𝐒𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 [𝐋𝐚�...

By sziatekivagy

69.6K 3.5K 242

„Tisztelt Luna Parker, Az FIA 2020-as Sightseeing in England pályázatát ön nyerte meg. A továbbiakban fel fo... More

𝚅𝚎𝚛𝚜𝚎𝚗𝚢𝚗𝚊𝚙𝚝𝚊́𝚛
𝙲𝚜𝚊𝚙𝚊𝚝𝚘𝚔
1. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
2. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
3. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
4. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
5. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
6. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
8. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
9. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
10. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
11. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
12. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
13. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
14. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
15. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
16. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
17. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
18. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
19. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
20. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
21. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
22. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
23. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
24. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
25. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
26. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
27. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
28. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
29. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
30. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
31. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
32. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
33. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
34. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
35. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
36. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
37. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
38. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
39. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
40. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
41. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
42. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
43. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
44. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
45. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
46. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
47. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
48. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
49. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
50. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝
𝙺𝚘̈𝚜𝚣𝚘̈𝚗𝚎𝚝𝚗𝚢𝚒𝚕𝚟𝚊́𝚗𝚒́𝚝𝚊́𝚜

7. 𝙵𝚎𝚓𝚎𝚣𝚎𝚝

1.7K 94 8
By sziatekivagy

A csók után fél órával még mindig játszottunk. Minden körben egyre több pia fogyott, és a társaság szépen lassan kezdett lerészegedni. Én nem ittam, olyan sokat, hiszen minden dolgot megcsináltam, amire kértek, és minden kérdésükre válaszoltam. Remélem Liam eleget ivott ahhoz, hogy elfelejtse a közös kínos pillanatunkat.

~~~~

A játékra már egyre kevesebbet koncentráltam, mert nem is nagyon érdekelt az egész. Végig Landot néztem, aki még mindig az erkélyen állt, és nyomkodta a telefonját. Azt tudni kell, hogy a skybar tetején a kilátás valami bámulatos, szóval szerintem mindenki megért, hogy inkább ott szeretnék állni a kedvenc pilótám mellett. Nyilván a legjobb barátnőm, aki már kicsit részeg volt, észrevette, hogy az agyam az ajtó túl oldalán ácsorgó srácon jár, nem pedig a játékon, ezért amikor legközelebb rám került a sor, megpróbált kimenteni.

-Luna, felelsz vagy mersz? -kérdezte Harry nagy boldogan.
-Merek! -kiáltottam el magam.
-Szerintem a drága barátnőm tehetne egy látogatást az est celebje felé -mondta gyorsan Lily, még mielőtt bárki megszólalhatott volna.
-Ez nem is rossz ötlet -mondta egyszerre a részeg banda.
-Na, de ne csak beszélgessenek. Kell valami konkrét kihívás! -gondolkodott hangosan a barátnőm.
-Mi lenne, ha egy közös kép lenne a tét a csávó Instáján? -kérdezte Greg.
-Megegyeztünk! -kiáltottam, majd kezet ráztam Greggel.

Feláltam , és magabiztosan kisétáltam az erkélyre. Amikor Lando mellé kerültem a bátorságom az inába szállt. Azt gondoltam, hogy ez nem fog menni, hogy én nem merem csak úgy megszólítani, de miközben ezen gondolkodtam Lando hátrafordult, mert vissza akart menni Sarahhoz.

-Szia Baszdmeg! -üdvözölt széles mosollyal a pilóta.
-Szia! Hát te meg levegőztél egyet?-kérdeztem, majd kínosan felnevettem.
-Pontosan. És te mi járatban?
-Ami azt illeti hozzád jöttem.
-Hozzám? Mit szeretnél tőlem? -kérdezte meglepve Lando.
-Csak beszélgetni szerettem volna -mondtam -látom már megszáradt az inged.
-Örülök, hogy szeretnél velem beszélgetni -jelentette ki kedvesen Lando -de sajnos most be kell mennem, mert egy fontos üzenetet át kell adnom Sarahnak, de utána esküszöm visszajövök -ígérte a fiú.
-Rendben, menj csak. Én megvárlak.

Continue Reading

You'll Also Like

17.5K 781 10
cringe alert, 2 eves reszek vannak benne !
514K 9.1K 60
Daniel Ricciardo is an Australian Formula 1 driver. He races for Red Bull Racing. In 2016, after 4 races, Daniel gets a new team mate, Max Verstappe...
239K 5.2K 68
THIS IS EXACTLY WHERE I WANT TO BE; HERE IN MARANELLO, ONLY YOU AND ME - [ BOOK THREE ] cover - @MICKSCHUMI (Side Project - MARANELLO || INSTAGRAM)
147K 2.3K 15
One promise is just like a heart, they get broken. but I'll try my hardest, I'll be there for you. Mafia!Max Verstappen AU