*На следващия ден* 

- Хей, може ли да ми подадеш парче от тоста, моля? - попита ме Лиз, усмихвайки се добродушно. Дадох на Лиз парче от тоста и тя ми благодари.

- Е, значи си извън тъмницата? - каза Лиз, мажейки масло върху тоста си. 

- Ъм, да, предполагам… - отговорих несигурно. 

- Предполагаш?

 - Е, не знам, снощи Хари ни каза да се качваме горе. - след като казах това, веднага съжалих. Всъщност казах на Лиз, че нещо се е случило предната вечер. 

- Снощи? И кои сте „ние” - Лиз ме погледна объркано. Дадох на Лиз поглед казващ “Наистина, не искам да ти кажа“, тя разбра това и кимна с глава 

- Ъм, ако искаш да говориш за това… - каза Лиз неловко. 

- Дакота и аз имахме просто малък аргумент, всичко е наред. 

- Оу, ъх, добре. Е, как сте сега? 

- Не знам, не съм разговаряла с нея цяла сутрин. - След като Лиз и аз приключихме разговора, закуската също свърши и всички момичета отидохме горе, за да се порадваме на свободното си време. 

- Какво искате да правим момичета? - Мейси попита обичайния си въпрос, след като влязохме в спалнята. 

- Да гледаме филм. - предложи Сара 

- Винаги гледаме филм - каза Иви. 

- Добре тогава, да играем настолна игра 

- Винаги ли трябва да правим нещо? Не можем ли да просто да си починем? - казах, сядайки на леглото, уморена от ужасния ми сън. 

- Имахме време за почивка и сън, Холи. 

- Добре, да играем настолна игра. 

Всички момичета седнахме на земята в кръг, докато Мейси изтича да вземе играта. Когато се върна, в ръцете си носеше кутията Монополи. 

- Окей, хайде да я нагласим - каза Мейси, сядайки между Лола и мен. 

- Заплювам си да съм синята кола. - каза Иви, бързо взимайки синята кола. Всички ѝ извъртяхме очи. Щом почнахме да играем Монополи, спорове и разногласия изпълниха стаята. Буквално, никога не можехме да играем настолна игра без да се караме, тя просто изкарваше най-лошото в нас. Сякаш състезателно диво животно е внезапно освободено, веднъж щом играта започне. Тъй като ни писна от спорове и от играта, с момичетата решихме вместо това да гледаме филма.

The DollhouseWhere stories live. Discover now