işte ilk uykuya dalan kişi! Klaus mu? küçükken bu kadar hızlı uyuyamazdı ama olsun. hızlı uyuması işine gelmişti. yine de rüyasına hemen girmemeliydi yoksa hemen uyanırdı. büyük ihtimal toplantı gibi yapmalıydı ki hepsi aynı anda görüp kalksın.
aradan 3 saat geçmişti; şu an saat 4'tü. 1 saat daha bekleyip yapabilirdi. fikri değişti, şimdi yapacaktı. odaklandı ve herkesi zihninde bir masa oluşturacak şekilde onun etrafına oturtturdu. herkes bir ona bir de etrafa bakıyordu; Lilith konuşmaya başladı.
"1 Ekim 1989 yılında dünyanın çeşitli yerlerinde, hiçbir gebelik belirtisi göstermeyen bazı kadınlardan ardı ardına süper güçleri olan 43 bebek dünyaya gelecek! bunların içinden bir tanesi, lanetlenmiştir! laneti dolunayda ortaya çıkacaktır. her zaman dolunayı evde geçiren kız çocuğu, bir dolunayda dışarı çıkınca değişimler meydana gelecektir!
bunlar köklü olabilir, eğer kontrol altına alınmazsa kıyamet gelebilir! gelen kıyamet; ne zaman ile oynanınca ne de onu sakinleştirince geçebilir. o kızın gazabından Tanrı herkesi korusun!
dünya için fazla güçlü olacak, atası olan Zeus tarafından ona güç aktarılmıştır! kız zamanının Tanrıçası olarak da doğabilir. Zeus'un kızlarından olan Artemis'in, zamanında bir insan-dışı kadına yardım etmemesi üzerine lanetlenmiştir. Artemis bir şekilde bu laneti üzerinden atmıştır fakat lanet bir şekilde 68 kuşak sonrasına geçmiştir.
kendini koruması adına Artemis'in ani ölümler gönderme ve hastalıkları iyileştirme gücünden; Zeus'un yıldırım gönderme gücünden; Artemis'in ikizi Apollon'un geleceği bilme gücünden ve Athena'nın bilgelik gücünden verilmiştir. her hangi bir saldırı durumunda önceden atılan adımı görecek, zekiliğini kullanıp onu alt edecek. ona ihanet eden kişiyi öldürebilecek; eğer ona ya da sevdiklerine zarar gelmişse kendini veya onları iyileştirebilecek!
kızla düşman olmayın! sizi hiç iyi şeyler beklemez! kimseye kolay kolay güvenmez. görü görürse ona inanır bu yüzden kimseye sırrını anlatmaz. herkes ona ihanet edebilir, aynı Artemis'e olduğu gibi. kimseye hemen ısınmaz, güvenmez ve sırrını anlatmaz!" dedi kadın. adeta transa girmişti.
Reginald korktu, onun katı hiç değişmeyen mimiksiz suratında ilk defa korku gördüler.
***
kitaba ilk defa sınır koyuyorum,,
sınır : 22 vote.