AISHITERU! TZUSUKI-SAMA!

By Dniathira_107

7.7K 617 128

Hania seorang gadis berumur 24 tahun. seseorang yang gila akan kerja. cinta akan dirinya sendiri dan lebih su... More

Prolog
Bab 1: kahwin atau kerja?
Bab 2: Hutang!
Bab 3: Don't play with me!
Bab 4: Broken
Bab 5: You will be mine
Bab 6: Merisik
Bab 7: Jepun?
Bab 8: Humble date
Bab 9: You're mine only
Bab 10: We are married!
Bab 11
Bab 12
Bab 13
bab 14
Bab 15
Bab 16
Bab 17
Bab 18
Bab 19
Bab 20
Bab 21
Bab 22
Bab 24
Bab 25
Bab 26
Bab 27
Bab 28
Bab 29
Bab 30: Kami makin Sweet ke?
Bab 31: Let's go home,my Lady
Bab 32: My Dear Haura
Bab 33: concept plan?
Bab 34: work from home
Bab 35: profesional?
Bab 36: Dendam
Bab 37: Dingin
Bab 38: sakit
Bab 39
Bab 40: My dear Haura 2.0
Bab 41: Tekad
Bab 42: Retak
Bab 43 : Cinta Hati Abang
Bab 44: Aishiteru! Aku Cinta Kamu!
Bab 45
Bab 46
Bab 47 - Rahsia
Bab 48: Restu
BAB 49 : Random
Bab 50: Dia!
Bab 51: Salah Faham
Bab 52- Detik
Bab 53: Tenang
Bab 54: Badai
Bab 56: Masa
Bab 57: Kebenaran
Bab 58: Samar-samar
Bab 59: Derita
Bab 60: Hancur
Bab 61: Fokus
Bab 62: Kehidupan Baru
Bab 63
Bab 64: Tahun 2024
Bab 65
Bab 66

Bab 23

118 10 0
By Dniathira_107

"Nak lagi? " udang terakhir disua ke arah Hania. Hania menggeleng.

"Tak nak, dah nak meletup perut ni" jawab Hania. Sumpah dia kenyang. Pinggan Tzusuku tapi rasanya dia yang paling banyak makan. Tzusuki pulak macam takde kerja nak main suap-suap.

"Ye ke nak meletup? " soal Tzusuki kali ini tangganya bergerak menyentuh perut Hania.

Pap!

Tangan Tzusuki ditampar kuat. Hania mencerlung garang.

"Jangan nak gatal eh. Hempuk karang" Tzusuki hanya senyum bak kerang busuk.

"Dah lah! Nak berborak dengan seijun pulak! Tatsuo pon ada dekat meja nenek Halisah tu"

"Nak ikut boleh? " rengek Tzusuki lembut.

Hania memandangnya pelik.

"OMG, please jangan buat gitu lah Tzusuki-sama! Seram lah saya. Shuh! Shuh. Main sana. Pergi la berborak dengan yang lain" halau Hania.

"Alaa, nak pergi dengan kau" Tzusuki buat muka kesian.

Sumpah Hania rasa tak senang dengan Tzusuki yang manja sebegini. Kalau terajang tak berdosa agaknya. Sebab ini bukan suaminya ni!

Pantas dahi Tzusuki disentuh dengan tapak tangan.

"Hmm bukan demam ni" pantas tangan Hania ditarik dan digenggam Tzusuki.

"Mestilah tak! Aku angau lah ni. Sebab kau! " Dia mencium lembut tangan Hania.

Ok Hania masa untuk cabut! Tzusuki dah gila ni! Baik dia lari sebelum ulat bulu naik daun.

"Eh, snow datang lah! " jerit Hania separa kuat. Cukup untuk didengari telinga Tzusuki.

"Mana? " Tzusuki pantas melepaskan tangan Hania dan mencari snow.

Yelah buatnya snow terlepas mampus semua jadi lauk dia.

"Takde pun Nia! Kau nak tipu aku eh? " dia berpaling ke arah Hania namun tempat duduk itu kosong.

Sekarang baru dia tahu Hania dah sah-sah menipunya. Hania sudah elok duduk di meja Nenek Halisah. Ada Seijun dan Tatsuo juga di meja itu mereka nampak rancak berbual. Tzusuki senyum.

Nasib kau malam ni budak!

Dia senyum jahat.

"Cantik baju Nia" puji nenek Halisah.

"Tzusuki yang beli nek. Nia tak tahu pon malam ni kena pakai kimono. Kalau tak memang pakai baju kurung je tadi" jawab Hania tenang. Dia senyum. Nak sambung makan dah kenyang.

Minum air jelah!

"Hmm Nia lama giler kau tidur eh" pangkas Tatsuo. Dia elok duduk di tepi kiri Seijun. Nenek Halisah di tepi kanan Seijun.

"Aku ngantuk lepas berbual dengan Seijun tadi. Eh cakap pasal tadi mana sarah? " tanya Hania. Dia sudah segar ni

"Tu" Sarah menjuihkan bibirnya ke hadapan.

Kelihatan Sarah dan Tzusuki berserta dengan beberapa orang dari syarikat lain sedang rancak berbual. Boleh nampak keserasian mereka.

"Eleh acah sweet lah gitu? Baju pon dah sedondon aku tengok! Kahwin-kahwin jelah dah kalau kempunan sangat" jawab Hania lantang.

Nenek Halisah, Seijun dan Tatsuo sudah ketawa.

"Pandai jealous eh kau? " tanya Tatsuo dia masih menutup mulutnya dari ketawa yang tak berpenghujung.

"Nia-nia.... Konon tanpa cinta eh? Hak tui! Jealous ni bukan tanda cinta ke? " sambung Seijun. Nenek Halisah cuma senyum penuh makna.

"Jangan esok lusa dah ada baby pulak" jawab nenek Halisah.

Hania tersedak ketika minum air.

"Nenek mengarut sangat ni! Macam mana nak ada baby kalau takde proses persenyawaan berlaku"

Pap!

Mulut Hania ditampar dengan tangannya sendiri. Aib tu aib! Jangan dibilang bah!

"Wei seriuslah? Gila gentleman Tzusuki tu" bisik Tatsuo.

Hania bo layan. Dia mengambil sedikit makanan dari pinggang Tatsuo.

"Nia makanan aku tu! "

Tatsuo memasamkan mukanya.

"Tak payah nak jadi baby eh! Kedekut betul! " Hania terus melahap makanan dari pinggan Tatsuo tiber rasa lapar! Kejam betul.

Nenek Kirana perlahan mendekati meja mereka.

"Tengok tu diorang serasi sangat" ujar Nenek Kirana sengaja ditujukan buat Hania.

Hania cuma diam.

"Haah nek serasi sangat Nia tengok. Tapi kesian dia takleh jadi bini first Tzusuki. Walaupun Nia tak diiktiraf tapi dia tetap akan dapat title isteri kedua" Hania memberi panah berapi kepada Nenek Kirana. Dia senyum sinis.

Ambik kau! Ingat aku lemah eh?

"Huh lambat laun dia akan ceraikan kau juga" lantang Kirana.

"Hmm mujur sikit! Ingat saya hadap sangat ke dekat cucu nenek tu? Saya taste dengan laki cina je. Dengan Jepun idoklah! "

Pang!

Macam ditampar sahaja muka Kirana.

Hania sangat lantang bersuara. Sangat berani! Sampaikan dia pon terkelu.

"Nia" tegur Halisah lembut.

Hania bagaikan tersedar dari emosi.

"Maaf nek! Nia nak jalan sekeliling jap nak rasa makanan lain lagi ni" pamit Hania.

Tak mahu berlama-lama di situ. Sakit hatinya nanti!

Dia berjalan ke arah makanan. Satu cupcake diambil dan dibawa pergi ke arah pokok bonsai yang dia tidur dengan snow haritu.

Hania makan perlahan fondant cake di atas cupcake tu. Manis sangat! Sedap.

Dan satu silauan cahaya mengalihkan perhatiannya.

Baru sekarang dia sedar akan kewujudan benda itu. Kelmarin tak nampak pula! Eh bawah sinaran bulan baru nampak.

Ada sebilah pedang yang tertusuk di sebuah batu yang agak besar. Pemegangnya kelihatan bersinar dengan warna merah dan hitam. Separuh sahaja yang tertusuk. Nampak tak berkarat pon. Hiasan laman rumah ke ni?

Hania angkat bahu dan mendekati Tzusuki yang masih berbual rancak dengan Sarah.

Hania sumpah mengantuk. Dah pukul 11.30 malam ni.

"Awak" bawah baju Tzusuki ditarik Hania beberapa kali.

"Yes, why? " tanya Tzusuki seakan annoying. Dia baru sahaja berbincang dengan Sarah untuk tender baru mereka.

Mereka nak rebut satu tender dari syarikat terkemuka di Jepun jadi memang kena serius dalam hal ni.

"Erm nevermind. I dah ngantuk. Nak tido lu" Hania terus beredar.

Matanya juga seakan mahu tertutup. Mengantuk gila weh.

Tzusuki membiarkan Hania naik ke bilik. Dia mahu berjumpa dengan nenek dan meminta diri dahulu.

"Nek, Tzu naik dulu eh. Dah ngantuk dah ni. Letih pulak kena fikirkan strategi nak dapatkan tender terbaru"

Kirana hanya mengangguk. Nampaknya dia yang perlu menghantar pulang tetamu yang lain bersama Sarah.

Tzusuki naik ke bilik dan menukar pakaiannya terlebih dahulu. Dia mendekati Hania yang masih ralit bermain telefon.

"Tadi kata nak tidur" Tzusuki perlahan menapak ke atas katil.

"Haah memang nak tido. Tapi tengah chat dengan Bella ni. Esok kan nak jumpa"

"Hmm tak boleh ke kalau tak jumpa"

Hania mengerutkan dahi.

"No saya kena jumpa dia. It's been awhile since the last day we together" jawab Hania.

"Hmm ok-ok jumpa jelah. Asal jaga diri sudah"

Hania senyum.

"Baik bos! "

"Tapi sebelum tu" dia menghampiri Hania sehingga tiada ruang lagi antara mereka. Nafas Tzusuki bagai menampar-nampar wajah Hania.

"Nak apa" jawab Hania perlahan.

"Layan lah aku dulu. Hmm" mata Tzusuki kali ini sangat cantik. Hitam pekat sepekatnya sehingga Hania pun tidak mampu bersuara.

"Tzusuki. Apa ni! Jauhlah sikit. Saya ngantuklah nak tidur" Hania menolak Tzusuki namun semuanya hanya sia-sia. Dia pantas memegang kedua belah tangan Hania.

Entah mengapa jiwanya terlalu menginginkan Hania malam ni. Tipulah kalau tidur sekatil tapi tiada nafsu. Dia lelaki biasa. Bukan gay!

"Please Nia! I want you" Tzusuki seolah merayu.

Kali ini Hania lemah dalam rayuan Tzusuki. Dirinya seolah menyerah kepada suami. Ibarat isteri yang taat.

Dan malam ini dia sepenuhnya milik Tzusuki Yukio.

Welcome Mrs Yukio in the world of war love !

Where you need to compete everyone in order to make sure what yours is yours.

*************************
Hania bangun dari tidur yang lena. Dia masih dalam pelukan Tzusuki. Telefon di meja dicapai. Sudah masuk pukul 5.30 pagi.

Dia bangun perlahan dan mengalihkan tamgan Tzusuki yang memeluknya erat. Dia kemudiannya terus masuk ke bilik air untuk mandi wajib dan solat subuh.

Usai solat dia terus bangun dan meninggalkan bilik. Dibawa bajunya yang dia akan pakai nanti untuk bertemu Bella di bilik Seijun.

Hania mengetuk perlahan dan masuk ke bilik Seijun. Dia menambil tempat di atas katil dan sambung tidur. Dia malu nak berhadapan dengan Tzusuki. Dia masih mengantuk! Nak tidur dengan Tzusuki fuh! Memang taklah!

Pukul 8 pagi dan Seijun mahu kejut Hania. Tadi waktu dia nak solat subuh pukul 6.30 pagi Hania sudah elok tidur di sebelahnya. Pelik! Bergaduh dengan suami ke.

"Nia" badan Hania digoncang perlahan.

"Ermm" Hania menggumam halus.

"Nia dah 8 pagi lah jom bangun. Makan pagi"

Badan Hania digoncang perlahan.

"Hmm jap" Hania bangun perlahan dan membetulkan rambutnya. Kali ini sudah nampak kesan merah di lehernya.

"Eh Nia kenapa leher merah ni? " tanya Seijun.

Hania terkejut matanya sudah membulat.

'Mampus' ujar Hati Hania.

Sesaat kemudia baru Seijun mengerti.

Dia sengih kambing.

"Awal kau mandi Nia"

"Dah jom turun makan" Hania pantas turun dari katil

"Tak nak pakai tudung dulu ke? " usik Seijun lagi. Hania bagaikan tersedar dan terua berlari ke bilik Tzusuki. Dia lupa nak ambil tudung tadi.

Nasib Tzusuki dah turun bawah. Selamat dia!

Selepas tudung diapakai dia terua bersiap. Kejap lagi nak keluar jumpa Bella.

Turun sahaja ke ruang makan Hania terus memgambil tempat di sebelah Tatsuo.

Dia perasan akan lirikan Tzusuki tapi dia buat tak tahu.

"Nia tadi kan, aku masuk bilik Tzusuki. Pelik dia benarkan aku masuk. Rupanya kau takde dalam bilik. Masa tu dia pakai tuala je. Pastu aku nampak kesan merah dekat dada dia" bilik Tatsuo di telinga Hania.

"Apa tanda tu puan Yukio? " usik Tatsuo lagi. Dia sudah senyum kambing macam seijun tadi.

"Diamlah kau! Aku bunuh jap lagi kan"

Hania bo layan dan terus makan.

Selepas makan semua orang sibuk memulakan rutin harian mereka. Hania sudah mahu keluar rumah tunggu Bella jemput.

"Jangan balik lambat. Apa-apa masalah call aku" ujar Tzusuki.

"Erm pasal malam tadi. Aku minta maaf"

"Diam-diam sudah. Oklah i need to go. Bye" Hania menyalam tangan Tzusuki pantas. Dia masih tak berani menatap wajah Tzusuki.

Harap dapat move on. Yuhuu!
Tzusuki pula seolah rasa bersalah.

Continue Reading

You'll Also Like

3.2M 200K 53
[ Complete 21/2/2023 ] PDRM. Stop looking for happiness in the same place you lost it. "I can protect myself, Papa." -Yasmeen Alana. "Touch her and...
76.9K 1.1K 14
Ambisi luar biasa Naila untuk memiliki Johan tanpa mengira kifarah di Hari mendatang. Akan seperti apa kisahnya yang bila rasa tertipu, sakit hati da...
2.3M 77K 59
Abang, sebenarnya kan Sophea nak bagitahu abang yang Sophea suka kan abang - Aryanna Sophea Tch! kau tu budak lagi sebaya dengan adik aku, apa je yan...
179K 12K 74
"Aku mahu jalani latihan VAT69, aku mahu capai cita-cita aku jadi aku tak mahu berkahwin. Sekurangnya untuk 10 tahun ke hadapan" - Sarjan Mejar Riffa...