Wszytko jest możliwe ~ Harrmi...

By _harrmione_xx

10K 550 115

Harry jest z Ginny, ale nie przestaje myśleć o Hermionie, która do tego momentu była jego przyjaciółką. Teraz... More

1~Ostatni rok w Hogwarcie
2. ~ spotkanie
3. ~ podglądanie
4. ~ zaskoczenie Harrego
5 ~ dormitorium
INFORMACJA
7 ~ pierwsza noc
8 ~ ranek
9 ~ wyznania lub nie
10 ~ nic dziwnego
11 ~ TAK!
12 ~ pakowanie i pomysły
14 ~ bal
15 ~ wyjazd i nowy dom
16 ~ rodzice
17 ~ masakra
18 ~ porwanie
💜Info💜
20 ~ robi się dziwnie
21 ~ jesteś normalny?!
22 ~ szybko
23 ~ spokojnie
24 ~ Harry...
25 ~ Jestem przecież w ciąży
26 ~ spotkanie
27 ~ ubranka
28 ~ James
❤️Podziękowania❤️
Nowa okładka✨🦕
31 ~ Proszę...
32 ~ Nie ma Harrego
33 ~ Zostaw mnie i moją rodzine
34 ~ głupie słowo
35 ~ Hermiona nie
Info❤️
SUKCES
36 ~ odsłoń nadgarstki
37 ~ Malfoy Manor
38 ~ Malfoy Manor cz2
39 ~ śmierć
40 ~ dziękuje
Podziękowania
Książka

13 ~ wspomnienie kłótni

256 13 0
By _harrmione_xx

Harry
Było to w listopadzie, kiedy zacząłem chodzić z Hermioną. Gdy jadłem obiad na Hermione patrzał ten debil. Przesiadłem się tak, aby go nie widziała. Ona powiedziała „Harry! Co ty robisz?!" Ja jej odpowiedziałem „Co ja robię?! Raczej co on robi?!" I wskazałem palcem na Cormaca, który obrócił się.

Wieczorem poszedłem na trening, a Hermiona została w dormitorium. Gdy wracałem mijałem się z tym dupkiem, on powiedział „gdzie ta ślicznotka Grenger?" Ja już nie wytrzymałem i walnąłem go w brzuch.

„Hej, kochanie" powiedziałem złym głosem do Hermiony i poszedłem do łazienki się umyć.
„Co się stało?" Zapytała
„Wiesz twój chłopak cię szuka" odpowiedziałem, a ona wybiegła z dormitorium. Zamarłem.

Ona mnie zdradza?!" Pomyślałem i poszedłem za nią. To co zobaczyłem, zatkało mnie. Moja dziewczyna całuje się z ty DEBILEM. Nie wytrzymałem. „Ehem" ona nic dalej stała i całowała się z nim. Gdy wracajà obróciłem się ona już na nim wisiała. Nie wracała do 4.00 nad ranem. I dobrze. Nie chciałem jej znać.

Dwa dni później widziałem ją jak siedzi na samym końcu stołu i płaczę. Trochę mi było smutno, ale wiedziałem, że to ona mnie zdradzała, a nie ja ją. I wtedy przyszedł mi pomysł do głowy GINNY! Siedziałem w bibliotece razem z Ginny i tak jakby odrabiałem lekcje. Gdy Hermiona weszła do biblioteki, pocałowałem rudą, a Hermiona krzykła „JAK MOŻESZ?!" ja jej odkrzyknąłem „A TY TO CO?! MOŻESZ SIĘ CAŁOWAĆ Z TYM IDIOTĄ?!" najbardziej zraniło mnie jedno słowo czarnookiej „Z NIAMI KONIEC" pękło mi serce.

Po paru dniach wszytko sobie wyjaśniliśmy. Hermi, żeby mi udowodnić, że to prawda co mówi, wypiła Veritaserum. Okazało się, że była pod wpływem Amortencji. Gdy zapytałem, czemu wybiegła z dormitorium, gdy powiedziałem o jej chłopaku, odpowiedziała mi: „myślałam, że chodzi ci, o to, że nie zasługuje na chłopaka i wybiegłam"

Wszytko się wyjaśniło!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

🔮Hej Potry🔮
To jest wspomnienie Harr'ego z zerwania😳😓
Co mam więcej mówić?💗💕
Dziękuje za taką aktywność na tik toku🎉🎊

Paaaa🔮💜💟
321 słów💕🎀🎉

Continue Reading

You'll Also Like

Winged souls By Aurora

Mystery / Thriller

907 117 15
Młody Rosjanin zajmujący się dilerką znany z wysokiej jakości produktów zostaję sprzedany przez kogoś i trafia w ręce policji. Trafia do sądu i zost...
Klub Fotograficzny By werka

Mystery / Thriller

6.2K 757 43
Kiedy Liliana zostaje zmuszona do wybrania zajęć pozalekcyjnych, nie ma pojęcia, że Klub Fotograficzny to miejsce inne niż wszystkie, a jego członkow...
1.5K 279 16
Ludzie wierzą w to, co uważają za prawdę, ale rzeczywistość to złudne lustro. Każdy z nas widzi świat przez pryzmat własnych doświadczeń, tworząc swo...
4.6K 167 33
Komiks tłumaczony na język polski 🥰 Autor Lilredbeany Link do źródła: https://www.webtoons.com/en/thriller/school-bus-graveyard/list?title_no=2705...