Fury se pousmál. Doufal, že to vyjde. Kdyby to nevyšlo, měl jiný plán, samozřejmě. Nix byl Grace strašně podobný a přitom byl úplně jiný. Fury znal Grace ještě než velela Hydře jen z doslechu od Jamese Leona. Byla ho škoda, ale co se dalo dělat. Jediné dobré na tom bylo, že Hydra byla pryč. Tedy skoro celá Hydra. Posledního člověka, kdo by mohl být potencionální člen Hydry měl před sebou.
Musel to probrat s ostatními vůdci S.H.I.E.L.D.u, jak budou v případě Nixe pokračovat. Nikdy by to nepřiznal nahlas, ale s Grace to zvoral. Doufal, že přátelství s Jamesem Leonem, bude stačit. Možná by stačilo, kdyby se neobjevil Loki a kdyby se nestalo všechno, co se stalo.
,,Sbal si věci," kývl na Nixe. ,,Pojedeš s námi."
,,Jakože hned?" optal se Nix.
Fury protočil oči. ,,Samozřejmě, že teď. S.H.I.E.L.D. má spoustu nepřátel. Nechceme, aby tě někdo zabil."
Nix se zatvářil vyděšeně. Potom pomalu přikývl. Chudák kluk napadlo Furyho. Přece jenom, kdyby nebyl bratr Grace Schmidt, což z něj dělalo Red Skullova potomka, mohl žít normální život. Mít dům, splácet hypotéky, najít si holku, založit rodinu...
Další problém byl, aby se Nix nikdy nedozvěděl pravdu o jeho rodině. A kdyby se to náhodou stalo, bude součástí S.H.I.E.L.D.u, zůstal by. Nebo v to Fury aspoň doufal. S.H.I.E.L.D. pro něj bude všechno; jeho domov a jeho rodina, kterou neopustí, stejně jako Grace Schmidt. Zůstala s Hydrou do úplného konce.
Fury sledoval, jak Nix vytáhl ze skříně tašku přes rameno. Nastrkal do ní pár kusů oblečení. Pak se rozhlédl po místnosti.
,,Pro zbytek se můžeš vrátit potom," promluvil Fury. ,,Vem si jen to nejdůležitější."
Nix přikývl. Nastrkal do tašky pár dalších věcí, včetně notebooku a nabíječky do telefonu. Zapnul zip na tašce.
,,Hotovo?" zeptal se Fury.
Nix pomalu přikývl. Fury kývl na jednoho agenta a ten si od něj vzal tašku a všichni společně opustili byt. Fury dovedl Nixe k autům. Rozhlédl se. Zachytil koutkem oka pohyb v temné uličce naproti autu. Buď byl paranoidní, protože mu přišlo, že ho posledních pár dní někdo sleduje, nebo to byla pravda a někdo ho vážně sledoval. Fury pochyboval, že by to byl jeden člověk. Kdyby byl jeden, nesměl by nikdy spát, protože měl ten pocit pořád.
Buď to byla nějaká menší organizace, která podporovala Lokiho, nebo... Nebo... Na to Fury pořád nemohl přijít. Ti lidé byli vážně dobří. Nikdy nikoho z nich neviděl. Když měl štěstí zaregistroval pohyb. Museli mít celoživotní výcvik, aby se k němu dostali tak blízko.
Před třemi měsíci mluvil se Starkem, který se ho zeptal, jestli si je jistý, že Hydra padla a Fury mu odpověděl: ,,Musela." Teď o tom pomalu začínal pochybovat. To všechno, co se dělo zkoušelo Furyho mysl. Nevěděl, kterým ze svých teorií by měl věřit a kterým ne. Jeho instinkt, na nějž se často a velmi rád kdysi spoléhal, začínal pomalu selhávat. Kdyby Hydra přežila... Rychle tu myšlenku zahnal a podíval se na Nixe.
Grace Schmidt se už nevrátí, tak zněla dohoda s Ódinem. Slíbil, že ji pošle na místo, odkud není úniku a Fury mu věřil. Přeci jenom Ódin znal možnosti vesmíru lépe než Fury. Agentka jim otevřela dveře a Fury vlezl do auta za Nixem.
I kdyby Hydra přežila, on bude mít pod palcem jejich vůdce, takže je dostane. Všechny do jednoho.
ČTEŠ
Her Brother //Pozastaveno//
Fanfiction/Avengers FF/ 1. díl - I won Nabídku místa u S.H.I.E.L.D.u nedostanete každý den. Netušil jsem, proč by o mě S.H.I.E.L.D. stál, dokud jsem neodhalil největší tajemství k sobě samém. Teď musím volit mezi rodinným dědictvím a tím, co by mělo být správ...