DIAVOLO
-Zabiera Cię na wieże widokowe, z których patrzycie z góry na cały Devildom.
-Jeździ z Tobą najlepszym ze swoich samochodów żeby oglądać zachód słońca.
-Zabiera Cię do ekskluzywnych restauracji.
-Kupuje Ci drogie prezenty.
BARBATOS
-Bardzo często przygotowuje dla Ciebie śniadania do łóżka.
-Bardzo dużo dla was gotuje. Rzecz jasna, stara się żeby wszystko wyszło jak najlepsze.
-Czasami bierze wolne tylko ze względu na Ciebie i na to, że pragnie spędzić z Tobą nieco swojego czasu.
-Parzy dla Ciebie herbaty, na które składniki zbieracie wspólnie podczas dłuższych spacerów.
SIMEON
-Zabiera Cię na długie spacery po Celestial Realm i okolicach.
-Stara się żeby było Ci jak najlepiej, w każdym momencie.
-Przygotowuje dla was kolacje (z małą pomocą Luke'a).
-Pomaga Ci uczyć się do trudnych sprawdzianów.
-Zabiera Cię na randki na łąki.
LUKE
-Dużo dla was gotuje. Niemal codziennie możesz liczyć na jakieś kulinarne niespodzianki z jego strony.
-Dużo z Tobą spaceruje. Najczęściej po bezpiecznych okolicach.
-Jest w stanie rzucić wszystko (nawet pieczenie i gotowanie) byleby tylko spędzić z Tobą trochę czasu.
SOLOMON
-Robicie razem najróżniejsze eksperymenty.
-Szukacie składników na nowe eliksiry. Oczywiście wybieracie się po nie razem.
-Zabiera Cię na randki w piękne miejsca.
-Chodzicie razem na zakupy, gdzie kupuje Ci co zechcesz.