Rehine

By StoryBoy2

699 10 6

"Okumaya Doyamıyacaksınız" More

Binlerce Yanlış Şey
Binlerce Yanlış Şey (Part1)
Binlerce Yanlış Şey
Kan Akıtmak

Binlerce Yanlış Şey

102 2 0
By StoryBoy2

Nefes alış şekli de yanlıştı; hızlı ve şiddetliydi. Cheyenne havayı kokladı; bu sigara kokusuydu. Ama Danielle slgara içmiyordu; ayrıca bir hemşire olarak içen birine asla tahammül edemezdi. Arabayı süren kesinlikle, Cheyenne'in üvey annesi olamazdı. Ama neden bir başkasıarabaya olabilirdi kiBu bir Caddilac Escalade'di ve bu yüzden de bir başkası onu kendi arabası sanıp karıştırmış olamazdı. Sonra aniden anahtarlar aklına geldi birisi arabayı çalıyordu! Ve Cheyenne kaçıranların kendisinin arabada olduğunu bilmediğinden emindi. Battaniyenin onu ne kadar örttüğünü merak ederek olduğu yerde öylece dondu kaldı. Battaniyeyi kafasının en üstünde hissetmiyordu. Cheyenne kendisini bir keresinde okula gitmeden önce ışığı açınca mutfakta gördüğü fare gibi hissetti. Mutfağın ortasında yakalanmıştı ve hareket etmeden öylece duruyordu. Belki de hareket etmezse onu fark etmeyeceğini düşünüyor gibiydi. Ama bu farenin işine yaramamıştı ve şimdi de  Cheyenne'in işime  yaramamıştı. Ufak bir ses çıkarmış olmalıydı  ya da hırsız birinin takip edip etmediğini öğrenmek için kontrol etmek için arkasına dönmüştü. Tam o anda battaniyenin altındaki şeyin ne olduğunu fark etti.

Continue Reading

You'll Also Like

12:30 SEANSI By damy

Mystery / Thriller

1.7M 105K 50
[WATTYS 2022 KAZANANI] Parmağı omzumun üzerindeki belli belirsiz benlere dokundu. Ardından köprücük kemiğime kaydığında dudaklarım, bir nefese muhtaç...
15.9M 648K 55
"Soyun!" "Ne?" Yaşlı adam oturduğu masada kaşlarını çatmıştı ki yanındaki kadın tebessüm ederek bana döndü. "Sadece hırkanı çıkar ve bize sol kolunu...
404K 11.2K 30
Yüzümde hissettiğim dokunuşlarla birbirine yapışmış olan gözlerimi zar zor aralamaya çalıştım. Yüzümden kayan el yavaş yavaş boynuma inerken bir türl...
MAHKUM By yağmur

Mystery / Thriller

2.1M 111K 31
Azılı bir suçlu. Masum bir doktor. Ve bu onların aşka düşüş hikâyesi. (01.08.2019)