am pus niste laxativ in suc. a spus Niall si toti au inceput sa rada ca nebunii.

-Nu va pasa nu-i asa? Nu va pasa daca ei ii place sau nu de el? Va doare in fund daca ea se va simti prost dupa toate astea,nu-i asa? V-ati gandit macar o data la sentimentele ei? Sau vai draga,sunteti protectorii lui Alex mai nou? Ascultati la mine, nu are nevoie de protectori. Ea are nevoie ca voi sa nu va mai bagati atat in viata ei. Am inteles la inceput,dar deja e prea mult. Ar trebui sa va fie rusine.a rabufnit ea,apoi a iesit din cinema si a luat un taxi.

Alex Pov.

Dupa ce ne-a adus sucurile Siva a inceput sa se foiasca in scaun,se inrosise iar la un moment dat incepuse sa miroase cam ciudat pe langa el.S-a scuzat si a plecat la baie.

Am asteptat 10,20,30 de minute dar Siva nu dadea semne ca ar fi avut vreun gand sa se intoarca asa ca m-am dus sa il caut. Am intrebat-o pe fata,Christina, daca nu l-a vazut, iar ea mi-a raspuns aproape razand ca e la baie. Nu mult dupa asta am primit un mesaj de la Siva: Imi pare rau ca am plecat asa,am niste probleme.Daca vrei poti sa pleci.

Am iesit foarte incurcata din cinema,dar nu stiu din ce motiv imi venea sa rad.Paul ma astepta afara.

Cand am ajuns acasa baietii erau asezati pe canapea si schimbau canalele fara sa fie macar atenti la televizor.

-Baietii,unde e Tami?

-A plecat acasa la voi.au raspuns simplu.

-De ce?am continuat eu,dar nu am primit niciun raspuns.

M-am dus in camera mea,iar dupa ceva timp baietii m-au chemat sa imi spuna ca se duc in oras.Astia cu siguranta imi ascund ceva. Imediat ce am auzit usa inchizandu-se am inceput sa cotrobaiesc prin fiecare camera. Nimic interesant pana cand am ajuns la camera lui Zayn. Am gasit un intreg flacon de laxative si intregul lor plan scris pe o hartie roz. Roz?Serios,Zayn?Roz? Deci ei au fost. Atunci sa le-o platim cu aceeasi moneda. Am sunat-o pe Tami si am convins-o sa se intoarca spunandu-i si ei intreaga farsa pe care o aveam in minte.Am luat flaconul cu laxative,o reteta de negrese si sa incepem sa gatim. Am turnat tot flaconul in aluat si l-am pus la cuptor. Am rugat-o pe Tami sa incuie fiecare usa de la fiecare baie,asa ca sa fim si mai dragute. Prajiturile erau gata,le-am scos de la cuptor,le-am pudrat si acum iti era mai mare dragul sa le mananci.

Baietii au venit si cand au vazut-o pe Tami acasa s-au speriat la gandul ca ea mi-a spus tot ce se intamplase,dar ea pur si simplu le-a facut din ochi asigurandu-i ca totul este bine.

-Baieti,am facut prajituri. Vreti? am spus eu aratandu-le platoul cu prajituri.

Toti au tabarat pe platou,iar dupa ce au terminat nu mai era nici macar o firmitura. Asteptam cu un zambet malefic pe fata sa isi faca efectul laxativul, dar fiindca totusi nu eram chiar asa de rea,le-am pus:

-Prajiturile contin tot flaconul de laxative pe care il avea Zayn in geanta si toate usile de la bai sunt incuiate,inafara de una de la etaj, cheile sunt ascunse undeva in casa. Pe cutie scrie ca o sa isi faca efectul in cam 10 minute,dar avand in vedere ca l-am pus in prajitura ,aveti cam 20 de minute la dispozitie sa gasiti cheile.Bafta!

 Nota autorului:

Buna,stiu ca nu fac asta des,defapt n-am mai facut asta niciodata,dar m-am gandit sa las si eu o nota de autor,asa ca sa ma simt in rand cu lumea. Sper ca v-a placut capitolul si sper ca o sa cititi si in continuare. Daca v-a placut lasati mai jos o parere. Va pup:*

Ps: OMN-obiect mergator neidentificat

When life gives you One Direction,crazy things happenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum