Wattpad-Συνεντεύξεις

By Forest_Blue

3.1K 402 65

Αυτό είναι ένα βιβλίο στο οποίο θα γίνονται ερωτήσεις σε συγγραφείς του Wattpad. Σε κάθε κεφάλαιο διαφορετικό... More

Εισαγωγή
1η Συνέντευξη
2η Συνέντευξη
3η Συνέντευξη
4η Συνέντευξη
5η Συνέντευξη
6η Συνέντευξη
7η Συνέντευξη
8η Συνέντευξη
10η Συνέντευξη
11η Συνέντευξη
12η Συνέντευξη
13η Συνέντευξη
14η Συνέντευξη
15η Συνέντευξη
16η Συνέντευξη
17η Συνέντευξη
18η Συνέντευξη
19η Συνέντευξη
20η Συνέντευξη
21η Συνέντευξη
22η Συνέντευξη
23η Συνέντευξη
24η Συνέντευξη
25η Συνέντευξη
26η Συνέντευξη
27η Συνέντευξη

9η Συνέντευξη

128 17 2
By Forest_Blue

9η Συνέντευξη στην anwnymh

Ερωτήσεις:

1. Ποιά είναι η γνώμη σου για το Wattpad;

Το Wattpad είναι πραγματικά μια υπέροχη εφαρμογή. Δίνει στον καθένα την ευκαιρία να γράψει την δική του ιστορία και να επικοινωνεί απευθείας με τους αναγνώστες του, όπως και οι αναγνώστες μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τον συγγραφέα και τους υπόλοιπους αναγνώστες. Θεωρώ πως θα έπρεπε να είναι πολύ πιο δημοφιλής εφαρμογή και είναι κρίμα που το Wattpad δεν είναι τόσο ενεργό πλέον, εάν κι αυτό εξαρτάται από εμάς υποθέτω.

2. Πως αποφάσισες να γίνεις μέλος του Wattpad και πότε κατέβασες την εφαρμογή;

Έγινα μέλος στο Wattpad γιατί είχα δει την αδερφή μου να έχει την εφαρμογή και να έχει πωρωθεί οπότε ήθελα να δω περί τίνος πρόκειται. Η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι πότε κατέβασα πρώτη φορά την εφαρμογή γιατί είχα ένα άλλο προφίλ πριν από αυτό που ακόμα το έχω για να διαβάζω διάφορες ιστορίες. Όμως, αυτό το προφίλ το έχω εδώ και τέσσερα χρόνια.

3. Ποιος-α είναι η αγαπημένη σου συγγραφέας στο Wattpad και γιατί επέλεξες αυτόν-η;

Δεν έχω κάποιον αγαπημένο, μ'αρέσουν αρκετοί. Ωστόσο, θα πω την EvaKmt, γιατί ήταν η πρώτη που διάβασα στο Wattpad.

4. Από τα βιβλία που έχεις γράψει ποιο σου αρέσει περισσότερο και γιατί;

Πραγματικά δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω. Σίγουρα είμαι πιο ευχαριστημένη με τα πιο πρόσφατα που έχω γράψει γιατί έχω ρίξει και περισσότερη δουλειά, αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο.

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο στο Wattpad;

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο, αλλά θα πω το Never say Never.

6. Ποιο πιστεύεις είναι το καλύτερο είδος βιβλίου και ποιο είναι το αγαπημένο σου;

Όλα τα είδη βιβλίου θεωρώ πως είναι ωραία με τον δικό τους τρόπο, οπότε δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιο καλύτερο κι ούτε έχω ξεχωρίσει κάποιο.

7. Ποιά είναι η σημασία του Wattpad για 'σένα;
Πιστεύεις ότι σου προσφέρει κάτι καλό, κάτι θετικό;

Το Wattpad έχει γίνει ένα μέρος της ζωής μου και ξέρω πως ίσως αυτό ακούγεται υπερβολικό, αλλά έτσι το νιώθω. Έχω περάσει αμέτρητες ώρες εδώ γράφοντας κεφάλαια, ξεκινώντας νέες ιστορίες, φτιάχνοντας χαρακτήρες, βλέποντας τον κόσμο να ανταποκρίνεται σε αυτά που γράφω. Το Wattpad μόνο θετικά πράγματα μου έχει προσφέρει, είναι ένα μέρος που εκφράζομαι μέσα απ' των ιστοριών που γράφω.

8. Τι θα έλεγες σε κάποιον που δεν είναι τόσο "έμπειρος" όσο εσύ και θέλει να γράψει βιβλίο πρώτη φορά;

Απλά να το γράψει. Δεν πρέπει να αγχώνεται εάν θα έχει απήχηση ή όχι, γράψε το βιβλίο σου όπως ξέρεις εσύ και όλα καλά. Ακόμα κι ας μην έχει όσο απήχηση θα ήθελες στην αρχή μην το παρατήσεις γιατί δεν ξέρεις τι θα γίνει στην συνέχεια.

9. Είχες άγχος πριν γράψεις αλλά και όταν έγραψες βιβλία για το αποτέλεσμα τους;
Δηλαδή αν θα αρέσει στους αναγνώστες;
Αν ναι τότε ποιοι ήταν οι παράγοντες που σου έφερναν άγχος;

Πριν δημοσιεύσω το πρώτο κεφάλαιο της πρώτης μου ιστορίας δεν είχα καθόλου άγχος γιατί πολύ απλά δεν πίστευα πως θα υπάρξει κάποιος να μπει στην διαδικασία να διαβάσει κάτι που έγραψα εγώ, αλλά έκανα λάθος. Κόσμος άρχισε να διαβάζει τις ιστορίες μου και σιγά σιγά άρχισε να εμφανίζεται και το άγχος μου γιατί φοβόμουν κι ακόμα φοβάμαι κάποιες φορές πως ίσως αυτό που γράψω να μην αρέσει στους άλλους, αλλά στο τέλος της ημέρας σημασία είναι να είσαι εσύ ευχαριστημένος με αυτό που κάνεις. Εξάλλου, η στήριξη που νιώθω από τους αναγνώστες μου είναι μεγάλη. Ακόμα κι σε ένα άτομο να αρέσει η ιστορία μου νιώθω υπέρ ευγνώμων.

10. Ποιά είναι η έμπνευση του ονόματός σου; (στο προφίλ σου στο Wattpad);

Δεν θυμάμαι για να είμαι ειλικρινής. Λογικά θα το είχα δει κάπου ή κάτι τέτοιο, απλώς ήθελα ένα όνομα ώστε οι άλλοι να μην γνωρίζουν ποια είμαι. Αυτό μου δίνει και την ελευθερία να γράφω όπως θέλω χωρίς να σκέφτομαι πως κάποιος γνωστός μου θα διαβάσει τις ιστορίες μου ή θα μάθει πως τις γράφω.

11. Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο;
Έχεις κάποιο χόμπι;

Στον ελεύθερο μου χρόνο απλά βγαίνω με τους φίλους μου, ακούω μουσική, διαβάζω βιβλία και είμαι στο Wattpad. Δεν έχω κάποιο χόμπι, δεν κάνω κάποιο άθλημα ή κάποιο όργανο. Είχα δοκιμάσει διάφορα στο παρελθόν αλλά ποτέ δεν μου άρεσε κάτι αρκετά ώστε να μείνω. Άραγε θεωρείται το ότι γράφω στο Wattpad χόμπι; Χαχαχα, δεν νομίζω.

12. Ποιά είναι η αγαπημένη σου σειρά;
Και ποια η αγαπημένη σου ταινία;

Ωω αυτό είναι δύσκολο. Δεν έχω αγαπημένη σειρά, αλλά μαρέσουν υπερβολικά πολλές. Νομίζω το ίδιο ισχύει και για τις ταινίες, απλά μαρέσουν πολλές δεν ξεχωρίζω κάποια.

13. Πιστεύεις στα Ζώδια;
Τι ζώδιο είσαι;

Και ναι και όχι, αναλόγως. Είμαι τοξότης.

14. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Και ποιο το αγαπημένο σου φαγητό;

Λατρεύω το πράσινο (αυτό που δεν είναι ούτε πολύ σκούρο ούτε πολύ ανοιχτό), μαύρο, κόκκινο, κίτρινο και μωβ. Αγαπημένο φαγητό δεν έχω.

15. Από που είσαι;
Και ποια είναι η αγαπημένη σου χώρα;

Είμαι από εδώ Ελλάδα και δεν έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό οπότε δεν έχω και κάποια αγαπημένης χώρα. Ωστόσο, θέλω να ταξιδέψω σε τοοοοοσες πολλές χώρες.

16. Ποιος-α είναι ο, η αγαπημένος-η σου τραγουδιστής-στρια;
Και ποιος-α αγαπημένος-η ηθοποιός;

Από μικρή λάτρευα την Selena Gomez, οπότε θα πω πως αυτή είναι η αγαπημένη μου αλλά έχω τοοσους πολλούς. Αλλάζουν διαρκώς. Αγαπημένη/ο ηθοποιό δεν έχω, κάθε φορά κολλάω και με άλλον αναλόγως την σειρά που βλέπω χαχαχα.

17. Έχεις κάποιον-α ως πρότυπο;
Αν έχεις, ποιον-α και γιατί;

Δεν ξέρω εάν έχω κάποιο για πρότυπο, κοιτάω διάφορους ανθρώπους και τι κάνουν και προσπαθώ να κρατήσω και να ενσωματώσω κάποια στοιχεία που τα βρίσκω υπέροχα. Ωστόσο, οι γονείς μου νομίζω είναι τα πρότυπά μου. Η μαμά μου γιατί πάντα ήταν υπερβολικά καλή με όλους κι όλοι την αγαπούσαν και ο μπαμπάς μου επειδή ότι και εάν γίνει, όσο κακό κι αν είναι, δεν τα παρατάει. Συνεχίζει και ζει όσο καλύτερα μπορεί.

18. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο εκτός Wattpad; (Αν έχεις).

Όσα βιβλία έχω διαβάσει τα θεωρώ αγαπημένα...κι έχω διαβάσει πολλά οπότε ναι.

19. Ποιά είναι η αγαπημένη σου εποχή και ποιος ο αγαπημένος σου μήνας;

Λατρεύω όλες τις εποχές γιατί όλες έχουν κάτι όμορφο, αλλά σίγουρα το καλοκαίρι έχει ξεχωριστή θέση!

20. Ποιά είναι η γνώμη σου για τον κορονοϊό;
Ποια πιστεύεις είναι η αιτία της ύπαρξής του και τι προτείνεις για την καταπολέμηση του κατά την προσωπική σου γνώμη.

Δεν ξέρω κι ούτε θέλω να πω πολλά γιαυτό το θέμα, απλώς πιστεύω πως δεν είναι όλα έτσι όπως μας τα παρουσιάζουν. Πρέπει ωστόσο να προσέχουμε τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας.

Ερώτηση Bonus:

Σε όλους όσους διαβάζουν το βιβλίο, πες μερικά πράγματα για τον εαυτό σου...

~~~~~

{...}

Γειά!

Τι κάνετε;

Καλό μήνα.

Πως είστε;

Ανέβασα γρήγορα κεφάλαιο...
ΟΥΑΟΥ😂❤️

Σκέφτηκα να αλλάζω τις ερωτήσεις, όχι σε δέκα κεφάλαια που είχα πει στην εισαγωγή, θα το βάλω σε παραπάνω.

Ευχαριστώ την anwnymh που δέχθηκε αυτή την συνέντευξη.

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.

Θα τα ξαναπούμε.
Φιλιά.
Bye.
❤️🧡💛💚💙💜

Continue Reading

You'll Also Like

177K 4.8K 60
Νάντια και Άρης. Άρης και Νάντια. 10/10/21 - 03/07/22
936K 35.4K 97
" ΕΊΠΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ! ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΜΟΥ ΜΈΣΑ;ΓΙΑΤΊ ΜΕΝΕΙΣ;" φώναξε μέσα στο πρόσωπο μου και έκλεισα τα μάτια μου. Δεν θα φύγω. Δεν...
334K 18.8K 47
"Μη μου αντιστεκεσαι εξυπνακια καταβαθος ξερω πως καιγεσαι για να σε φιλησω"απανταει "Στα ονειρα σου αγορακι"απανταω "Δηλαδη δε θες να με φιλησεις? Η...
422K 30.5K 114
"είσαι μεγάλος Μπελάς τελικά, θα σε στρώσω όμως με τον δικό μου τρόπο" μου είπε καθώς ερχόταν προς το μέρος μου, αντανακλαστικά προχωρούσα προς τα πί...