Okul Çıkışı

-Bilemiyorum hala ulaşamıyorum. Ufff nereye kayboldu ya.(Okan)
-Midesi bulanıp eve gitmiş işte bu kadar basit ulaşırız merak etme, kanka bugün ablamla konuşacaksın başka birşeyi düşünemessin.(Ege)
-Ege doğru diyor biz aramaya devam ederiz. Evine filan gideriz sen işine bak(Kuzey)
Kuzey'i dinleyip yanlarından ayrıldım. Oralarda ki parka geçtim ve Cansu ablayı aradım, beş dakikaya burada olacağını söyledi. Kulaklığımı takıp müzik listemde müziklere baktım ve seni seçtim

Bu şarkıda beni rüyalara daldıran bir şarkıdır. İnsanın içini huzur eden ya da bunlatan bir türü var. O anki haline bağlı değişiyor, şuanda içimi huzur ettiğine eminim. Cansu ablayı yolda gelirken gördüm şarkı sonlarına doğruydu kulaklığımı çıkartıp selamlaştık.
-Suratından anlaşıldığı üzere hayat biraz aksiyonlu geçiyor.
-Ha yokya bir kavgaya girdikde ondan dolayı.
-Umarım bir daha olmaz.
-Karşı tarafın bir daha kolay kolay öyle birşey yapmaya yelteneceklerini zannetmiyorum. :)
-Diyorsun, senin suratın bu haldeyse karşı tarafı merak bile etmiyorum.
-Emin ol daha kötüler. Neyse sen Avrupa'ya filan gittin bazı ülkeleri gezdin. Üniversiteden nasıl Amerika'ya geçebilirim. Nasıl orada yaşamaya başlayabilirim bana onlar hakkında bilgi verebilir misin?
-Vayy ülkeden kaçmak isteyen bir kişi daha. Tabikide yardım ederim yurtdışında çok arkadaşım var onları da bu işte devreye sokarım. Asıl iş şöyle zaten...

O Sırada Mahalle

-Beyler şurada az bir mola verelim. Bir sigaramızı yakalım. Ondan sonra Hayal'i aramaya başlarız.(Barış)
-Mertgilden de ses filan çıkmadı. Birşey olur mu?(Ege)
-Olmazsa rahat duramam Ege, hele bir olsun o zaman görürüz.(Kuzey)
-Bu kadar rahat olmasak mı?(Ege)
-O işi bana bırakın. Çevresi en geniş benim oğlum. İki üç adam ayarlattırırım bunların iyice götünü tutuştururum, daha da bize bulaşamazlar.(Barış)
-Doğru dedin o iş sende.(Kuzey)
-UTANMAZLAR UTANMAZLAR, ULAN GENÇSİNİZ DİYORUZ BİRŞEY DEMİYORUZ AMA KIZIMIN AKLINI DAHA FAZLA SAÇMA FİKİRLER SOKMAYACAKSINIZ. NEREDE NEREDE O ELE BAŞINIZ OLACAK ADİ ÇOCUK.(Murat Bey)
-Sakin ol Murat amca ne diyorsun ya sen? Ne ayartması ne adiliği?(Kuzey)
-Ulan karşımda birde sigara içersiniz. Nedir bizim sizden çektiğim ha nedir?(Murat Bey)
-Bakın Murat Amca mahalle ortasında ayıbı siz yapıyorsunuz. Konuyu bilmem ama haksızlık payımız varsa da şuan haksız duruma düşürürsünüz kendinizi. Sakince anlatın olayı bizde bilelim.(Barış)
-Benim kızım okuyacak anladınız mı? Sizin saçma hayallerinizle takılmayacak. Şarkıcılık filan geçin o işleri.(Murat Bey)
-Kızın kendisi uğraşıyor şarkıcılıkla, şarkı söyler bir halimiz mi var?(Kuzey)
-Kuzey sakin kal, Murat Amca Hayal ile mahallede görüşürsek anca konuşabiliriz. Okulda sınıflarımız ayrı biliyorsun. Hem Kuzey doğru diyor bizim şarkıyla ne ilgimiz olsun.(Barış)
-Sizin değil belki ama o Okan olacak ırz düşmanının var. Şimdi onun yanına gideceğim nerede o?(Murat Bey)
-Önce...(Kuzey)
-Önce bir oturup konuşalım. Okan burada değil şuan da işi var ararız gelir buraya, biz sakinleşelim.(Barış)
-Madem kendisi yok o zaman annesiyle konuşurum ben.(Murat Bey)
-Ee şimdi ne yapacağız?(Ege)
-Ne ne yapacağız? Koşun Okangilin eve gidelim olay çıkmadan Hülya Teyzeyi bulalım.(Barış)

-Durun lan bu adam bu haldeyse Hayal'e birşey yapmış olmasın. Ege koş Hayalgilin evine git bir bak.(Kuzey)
-Koş Kuzey koş(Barış)
-SEN NASIL KONUŞUYORSUN BE ADAM HADDİNİ BİL?(Hülya Hanım)
-Ben ne dediğimi gayet iyi bilirim. O çocuğun namus düşmanıdır. Sizde hiç namusluluk kalmadı mı be çocuğunuzu tutun.(Murat Bey)
-Ulan sizin kızınız azmışsa benim çocuğun ne günahı var?(Hülya Hanım)
-İşler büyüyor büyüyor. Babanı filan mı arasan?(Barış)
-Tamam bir dur bakalım.(Kuzey)
-Yav komşular neler oluyor? Murat Bey, Hülya nasıl konuşuyorsunuz siz?(Adalet Hanım)
-Öğretmen hanım siz okumuş kişisiniz size sözümüz olmaz lütfen karışmayın(Murat Bey)
-Yav bizim çocuklarımız yıllardır birlikte siz niye şimdi kavga edersiniz?(Adalet Hanım)
-ÖYLE BİRŞEY OLAMAZ BENİM KIZIM SİZİN OĞULLARINIZLA BİRLİKTE OLAMAZ.(Murat Bey)
-Bu adam kızının işlediği suçları bizim çocuklarımıza atıyor Adalet.(Hülya Hanım)
-Yav bu durur musun Adalet Teyze ortada kimsenin suçu filan yok.(Kuzey)
-Karışmayın lan siz.(Murat Bey)
-HOPP ÇEK LAN ELİNİ ÇOCUĞUMUN ÜZERİNDEN.(Erdal Bey)
-Baba tamam sıkıntı yok(Kuzey)
-Çocuğunuz ileri gidiyor Erdal Bey büyüklerine terbiyeli olsun.(Murat Bey)
-Biz terbiyesini öğrettik. Haddini aşan birşey yapıyorsa hak ettiğinizdendir.(Erdal Bey)
-Ya aileler bir durun olay bilmeden konuşuyorsunuz. Murat amca Hayal'in şarkıcı olmak istediği ile ilgili birşeyler bulmuş. Bunun sebebinin Okan olduğunu düşünüyor.(Barış)
-Aynen öyle o yüzden şuan benim muhattabım Okan'dır.(Murat Bey)
-Murat Bey kızınız dahi olsa kimsenin hayalleri sizi ilgilendirmez. O sizin bir tek evladınız davranış şekliniz bu mu? Bugün okulda olay çıkarma sebebiniz bu muydu? Kız okuldan giderken ağlıyordu be.(Adalet Hanım)
-En iyisini biliyorum ben toptan aldırmak bu kızı okuldan ve de bu mahalleden uzaklaşmak.(Murat Bey)
-Baba yeter! Tamam şarkıcı filan olmak istemiyorum o sadece hayalimdi. Beni kimse kışkırtmadı bu benim kendi isteğimdi ama artık değil sen ne dersen o. Ben zaten okuyacağım. Hadi evimize dönelim daha fazla tatsızlık olmasın. (Hayal)
-Tamam... tamam kızım ama bu iş burada bitmedi.(Murat Bey)
-Anne ne oldu burada?(Ege)
-Ahh oğlum ya sorma.(Adalet Hanım)
-Halimize birgün daha şükretmemiz gerektiğini öğreniyoruz. Kıza da saçma laflar söyledim ya. Ne kadar iyi bir kız halbuki(Hülya Hanım)
- Hayat işte Hülya Hanım, gel lan buraya düş önüme seninle çarşıda işimiz var(Erdal Bey)
- Ne işi yav baba?(Kuzey)

      Herkes evlerine dağıldı. Bende Okan'a ulaşmaya çalışıyordum ama bir türlü ulaşılmıyordu. En sonunda Cansu abla ile Okan'ı yan yana mahalleye girerken gördüm koşarak yanlarına gidip olayları anlattım.

Hayallerin Gittiği Yer (1.seri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin