THE FIRE FIST ( Η φλεγόμενη γ...

By XWHITEORIGINAL

47 11 0

Ένα παιδί ονόματι James μόλις μετακόμισε με την μητέρα του σε μια νέα πόλη την PURETOWN. Από την πρώτη στιγμή... More

Chapter 1 : The Peculiar Murder ( η παράξενη δολοφονία )PART 1
Chapter 2: The middle high school of PureTown( το γυμνάσιο της PureTown)
CHAPTER 3 ( THE POWERS THAT CONSUME US) ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕΎΟΥΝ

Chapter 1 : The Peculiar Murder ( η παράξενη δολοφονία )PART 2

10 4 0
By XWHITEORIGINAL

.....Ο James ξαφνιάστηκε ακούγοντας πως ο καθηγητής με τους μαθητές είχαν κρύψει ένα μυστικό! Είπαν για ένα πτώμα , αλλά ο James ήξερε πως ήταν κάτι παραπάνω από ένα απλό πτώμα . Τότε κατάλαβε πως είχε ακούσει αρκετά και έφυγε από το στέκι της συμμορίας. Πηγαίνοντας προς το σπίτι του,συνάντησε ορισμένα παιδιά να τρομοκρατούν ένα κορίτσι . Γνωρίζοντας για τι είναι ικανοί οι άνθρωποι σε αυτήν την πόλη έσπευσε να την βοηθήσει !
James:" Αφήστε την !!"
Τρομοκράτης μαθητής 1 : " φύγε από 'δω μικρέ πριν σε αρχίσω στις φαπες"
Τρομοκράτης μαθητής 2: "ρε ποιος νομίζεις πως είσαι ρε μ#λ@κ* ;"
*(Το κορίτσι αρχίζει να ουρλιάζει)*
Μετά από πολύ μεγάλη μάχη οι τρομοκράτες έφυγαν και άφησαν τα παιδιά χτυπημένα .
Κορίτσι : " γεια, με λένε Linda. Σε ευχαριστώ που με έσωσες !"
James: " ευχαρίστηση μου , δυστυχώς ξέρω για τι είναι ικανοί αυτοί οι άνθρωποι .... Με λένε James"
Linda: "χάρηκα James . Ναι , είναι επικίνδυνοι !! Επίσης έχω ακούσει για μια δολοφονία που έχει γίνει και λένε είναι η πιο παράξενη από όλες όσες έχουν γίνει ποτέ !!"
James: " Να σου πω την αλήθεια και εγώ άκουσα κάτι διότι τους είχα παρακολουθήσει !! Έλεγαν κάτι για ένα πτώμα στην αποβάθρα Jones Haroon ξέρεις μια τέτοια αποβάθρα ;;"
Linda: " Κάτι ξέρω , γιατί τι έχεις στο μυαλό σου ;;"
James: "Έλεγα να πάμε από εκεί μήπως δούμε τίποτα , τι λες ;;"
Linda: " Όχι!! Δεν κάνω τέτοια πράγματα εγώ !!!"
James: " Έλα θα περάσουμε ωραία !!"
Linda: "Καλά μόνο επειδή το λες εσύ !!"
Τότε τα παιδιά πήγαν στο σπίτι τους και ετοιμάστηκαν για την μοναδική τους περιπέτεια !!
* Μετά από τρεις ώρες *
James; "Να η αποβάθρα !! Έλα πάμε μέσα !!"
Linda: "κάνε ησυχία κάτι ακούω ! Νομίζω είναι αυτοί και ο καθηγητής !! Ναι αυτοί είναι σςςςς!!"
James: "Να το πτώμα ! Κάτι ακούω ... Λένε για μεταφορά της Δις Ζέπελιν στη χωματερή !! Δηλαδή , το πτώμα είναι η παλιά μας διευθύντρια ;;;"
Linda: "Ναι έτσι φαίνεται . Μα, που την ξέρεις αυτήν ;"
James: "Εεε.... Ένα πουλάκι μου το είπε .... Εσύ δεν μου το είπες χθες ;;;;"
Linda: "Α , ναι . Τέλος πάντων ! Ας τους ακολουθήσουμε προς την έξοδο "
* Τα παιδια καταλάθος χτύπησαν μια σωλήνα της δεξαμενής στην αποβάθρα *
Καθηγητής: "ποιος είναι ;;;;"
James: "πάμε να φύγουμε γρήγορα !!!"
Linda: "τρέξε έρχονται !!!"
*Τα παιδιά τελικά κατάφεραν και ξέφυγαν από τη αποβάθρα . Αυτή η μέρα ήταν ξεχωριστή και για τους δύο ! Ήταν η γέννηση μιας τεράστιας φιλίας !!!*

Continue Reading

You'll Also Like

443K 21K 59
"Γιατί με έφερες εδώ?" ρωταω ειρωνικα "Γιατί μικρουλα μόλις με είδες να σκοτώνω κάποιον, και δεν πρόκειται να σε αφήσω να κυκλοφορείς στους δρόμους"...
10.1K 372 27
"Βοήθεια" ακούστηκε κάποιος να φωνάζει. "Το άκουσες αυτό" ρωτάω τη μαρια και αυτη γνέφει καταφατικά τρομαγμένη. Προχωρήσαμε μπας και βρουμε απο που α...
343K 15.9K 51
"Ασε με να φυγω Αρη..." "Οχι Έμμα δεν θα φυγεις δεν πρόκειται να φυγεις αν δεν με ακούσεις" "Δεν θες να με νευριάσεις περισσοτερο σήκω φυγε γαμωτη σο...