Batuhan'ın sarılmasının üzerine önce Doruk sonra Cihat sonra da Kadir gelip topluca sarıldılar. Nehir ilk kez hem ağlayıp hem gülüyordu. Fakat bu his çok özeldi.

Sarılmanın üzerinden yarım saat geçmiş Nehir de onların masasında oturup sohbet ediyorlardı.

"Ya Nehir bir şeyi çok merak ettim. Nasıl hemen anladın da buraya geldin? Ben en az bir iki saat sonra anlarsın demiştim." Dedi Batuhan Nehir'e bakıp.

"Doğru, birkaç saat anlamayabilirdim günlüğümün yokluğunu fakat öncelikle ikiniz çok tuhaftınız karşılıklı yazışmalar falan hiç inandırıcı değildi.

İkincisi vişne suyu sevdiğimi sen ve rahmetli babam dışında bilen yoktu. Nasıl oldu da Kadir birden bire elinde 10 teneke vişne suyuyla geldi? Belliydi beni masadan kaldırmaya çalıştığınız.

Üçüncüsü de sen 2 gün önce babanın 1 haftalığına önemli bir hasta için Paris'e gideceğini söyledin. Babanı yolculamak için dersten erken çıktın hatta. Fakat Kadir biraz önce babanın seni çağırdığını söyledi."

"Yok artık Kadir." Dedi Batuhan.

"Ne bileyim ya. Ben bile unutmuşum babanın Paris'e gittiğini. Nehir'deki hafızaya bak." Dedi.

"Bu arada Nehir bana çok mu dikkat ediyorsun. Her sözümü hatırlıyorsun gibisin de." Dedi Batuhan yandan gülümseyerek.

"Hocaya 3.Dünya Savaşı'nın haberini veriyor gibiydin Batuhan. O kadar telaşla bağırıyordun ki hatırlamamam imkansız." Dedi Nehir.

"Kız haklı kanka." Dedi Doruk Batuhan'ın omzuna dokunup umutlarını yıkarken.

"Bu arada Nehir üvey baban olacak pislik dediğin gibi annenin yanında melek arkasından şeytansa neden evden ayrılmıyorsun. Bırak ikisi mutlu mesut yaşasınlar. Sen de rahat edersin valla." Dedi Cihat.

"İnan tek istediğim bu. Fakat yaşım henüz 18 olmadığı için onlarla kalmak zorundayım. 18'e bastığım gün kimse beni orada tutamayacak. Yeterli param var, sürekli özel ders veriyorum, gerekirse işe de girerim mis gibi yaşarım." Dedi Nehir içindeki umut gözlerinden okunurken.

Kadir sadece Nehir'in gözlerindeydi. Onları ilk kez bu kadar uzun süre incelemişti. Güzel yeşil irisleri, kahverengi kirpikleri, gözlerinin altındaki mor halkalar... 'Ne çok şey var gözlerinde' diye düşündü Kadir.

Haklıydı. Her gece yataktaki korkuları, üvey babasının maddi gücü ve annesinin ona her koşulda inancı o gözleri daha da çökertmişti.

"Sence Kadir?" Dedi Doruk Kadir'i dürterek.

"Ne dedin?" Dedi Kadir kendini tekrar konuya dahil etmek için.

"Nehir'i bizim gruba alalım diyoruz." Dedi Doruk.

"Sırf hayatımı öğrenip bana yardım etmek istiyorsunuz diye neden bunu yapalım ki?" Dedi Nehir sözlerini keserek.

"Yapma Nehir. Batuhan haklı. Nisana az kaldı. Yakında 18 olacaksın. Evdeyken aklımız sende kalacak zaten. En azından dışarıda sürekli yanımızda ol ki bizimle takıldığını görüp çekinsin." Dedi Kadir cümlenin sonunu vurgulayarak. İçindeki öfke hala soğumazken.

"Sen nereden biliyorsun doğum günümü?" Dedi Nehir çok şaşırarak. Nehir ile birlikte diğerleri de şaşkındı.

"Nereden olabilir, Batuhan'dan tabiki. Bir ara her yere yazıyordu, fal baktırıyordu doğum tarihlerinizle." Dedi Kadir.

Söyledikleri doğru olsa da başından beri biliyordu aslında. Çünkü o falı Kadir de baktırmıştı.

"Ne zaman?" Dedi Nehir daha çok şaşırarak.

"Siz birlikteyken." Dedi Kadir.

Batuhan biraz utanmıştı fakat daha çok minnettardı. Kadir'in bunu söylemesi belki de Nehir ile aralarında yeniden bir kıvılcım doğururdu.

"Ben aslında..." Batuhan konuşamadan Nehir lafa girdi.

"O faldan ben de baktırdım." Dedi Nehir.

"Ne? Gerçekten mi?" Dedi Batuhan hem sevinç hem yaşadığı şokla.

"Ne falı bu?" Dedi Cihat merakla.

"Şöyle ki canım kardeşim, bu fal çiftlerin doğum tarihlerine bakıp ilişkilerinin nasıl olacağını söylüyor. Eğer ikisinin de falı olumsuzsa ilişki kötü gidicek, eğer ikisinin de olumlu ise ilişki iyi gidecek demek." Diyerek Cihat'a açıklama yaptı Doruk.

"Aynen öyle. Bana olumlu çıkmıştı. Peki Nehir sana sonuç ne çıkmıştı?" Dedi Batuhan heyecanla.

"Olumsuz çıkmıştı." Dedi Nehir.

"Peki bu durumda ne oluyor Doruk?" Dedi Cihat.

"Farklı sonuç çıkan çift ilk kez görüyorum. İnan bir fikrim yok." Dedi Doruk.

"Şu anki durumları göz önüne alınınca sonuç belli gibi." Dedi Kadir sessizce.

"Belki de olumsuzluk oldu, olumlu kısımda gerçekleşecek demektir." Dedi Batuhan Nehir'e gülümseyerek.

Kadir hiçbir cevap veremezken böyle bir durum tekrar gerçekleşirse ne yapacağını düşünüyordu. Her şeyi tekrar izleyebilir miydi?

Kara DefterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin