Kik Messages L.H

By Sayikax

333K 22.2K 693

ilovepenguin:Zaczynam Cię lubić happysad. ihappysad: Piłeś coś? Bo zaczynasz mamrotać. ilovepenguin: Dzięki m... More

Prologue
One
Two
Three
Four
Five
Six
Seven
Eight
Nine
Ten
Eleven
Twelve
Thirteen
Fourteen
Fifthteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen
Twenty
Twenty One
Twenty Two
Twenty Four
Twenty Five
Twenty Six
Twenty Seven
Twenty Eight
Twenty Nine
Thirty
Thirty One
Thirty Two
Thirty Three
Thirty Four
Thirty Five
Thirty Six
Thirty Seven
Thirty Eight
Thirty Nine
Fourty
Fourty One
Fourty Two
Fourty Three
Informacja
Fourty Four
Fourty Five
Fourty Six
Epilog
ZAPRASZAM!!
II Past Returns;)
Inne ksiązki

Twenty Three

6.6K 523 16
By Sayikax

LUKE

Dziewczyna zerwała się do biegu wzdłuż dróżki parkowej , odrazu zmusiłem się do biegu za dziewczyną .

W ostatniej chwili chwyciłem jej nadgarstek przyciągając do siebie , Ava uderzyła w moją klatke ,ale nie odsuneła się oparła czoło o nią. Czułem jak moja koszulka robi się powoli mokra z powodu jej łez. Oplotłem swoje ramiona wokół jej ciała ,przyciskając ją do siebie mocniej .

-Csii-szepłem do ucha ,gdy usłyszałem jej szloch .

Złapałem jej podbródek delikatnie i podniosłem,aby patrzyła w moje oczy ,lecz jej wzrok lądował wszędzie tylko nie na moich oczach.

-Avery. -szepnełem trochę głośniej aby wkońcu zwróciła uwagę .

Dziewczyna zamkneła na chwile oczy ,po czym otworzyła patrząc prosto w moje , widziałem w nich strach. Czego się bała?

Oparłem moje czoło o jej wzdychając głeboko ,zamknełem oczy . Ava po chwili się trochę rozluźniła . Już nie stoi jak jakiś pręt cała spięta ,swoje wiszące ręce oplotła wokół mojego pasa ,zaczepiając je za mną z tyłu i mocniej się we mnie wtulając. Na co się zdziwiłem,myślałem że będzie chciała uciec z krzykiem i wzywać policje.Mile się rozczarowałem..

Chwilę później zaczeło kropić lecz potem runął ciężki wręcz deszcz mocząc nas do jednej suchej nitki..

Zawsze chciałem to zrobić.

Otworzyłem oczy i odsunełem głowę od Avery ,mimo że lało my nadal staliśmy i się przytulaliśmy . Schyliłem się trącając swoim nosem jej nos ,na co dziewczyna uroczo się uśmiechneła.

Nieoczekiwanie przycisnełem swoje usta do jej słodkich i o kolorze malinowym , powoli poruszałem ustami chcąc aby odwzajemniła pocałunek . Bałem się ,bałem że dziewczyna którą Kocham odepchnie mnie od siebie i odejdzie na zawsze.

Ava przez chwile stała znów spięta i zaskoczona moim ruchem ,lecz nieoczekiwanie odwzajemniła pocałunek odrazu go pogłębiając .

Złączyłem nasze języki razem w walce pomiędzy sobą .

Smakuje jak truskawka .

Pomyślałem i miałem ochotę się zaśmiać, przycisnełem ją do siebie mocniej i przegryzłem jej warge ciągnąc pomiędzy zębami .

Oderwaliśmy się od siebie ,czerpiąc powietrza i uśmiechając do siebie.

O takim pocałunku marzyłem ..

W deszczu.

W Parku.

I Z tą osobą.

Continue Reading

You'll Also Like

668 157 5
Nie ufaj nikomu, nawet sobie ― to myśl, która nigdy mnie nie zawiodła. Teraz, gdy wiem zbyt wiele i władza pragnie mnie zlikwidować, muszę złamać jed...
39.2K 3.2K 46
"Do cholery jasnej miałeś nigdzie nie wychodzić!", krzyknął przez co młodszy wzdrygnął się spuszczając wzrok. "J-ja tylko-", starszy mu przerwał, "co...
8.8K 1.6K 10
Kiedy Harry Potter zjawia się w Hogwarcie, jest zupełnie inny, niż wszyscy przypuszczali. Jest cichy, wycofany, nigdy nie podnosi głosu i nie szuka p...
2.4K 86 8
Nie pytajcie, dlaczego tworze to opowiadanie.