Hee sorry dat het bij mij ook zo lang heeft gedeurt. Zo als jullie
weten maken Ilse en ik het om en om. Dus nu is het weer mijn beurt. Geniet van het hoofdstuk.
*16 jaar*
Pop. Serena
Liam heeft vanavond zijn auditie. Waar ik graag heen wil. Maar het kan niet. Hij zo wel bellen dus dat is wel weer goed. Hoe zou het eigenlijk met Keylee zijn? Ze is nu al 6 jaar weg. 6 jaar alweer. We hebben vaak geskypt en ge belt. Maar ik heb haar nog nooit in het echt gezien! Ben nieuwsgierig hoe ze is geworden! Toen ik voor het laatst met haar geskypt had is ook weer 2 jaar geleden. Ze was toen net 14 dat was op haar verjaardag. Maar nu is ze net 16. Liam is 16, ik ben 15 en Keylee is dus net 16. Vermoeiend val ik op mijn bed. Zou ik Keylee anders bellen!? Ja waarom niet. Ik app haar eerst wel even.
(S=Serena K=Keylee)
S:hee
K: hoi Sereen
S:wil je misschien even bellen?
K: ja!! Tuurlijk lang niet gesproken.
S:zou ik je bellen?
K: is goed
Ergens ben ik een beetje nerveus. Natuurlijk we zijn nog steeds beste vriendinnen, met Liam er bij. Maar toch! Heeft ze nu meer vriendinnen? En is ze ons al vergeten? Nee wat zeg ik allemaal. Snel toets ik haar nummer in. Ik hoor haar vrolijke stem aan de andere kant.
K: SEREEN!!
S:KEL!!
Ik hoor haar lachen aan de andere kant.
K:wow Sereen wat heb ik jou gemist!
S:ik jou ook! Het is al 6 jaar geleden!!
K: ja klopt echt veel!
S:ja
S: hoe is het met je?
K: heel goed met jou?
S: mwha....... niet al te best.
K:wat hoezo?
S: Liam.......
K: hadden jullie verkering maar hij is vreemd gegaan?
S: uhh nee.
K: hebben jullie verkering dan???
K:ik wist het ik wist het eindelijk!!!! Yesss!
S: Kel rustig. Ik en Liam hebben geen verkering.
K:wat? Echt niet wat is er dan??
S:ik had je toen gesproken 2 jaar geleden dat hij mee wou doen aan the X factor!
K: ja....?
S: kijk hij is niet verder gekomen dan de bootkamp.
K: klopt vertellde je!
S: hij doet nu weer mee. Natuurlijk ben ik blij voor hem, maar als hij beroemd word? Kel als hij beroemd word heb ik niemand meer.
Ik begin hard te snikken
K: Sereen rustig het komt goed! Misschien word hij niet eens beroemd!?
S:ik heb zo'n gevoel van wel
K: uhmm wanneer is zijn auditie?
S: vanavond
K: dan al? Ga je mee met hem?
S: nee...
K: Sereen ik snap dat je boos op hem bent maar je moet hem steunen!!
S:je begrijpt het niet ik zou zo graag mee willen maar ik kan niet mee met hem hij heeft me niet uitgenodigd. Hij zij dat er geen plaats is voor mij.
En weer begin ik te snikken.
K: vergeet hem hij is het niet waard.
S:...... Ik weet niet of ik dat kan
K: je houd nog van hem?
S: ja echt wel!!
Ik hoor Keylee zuchten.
K: ooit zullen we met zun 3 weer samen zijn. Ik beloof het!
S:ik hoop het Kel ik hoop het.
K:maar ik moet naar mun werk dus kan niet langer praten.
S: snap ik.
S: doei Kel
K: jojo
Gesprek beëindigt
Dat was even fijn. Maar Keylee zegt wel dat ik Liam moet vergeten, maar ik kan dat niet en ik weet ook niet hoe.... ik kan hem niet vergeten, we zijn al vrienden sinds het begin.....
Ik moet Liam even bellen om hem succes te wensen!
(L=Liam S=Serena)
L:met Liam
S: hoiii Liam met Serena
L:hee Sereen
S: hoi ik uhh wou je succes wensen.
L:dankje
Ik hoor allemaal geluiden op de achtergrond.
S:ik hoor dat je het druk hebt dus hang ik maar op.
L: WACHT SEREEN.
S:ja?
L: bedankt
S: voor?
L: gewoon voor alles
Gesprek beëindigt
Zo dat is ook klaar, maar wat gebeurde er daar allemaal joh, straks begint hij me nu al vergeten en heeft hij al nieuwe vrienden... waarom bedankte hij me anders?? naja ik hoop dat alles goed komt en ik hoop eigenlijk een beetje dat hij niet door gaat.... voor mijzelf. Wat zou ik nu eens doen??
Pov. Liam
Zometeen vertrek ik naar London daar heb ik mijn auditie. Mijn ouders, zussen en wat vrienden gaan mee. Eigenlijk wou ik dat Serena mee ging maar dat kan niet. Jammer. ik hoop dat ze niet boos is eigenlijk, want ja ik had het haar wel beloofd.....
*2uur later*
Ik ben nu bij het gebouw. De kriebels gaan te keer in mijn buik. Ik ben mega zenuwachtig. Ik moet me als eerst melden. Dus doe ik dat. Ik sluit aan achter in de rij. Voor me staat een jongen, met krullend haar. Zijn gezicht kan ik niet zienmaar hij praat met zijn ouders. Ik denk dat het zijn ouders zijn teminste . Hij draait zich om. En glimlacht naar mij.
"Hi ik ben Harry" hij strekt zij hand uit. "Liam" en geef hem een hand. "Ben je ook zo nerveus?" Vraagt Harry mij. Ik knik. "Heel erg" zeg ik met een glimlach. Hij stuurt me een glimlach terug. "Uhh ik moet gaan doei Liam" Harry plakt zij sticker met zijn cijfers op zijn broek. Ik zwaai naar hem.
"Doei Harry"
Nu ben ik aan de beurt.
"Hallo" zegt de vrouw achter de balie vriendelijk. "Hallo" zegt ik terug.
"Hoe heet je." De vrouw duikt achter haar computer. "Liam Payn" ze knikt geeft me een sticker.
"Je mag over een half uurtje dus in de beurt blijven" zegt ze met een glimlach. Ik knik en plak de sticker op mijn shirt.
*half uur later*
Ik ben 4x naar de wc geweest. En ben nu echt verschrikkelijk zenuwachtig, ik moet nu dus Ik sta nu backstage. "Ben jij Liam Payne?" Vraagt een man. Ik knik. "Je mag op. Veel succes" ik bedank hem en loop een trap op. Ik sta nu een halve meter verwijderd van het podium. Ik word geroepen dat ik moet komen. Ik loop het podium op. Er word geklapt voor mij. Simon cowell kijkt me verast aan. "Liam" zegt Simon blij. Ik glimlach maar. "hallo simion hoe gaat het?" "goed goed , 2 jaar geleden hè!?" "2 jaar 2 jaar" "wat ga je zingen?" "Ik had besloten om het liedje te zingen waar ik niet mee door ging de bootcamp" zeg ik nerveus. Simon knikt. "Sucess"
De muziek begint.
Daar gaat ie dan. Here we go...
_____________________________________________________________________
Zo was weer een stukje hopelijk vonden jullie het leuk?
Vote??
Comment??
xxxxxxx Rachel & Ilse