"Josefina sen gerçekten nasıl bir belaya bulaştığının farkında değilsin. O bir canavar ve sen-
" Ryan o bir canavar değil! Lütfen şunu söylemeyi kes! Biliyorum ve bu umrumda değil! Onu seviyorum o yüzden gerisi hiç önemli değil! " diyerek sözünü kestim.
Gerginliğim arttıkça içimdeki korkuda beraberinde artıyordu. İçinde bulunduğum durumun tarifi yoktu. Huzursuzluğun tüm benliğimi sarmıştı.
" Kafayı yemiş olmalısın! bu sen değilsin! " diye sertçe dile getirdi.
Konuşamadım. gözlerimi ondan çekip nefesimi dışarıya verdim. Öfkeyle gözlerini benden çekip damian a yönlendi.
" Kimsin sen! Josefina dan ne istiyorsun? " diye tehditkar bir biçimde konuştu.
Dudaklarımı sıktım. endişe ile damian a döndüm. Damien ters gözleriyle ona bakıyordu. Yakıcı bakışlarıyla bana döndüğünde dudaklarımı sıkmıştım, Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilememiştim.
"Niye konuşmuyorsun? Korkuyor musun? Her ne olursan ol seni yaşatmayacağım pis yaratık!" " diye tısladı. Damien benden uzaklaşıp, onun yakınına doğru geldi. Kalp atışlarım iyice hızlanmıştı. Korkuyla yutkundum.
"Asıl senin benden korkmam gerek! Yaşamayacak biri varsa o da sensin Köpek!" diye söylendi.
Köpek mi? Damien neden şimdi böyle bir kelimeyi kullanmıştı ki? Şaşırmıştım.
Ryan iyice gözü dönmüş bir şekilde dişlerini sıktı. Hırlamalı bir şekilde
"Seni elimden kimse kurtaramayacak! Seni pis emici!" diye söylendi.
Öfkeden deliye dönen gözleri ve nefes alışları ürkmeme neden olmuştu. Ryan ı daha önce hiç böyle görmemiştim. Öte yandan Damien ın vampir olduğunu öğrenmesi büyük sorundu.
Damien yarım bir gülümseme takınıp göz dağı verircesine bakmaya başladı. Kafam iyice karışmaya başlamıştı.
"Hadi gel bakalım! bugün bu dünyaya veda edeceksin pis köpek! "
Ryan tıslayarak dişlerini sıktı, içinden büyük bir öfke taşması yaşanmıştı sanki, bir anda ne olduğuna anlam veremediğim bir siluet yerleşmişti gözlerime.
O an nefesimi tuttum... Gözlerime inanamamıştım. Ryan. Ryan bir anda kurda dönüşmüştü. Resmen kurt olmuştu. gözlerime inanamadım, bu gerçek olamazdı. Ağzım açık kalakaldım. Damien a bakınca şaşkınlıktan ziyade normal bir şey görmüş gibi bakıp üstüne saldıracağı anı bekliyordu.
Aman Tanrım bu olamaz... Bilincim daha fazlasını kaldıramadı, gözlerim gittikçe kapandı ve en sonunda yere bıraktım kendimi. Bayılmıştım büyük olasılıkla.
~~
Damien dan...
Ormanda noranın izini takip ederken, bir yandan aklım Josefina da kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VURGUN (TAMAMLANDI) DÜZENLENECEKTİR
FanfictionGenç ve Güzel Josefina, sevgilisi Adrian ı bir kaza sonucunda kaybeder. Nedeni belli olmayan bu kaza iyice kafasını karıştırır. O sırada Gizemli yakışıklı bir adamla tanışır, Damien Scott. Damien Josefina' ya başta olmamasına karşın son derece tutku...
20.BÖLÜM :KURT ADAM MI 🦋
En başından başla