Útápěla jsem se v nočních můrách, v depresích a v osamocení. Tohle byl můj osud? Pro toto jsem znovu ožila, abych skončila sama jako nějaká stará babka?
Odcupitala jsem do ložnice a začala se oblékat. Vzala jsem si na sebe tmavě zelené šaty s černými silonkami. Černé vysoké kozačky byly dobrou volbou pro tento outfit, už kvůli tomu sněhu. Mé dlouhé vlnité plavovlasé vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a přehodila ještě přes sebe černý kabát. K tomu všemu jsem si neodpustila na krk zmijozelskou šálu a přemístila se do Tkalcovské ulice, kde bydlel Severus Snape.
Podle novin profesorka McGonagallová převzala ředitelské křeslo a nabídla místo Severusovi jako učitele lektvarů, ale ten jí odmítl. Harry Potter s Ronem Weasleym se stali Bystrozory a stále hledali uprchlé Smrtijedy ve všech koutech světa.
Po pádu Voldemorta mi Znamení zla zmizelo a místo toho tam byla jen hluboká jizva, která byla stále citlivá. Nebyla to moje jediná jizva. Na mém těle jich bylo desítky, ale nejvíc vyditelná je ta na tváři. Všechny mám od mučení, kterým jsem si prošla, díky Voldemortovi.
Bezesný lektvar jsem nikdy na své noční můry nepoužila a trpěla je, jelikož se trestám za věci, které jsem udělala.
V černém domě, kde bydlel Severus se svítilo. Bylo mi jasné, že tu bude. Vždy tento den se sem vytratil. Aby zavzpomínal na svou zesnulou matku. Jednou v Bradavicích mi to pověděl, ještě když jsme byli dětmi.
Pohlédla jsem do okna do obývacího pokoje, ale nikdo tam nebyl. Kuchyň obývali dvě osoby.
Blonďatý chlapec, Draco Malfoy a vedle něho seděla má už dopělá dcera Pandora.Do místnosti náhle vešel Severus a v rukách držel nějaké pergameny s podrobnou mapou Velké Británie, která na sobě měla spostu zelených křížků a červených otazníků.
Severus vypadal jinak než jako v Denním věštci. Měl velké kruhy pod očima a jeho tělo bylo dosti vyhublé. Je to snad kvůli mně? Nechci si nic namlouvat...
Z Pandory vyrosla opravdu nádherná mladá žena. Podobala se mi čím dál více, až na tmavé vlasy a onyxové oči, která měla po svém otci. Moc dlouho jsem se na ně zadívala a Severus Snape pohlédl po dlouhé době do mých barevných očí.
Místo toho abych zpanikařila, tak jsem stála na místě a nemohla se ani hnout jako kdyby na mě někdo seslal Petrificus Totalus. Severus neváhal a rozběhl se směrem ke vchodovým dveří.
Otočila jsem se zády a byla připravena se přemístit pryč, ale pak promluvil. Po takové době...
„Grindelwaldová..." zašeptal a dál nebyl schopen slov, přičemž jsem se otočila směrem ke dveřím domu.
„Snape..." vydechla jsem a ve dveřích se objevila Pandora s Dracem Malfoyem.
„Neodcházej. Postav se tomu čelem. Jestli chceš být mou matkou, tak tu zůstaň," promluvila do ticha Pandora s náznakem úsměvu.
„Víš...Zmijozelští nejsou známí pro svou odvahu, i když tvůj otec je opak. Nemůžu tu zůstat," pronesla jsem a snažila se zachovat klid, ale cítím na sobě nervozitu a panikaření.
„Kdybys odvážná nebyla...nestála bys tu," namítla Pandora a stoupla si vedle Severuse.
„Neznáš mě Fos. Víš kolik jsem zabila a mučila lidí? Kletbu Cruciatus jsem použila na tvého otce nebo na Siriuse. Nezastavila jsem Voldemorta, když zabil Potterovi. Věděla jsem o viteálech a nezničila je," oznámila jsem jim a rozmáchla svýma rukama.
„I přes to všechno...zachránila jsi Harryho. Nezabila jsi Kate Dolohovovou s Bellatrix, když jsi měla příležitost. Celé ty roky ses mě snažila chránit, aby Voldemort nevěděl, že žiju. Chránila jsi mě celý život. Přelstila jsi samotného Voldemorta a pomstila se za to všechno, co udělal. To snad nestačí? Nebo to, že jsi zachránila tátu? Stvůra nedokáže milovat, ale ty ano...nejsi stvůra. Jsi žena, která přišla o své přátele, ale máš tu nás..." obhájila se Pandora, která stála pár stop ode mě.
„Je to málo," odpověděla jsem prostě.
„Chci ti dát šanci. Chci tě poznat..." zašeptala má Pandora a začali ji téct slzy.
Svou dlaní jsem je setřela a z mých dlaní vytrysklo zlaté světlo. Bylo moc silné. Museli jsme si všichni zakrýt obličeje.
Cítila jsem se neúplná. Má moc mě opustila. Už nejsem zrůda...Po dlouhé době Vás vítám u nové kapitolky!💚
Omlouvám se za dlouhou pauzu, ale jela jsem s rodinou na dovolenou a do toho mám hodně školy...😔 Snad se nezlobíte.Touto kapitolou bych Vám chtěla oznámit, že se opravdu blížíme ke konci. Ještě dvě kapitoly a konec...💚
Budu ráda za Vaši zpětnou vazbu: hvězdičky⭐, komentáře📝 a přečtení🔥.
Děkuji!💚Vaše 4everTessie💚🐍
ČTEŠ
Zrádkyně temnoty
FanfictionMusí být hrozné obětovat vše, na čem nám záleží a dcera slavného černokněžníka Gellerta Grindelwalda s tím má bohaté zkušenosti. Jak se s tím popere? Kolik překážek bude muset zvládnout? -to se dozvíte v mém příběhu💚 Oblíbená pasáž: „Nebudeš toho...
💚69 - Dva páry onyxových očích
Začít od začátku