Tam 5 ay oldu hamilelikte 5. Ayim bitti ve hissettigik gibi ikiz kız olcakti. Almiram ve Alaram sadece 4 ay sonra bebeklerime kovusucaktim. Annemi aramam gerekti. "Alo anne." dedim. "Efendim kızım." dedi annem. "Bugün bize akşam yemeğine gelsenize bi işiniz yoksa."dedim.
"Olur kızım zaten akşamları otur otur sıkılıyordum." dedi. " O zaman akşam bekliyordum." dedim ve kapattım. Saat daha 16:00 di yemekler 19:00 da yencegine göre yemekleri yapmaya basliyim. "Hayatimmm ben telefonumu bulamadım nerede sen biliyor musun?" diye sordu. "Koltuğun altına bak kutay oraya dusurmussundur insan gibi oturmuyorsun ki." dedim. "Hah buldum teşekkürler bitanem." dedi yanıma gelirken. "Önemli değil bitanem." dedim. "Napiyorsun?" dedi. "Annemleri yemeğe çağırdım aşkım 3 çeşit yemek yapicam bide tatlı ile salata yapmam gerek salataya yardım edermisin." dedim. "Tabiki hayatim." dedi ve dolaptan domatesi biberi soğanı havucu ve marulu çıkardı. Dometesleri nasil o kadar hızlı ve küçük kul halinde dogruyordu bi türlü çözemedim. "Nasıl öyle dogruyorsun ben bile beceremiyorum." dedim. "Gel geç ogretiyim." dedi. Bıçağı aldım domatesi tahtaya koydum. "Şimdi parmaklarını buk ve engel olarak koy sonrada ilk önce yavaş ol sonrada hızlan." dedi. Dediklerini yapıyordum ama onun ela gözlerine takıldım gozlerimin içine bakiyordu ve bianda parmagimda acı hissettim. "Ahhh" diye bağırdım. "Ya dikkat etsene bitanem bekle yara bandı getiriyim." dedi ve bi koşu salona gidip geldi.
İlk önce kanayan yeri temizleyip öptü sonrada yara bandını yapıştırdı. "Tesekkur ederim bitanem." dedim. " Önemli değil aşkım sen patatesleri hasla bende salatayi bitiriyim." dedi. Pataesleri haslarken bi yamdanda corbayla ugrasiyordum. Kutaysa salatayi hazırlamış mantarları,etleri,biberleri ve domateslerj dogruyordu. Çorba kayanayinca hemen kistim ve patatesleri ocaktan aldım kutaya baktigimda işini bitirmişti ve yalvarircasina ona baktım. "Tamam ben soyarim patatesleri sen soteyi pisir." dedi. Oleyy elimi yakardim ben o patateslerde. Mantarı ve geri kalan malzemeleri tavaya aktardım sonrada azcik karıştırıp pişmeye biraktim. " Soydun mu aşkım." dedim. "Soydum sotdumdaa parmaklarim burus burus oldu." dedi. Onun ellerini soğuk suya tuttum ve kuruladim. "Aşkım sen git sofrayı hazırla bende pilavla tatliyi yapiyim." dedim. Kutaya güveniyordum tarzı çok güzeldi güzel masa hazirlardi. Pilavı isladim ve kavurdugum sehriyenin üstüne döktüm sonrada su ilave ettim. Tatlı kalmisti ve yarım saatim vardı ne yapabilirdim ki. Buzlukta canım çeker diye aldığım dondurulmuş kunefeleri alıp pakedinden çıkardım sonrada fırına attım. 15 dakika sonra kizarmislardi bile hemen çıkarıp tereyağ döktüm 5 dkk sonrada fırından çıkardım ve selbetleribi dokup bi kenera biraktim kutayda benim unuttum şeyi yapmıştı patates puresini hazırlamıştı. Pilavinda altıni kapatip salona geçtim "Vay canina bu sofrayı cidden sen mi hazirladin." dedim.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Hep birlikte yemekleri yedikten sonra annemlerde başka bir yere gidecekleri için erken kalkmak zorunda kaldilar. Kutayla birlikte film izlemeye karar verdik. Komedi filmi acmisti. Ben gülerken oda bana bakiyordu. "Ne oldu yüzümde bisi mi var aşkım." dedim. "Yok hayir yüzünde bisi yok çok güzelsin." dedi. "Sende çok yakisiklisin." dedim. Eli karnima gitmişti karnim büyümüştü o eliyle karnimi oksarken bende başımı onun omzuna koymuş film izliyordum. Kapı açılınca gözlerimiz o tarafa kaydı. "Kuzenn enişte Napiyorsunuz?" demişti Lamia. "Hicc film izliyorduk sende gelsene." dedim Lamiaya. " Yok ders calismam gerek sinavlarim var kuzen." diyip yukarı çıktı. "Ben okulu çok özledim kutay." dedim fisildarken gözlerim dolmustu. "Bu yaşta anne olucam sorun yok ama okulada gidip arkadaşlarımi görmek istiyorum vakit geçirmek istiyorum." dedim. "Doğumdan sonra görürsün bitanem üzülme." dedi ve anlimi öptü. "Tamam bitanem artık yatalim mi geç oldum" dedim. "Yatalim bencede" dedi ve ayağa kalkti. Beni kucağına aldı ve odaya kadar taşıdı geceliklerimi giydirip yatağa yatirdi. Sonrada yanıma yatıp ustumuzu örttü elini karnima koydu ve uyudu bende onun nefes alisverisini dinliyordum. "İyi uykular bitanem." dedim ve uyudum.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Sabah kalktigimda kutay hala uyuyordu bacagibi üstüme atmisti biraz ağır olsada kaldırdım. Sonrada onun üstüne ciktim hala uyanmamisti burnuna küçük bir öpücük kondurup geri çekildim. Lamia'nin gitmesine daha 2 saat vardı Lamianin odasına gittim ve kapıyı tiklatip ses gelmeyincede odaya geçtim karsima Üstsüz bi çocuk çıkınca can havliyle "Kutayy evde bi yabancı varr." diye bağırdım.
Bu bölüm biraz sıkıcı olmuş olabilir söz veriyorum bi dahaki bölümde telafi edicem Vote ve yorumlarinizi bekliyorum. :)))