Sıradan bir gündü yn yorgun ve canı sıkkın bir şekilde eve gelir o sırada suga mutfakta yemek hazırlıyordur yn'in geldiğini duyan suga hoşgeldin demek için yn yanına gider "hoşgeldin aşkım" der ve yn'i öper yn'in yanağını sildiğini gören suga tuaf tuaf yn'e bakar ve sorar "yn sorun mu var?" Yn olmadığını söylediği zaman suga tekrardan yn'i öper ama yn tekrar siler suga bu sefer ciddi bir tavırla sorar " yn ciddiyim birşey mi yaptım neden sıkıyorsun?" Suga ne yaptığını bilmeden üzülür suga'nın üzüldüğünü gören yn dayanamaz ve şaka olduğunu söyler suga rahatlamış bir ifade ile gülümser ardından un suga'yı öper ama bu sefer suga yanağını siler yn ciddi fakat rahat bir ses tonu ile " heeey benim taktiğim bile beni vurmazsin" suga " yoo vururum" der ve gülümser suga'nın bu çocuk halleri yn'in hoşuna gider dayanamaz ve suga'nın dudaklarına yapışır bunu beklemeyen suga 2-3 saniye şaşırdıktan sonra yn'e karşılık verir ardından suga birkaç dakika durur ve yn'e şunu der " yn hatırlıyor musun bundan birkaç ay önce beraber değildik sen benim ben senin hayatında değildim ama şunu bil seni seviyorum yn sen beni karanlık sessiz bir odadan bu renkli cıvıl cıvıl hayata çıkartan bir meleksin seni çok seviyorum yn iyiki varsın iyiki hayatındasın" der.
öpücüğü silersin
By kpopailesi
suga ve yn arasında geçen ufak öpücük hikayesi More