Opposite(Reddie)

By _Natulinka_

1.1K 154 10

Překlad anglického příběhu Opposite. Richie Tozier - Populární atlet na Derry High. Je to teprve nováček, ale... More

1 - Eddie
2 - Richie
3 - Eddie
4 - Richie
5 - Eddie
6 - Richie
7 - Eddie
8 - Richie
9 - Eddie
10 - Richie
11 - Eddie
12 - Richie
13 - Eddie
14 - Richie
15 - Eddie
16 - Richie
17 - Eddie
18 - Richie
19 - Eddie
20 - Eddie/Richie
21 - Eddie
22 - Richie
24 - Richie
25 - Eddie
26 - Richie
27 - Eddie
28 - Richie

23 - Eddie

20 6 0
By _Natulinka_

„Tati, co tady děláš?“ zeptal se Richie. Strach v jeho hlase byl očividný. Posílám mi SMS zprávu, abych zavolal policii, ale tiše. Napsal jsem Mikovi „Jsem tu, abych mu ublížil," odpověděl Wentworth a ukázal na mě. Richie si mě přitáhl blíž. „Neopovažuj se!“ zakřičel. Mike mi napsal, že policie je na cestě a že volá Maggie.

„Richie, nech ho, ať mi ublíží. Nenechám ho ublížit tobě!“ zakřičel jsem a přistoupil k Wentworthovi. Pak jsem mu napsal text, že ať mi ublíží, protože pak dostane více času. Richie souhlasil a já jsem nechal Wentwortha, aby mě mlátil. Znovu a znovu, dokud nepřijela policie.

„Přestaňte ve jménu zákona! Držte ruce vzhůru!“ křičel policista. S trochou bolesti jsem se doplazil k Richiemu.

„Eddie, omlouvám se, že jsem nic neudělal!“ brečel Richie.

„Richie, to je v pořádku,“ řekl jsem abych ho utěšil. „Chlapci, můžeme si s vámi promluvit venku?“ zeptal se policista.

Vysvětlili jsme všechno, co se nám oběma stalo kvůli Wentworthovi, hlavně Richiemu.

„Děkuji, chlapci. Nyní se můžete vrátit dovnitř."

Richie mě jen objímal a objímal dokud Maggie nepřijela domů. Potom jsme šli nahoru do pokoje.

* 22:30 *

Bang, bang, bang.

„Kdo do prdele-“

V okně jsem zahlédl malou postavu.

Continue Reading

You'll Also Like

64.1K 2K 29
Kdo by nechtěl být sestra jednoho ze členů nejznámějších Boybandu? Ale jaké to je, když se odstěhuje a už si na vás ani nevzpomene? A co se stane , k...
36.8K 3.3K 18
Návod, jak stvořit největší bullshit wattpadu. Berte to s nadhledem. TOHLE SAMO O SOBĚ JE BULLSHIT. HAVE FUN!
27.4K 1K 80
Outer Banks ráj na zemi místo, kde máš buď dvě práce nebo dva domy
6.7K 459 24
událo se toho mezi nimi spoustu, dobrého i špatného. když se potkají po měsících, nejistoty z minulosti jsou pořád čerstvé a je jen na nich dvou, jak...