Kultaveitsi murhaaja

By ffuhrmann

65 2 0

"Hotellissa on piiloutunut murhaaja joka tappaa nuoria kultaveitsillä" Esther ja Delilah muuttavat maansa iso... More

day 1
Part 2
Part 4
Part 5
Part 6

Day 3

9 0 0
By ffuhrmann

Delilah 

Heräämmme aamulla herätyskelloon ja haemme Veran huoneestaan syömään.

Vera

Esther

Delilah

Istumme pöytään. "Pitäisikö pysyä tämä päivä sisällä, murhia on tullut jo 2"  Vera sanoo. "Murhaajaa ei ole vielä saatu kiinni" Vastaan. "Uskon että hän on piiloutunut ja on joku näistä ihmisistä" Esther sanoo juodessaan teetä. "Illalla pidetään info tilaisuus tapahtuneesta" Sanon. Lähdemme Veran kanssa huoneeseemme. Illemmalla lähdemme infotilaisuuteen saliin. Istumme pöytään ja Merlyn punaisessa mekossaan kävelee salin etuosassa oleville portaille. "Tervetuloa infotilaisuuteen!" Merlyn hihkaisee.
"Eli siis.. Hotellissamme on löytynyt 2 tytön ruumista. Emme ole löytäneet Murhaajaa mutta uskomme että murhaaja on vielä hotellissa. Hän on joko piiloutunut asiakas tai on piiloutunut johonkin huoneeseen joten pysykää varuillanne!" Merlyn ilmoittaa. "Voitte lähteä!" Merlyn sanoo.
Nousemme ja lähdemme kävelemään ulos salista "Ainakaan tänään ei tapahtunut mitään pahaa" Esther sanoo. Yhtäkkiä koko hotellista katoaa valot ja ihmiset rupeaa panikoimaan. "Missä Merlyn on?" Kysyn. " En tiedä mutta minulla on avaimet sähköhuoneeseen!" Vera kiiruhtaa, ottaa soihdun ja lähdemme juoksemaanportaita ylös päin. Kun olemme 3 kerroksessa Vera pysähtyy "Kumpi suunta se oli!! " Vera kysyy panikoiden "Vera ihan tosi valitse jompi kumpi!" Esther huudahtaa ja Vera lähtee juoksemaan vasempaa käytävää pitkin. Käytävän päässä Vera avaa vasemmalla olevan oven. Vera astuu sisään ja ja näyttää valoa soihdullaan. Huone on yhtä pieni kuin siivouskomero mutta huoneen perällä on 3 vipua." Murhaaja ei ole enään täällä" Vera sanoo ja astuu lähemmäksi. Kävelen Veran ohi vivuille. "Murhaajalla on ollut hanskat, hän ei ole jättänyt sormenjälkiä" Sanon ja käännän vipua jossa lukee sähköt. Sähköt palautuvat ja lähdemme takaisin alakertaan. Ihmiset juttelevat tapahtuneesta eikä tänään ole tapahtunut muuta joten lähdemme omiin huoneisiimme.

Continue Reading

You'll Also Like

1 0 2
The busy streets of London, filled with terror, screaming and death. Those brutal, barbaric creatures, who only wanted death, Bodies to feed on. sta...
280 5 4
Toivon tila on paikka, jossa ongelmiin ajautuneet nuoret saavat mahdollisuuden elämänmuutokseen. Koulussa huonosti menestynyt Hanna päätyy hevostilal...
17.4K 153 5
Coralla on kaikki hyvin; onnellinen elämä, ihana poikaystävä ja rikas perhe. Mitä muuta voikaan toivoa? Mutta sitten kaikki onnellisuus katoaa yhdell...
954 19 8
Kaksosten elämää✨