I Solemnly Swear That I Am Up...

By trojuhelnikn

869 15 2

Zatím bez More

INFORMACE
1 Úvod /1.ročník
2 Úvod /1.ročník
3 Úvod / 1. ročník
4 Úvod / 1. ročník
5 Úvod / 1. ročník
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
chapter 8
chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
chapter 17
Chapter 18
chapter 19
Chapter 20
chapter 21
Chapter 22
chapter 23
Chapter 24
chapter 25
Chapter 26
chapter 27
chapter 28
Chapter 29
Chapter 30
chapter 31
Chapter 32
chapter 33
Chapter 34
chapter 35
Chapter 36
chapter 37
Chapter 38
chapter 39
Chapter 40
chapter 41
Chapter 42
chapter 43
Chapter 44
chapter 45
Chapter 46
Chapter 47
chapter 48
Chapter 49
chapter 50
Chapter 51
chapter 52
Chapter 53
chapter 54
Chapter 55
chapter 56
Chaper 57
chapter 58
Chapter 59
chapter 60
Chapter 61
chapter 62
Chapter 63
chapter 64
Chapter 65
chapter 66
Chapter 67
chapter 68
chapter 70
chapter 71
chapter 72
chapter 73
chapter 74
chapter 75
chapter 76
chapter 77
chapter 78
Chapter 79
chapter 80
Chapter 81
chapter 82
chapter 83
chapter 84

chapter 69

8 0 0
By trojuhelnikn

POHLED NELLY FRENCIS SCAMANDROVÉ'

,,Ale já to nechápu, co jsem dělala špatně. Co máš ty a já ne. Jsem hezčí jak ty, tak proč to udělal" vztekala a zároveň asi brečela Pancy vedle mě.

,,Jsou to už skoro dva týdny" snažila jsem se tu ječivku nějak uklidnit. Tohle si Phebe schytá, mě tu s ní nechat.

,,Ale on mi zlomil srdce! Říkám že mu už šanci nedám! Nikdy! Vždyť jsem hezčí jak ty. Že jsem? Že jo?!" agresivně se na mě podívala.

,,Rozumné se ptát mě jestli si hezčí jak já a nebudu ti lhát, protože to nechci zhoršit a chci mít ještě nějaký ušní bubínky. Ano Pency jsi hezčí jak já. Je to idiot, že....že se se mnou líbal. Jeho ztráta. Tohle jsi chtěla slyšet?" falešně jsem se na ní usmála a čekala, že už toho nechá. Ba naopak ta mrcha se rozbrečela a obejmula mi ruku.

,,Ty jsi jediná co mě chápe!! Jsem šťastná, že mám tebe a Phebe" hystericky brečela a já si musela promnout ucho, které toho už zažilo moc než normální uši. Neměla by být na mě naštvaná nebo tak něco?

,,Ano to mi taky" poklepala jsem jí rukou na hlavu. ,,Ani nevíš jak moc, ale teď.." opatrně jsem ji odstrčila a ona se na mě zamračila. V tuhle chvíli se jí pokaždé bojím jak nikoho jiného. ,,Se musím naučit na OPČM, páč na nás Snape kuje nějaké pikle a já nechci ještě propadnout"

,,Vy nebelvíři jste tak prostí a zodpovědný" vzdychla si a podívala se na mě.

,,Ano už to tak asi bude, když říkáš" usmála jsem se a podívala se znovu do učebnice. Knihovna byla už poměrně prázdná a knihovnice už vzdala okřikování, ať je Parkinsnová zticha.

,,Nelly tady jsi, potřebuju se tě na něco zeptat" vešla do uličky Hermiona s knihami v rukou.

,,Jee Hermiona, to je ale velice milé překvapení" vystřelila jsem z židle a obejmula jí. Hermiona mi objetí zmateně obětovala. ,,Boože díky bohu že jsi tady. Věřila by jsi že Phebe si v klidu jde někam se Zabinim a mě udělá tohle? Jo věřila, tak tuhle část přeskočíme a sedni si za mnou" zatáhla jsem jí za ruku a posadila vedle sebe.

,,Grangerová?! Že mě to nepřekvapuje" sykla na ní.

,,Proč mě nepřekvapuje že mi to každý říka když mě tu vidí" zvedla jedno obočí.

,,Díky Nelly, uvidíme se pak" usmála se na mě a já ji falešně úsměv oplatila.

,,Bože to bylo mučení. Nenechat si hůlku na koleji, tak ji zabiju" dala jsem si hlavu do dlaní a Hermiona se zasmála.

,,Vlastně, na pokoji jí nemáš" zasmála se a z vlasů mi vytáhla hůlku.

,,Aha, to mě nenapadlo" usmála jsem se. ,,Na cos ses chtěla zeptat?" podívala jsem se na ní a Hermiona vytáhla jednu z knížek co držela. Otevřela ji na nějaké stránce a já jí zmateně pozorovala. Na co se mě chce Hermiona Grangerová zeptat?

,,Jenom jestli někdy něco Ron o mě neříkal nebo tak něco" zeptala se a já se v duchu zasmála.

,,Ne, měl by?" odpověděla jsem ji otázkou a ona knížku zaklapla. Proč ji vlastně otvírala.

,,Jistě že ne, jenom jsem se zajímala. Teď jak bude to velké utkání kde bude hrát on, tak mi pořád nepoděkoval, že díky mě je v týmu. O ničem jiném nemluví. Jenom pořád, že je musí porazit bla bla" rozpovídala se .

,,Ano já vím, jsem s ním vždycky když jsi s ním ty. A snad proto že to neví, že si ho tam dostala ty." přimhouřila jsem oči. Teď jsem jí naběhla z jiné strany a zahnala ji do kouta.

,,Pravda. Teď když jsme zase všichni ve svých kolejích tak si na nás Snape očividně zasedl ještě víc" povzdychla a opřela si hlavu o ruce.

,,To mi povídej, já byla v jeho koleji, teď mi může dát trest za všechno. I za to že dýchám moc nahlas je schopný mi strhnout body" ironicky jsem se zasmála.

,,Dobré odpoledne slečno Scamandrová, slečno Grangerová?" ozval se za námi ten nechutný hlas. U Merlinových vousů to se stane jenom nám. Přesněji mně.

,,Dobré pane profesore" odpověděla jsem nervózně.

,,Bavíte se dobře?" povytáhl obočí a já se podívala na Hermionu co vypadala překvapeně asi tak jako já. Co dělá v knihovně.

,,No, zrovna jsme se chystaly připravovat na zítřejší hodinu, pane profesore" odpověděla jsem co nejvíce v klidu.

,,Dobrá, slečno. Budu tedy od vás očekávat maximální znalosti. Jako by to někdy nehrozilo. Vynikání ve vykřikování jako nevychovaný spratek vás očividně naplňuje" sykl. Proč je tak nepříjemný, obluda nechutná. Jak mu na toto mám asi odpovědět.

,,Očividně" vypadlo ze mě a on se na mě rychlostí blesku otočil a u toho pohodil svýma černýma vlasama. ,,Tedy ano, jistě budete moc očekávat maximum, pane profesore" opravila jsem se a Snape konečně odešel.

,,To bylo divný." podívala se na mě Hermiona.

,,To teda" odpověděla jsem

,,Co vůbec dělá tady. Nikdy dřív jsem ho tu neviděla"

,,Nemám tušení" oddychla jsem si. Asi hodinku jsme se vážně věnovali učení.

,,Tady jste!" ozval se za námi hlas Rona.

,,Jakoby jsem to neříkal že Rone?" zasmál se Harry a já ho probodla pohledem.

,,Omluv nás Pottere, ale my se snažíme nepropadnout" hraně jsem se zamračila a oba si sedli ke stolu za námi. Harry protočil očima a podíval se do učebnice na OPČM.

,,Zatraceně, kolik toho je?" vyvalil oči Ron na Hermioniny poznámky.

,,Tolik aby nás Snape stihl zabít už teď" dala si hlavu do dlaní.

,,Vy jste nepotkali Phebe, že?" zeptala jsem se jich.

,,Ne do teď jsme byli na hřišti, protože asi víte kdo, je totální magor do následujícího zápasu" podíval se Harry na Rona a Ron se jenom zmateně rozhlídl.

,,Co je, chci vyhrát, za to se ještě netrestá ne?" rozhodil rukama.

,,Ne Ronalde to ne, ale tobě by to prospělo" otočila se na židli Hermiona a já s Harrym jsme se na sebe pobaveně podívali. Ron jenom něco zamumlal a otočil se na mě.

,,Co Malfoy" zeptal se a já se zamračila. Bezva díky za připomínku toho, že ten atraktivní a sexy idiot je idiot.

,,Co by, chová se jak Malfoy, nic se nezměnilo, ale Pancy je pořád jako obscurius. Všechno zničí a zabíjí mě zevnitř. Hlavně ta svině Blacková mě tu s ní nechala a odcupitala si to nějak se Zabinim ven." vyspovídala jsem se .

,,Teď jsem více jak rád, že mě Parkinsonová nenávidí" zasmál se Ron.

,,Fajn vědět, to jsem si taky myslela" podívala jsem se na něho. ,,Nechceme jít za Sofí, Ginny, Lenkou nebo Nevillem a Seamusem s Deanem, nebo prostě někoho koho z nich zrovna potkáme?" podívala jsem se na ně po tom co jsem je všechny namáhavě vyjmenovala

,,Jak vím, tak Dean a mladá Scamandrová-" začal Ron.

,,Není to moje sestra Ronalde" zasmála jsem se

,,Není to jedno? Prostě ti dva jsou někde spolu jak říkal Seamus" dokončil větu.

,,A Ginny je kde?" zeptala se Hermiona a já se podívala na Harryho.

,,Co n- nevím, jak to mám vědět, proč se ptáte mě?" zakoktal a já se zasmála.

,,Fajn, Lenka a Nevill?" pokračovala jsem a Harry se nervózně rozhlídl kolem sebe. Lhář.

,,Nevill je u jezera a Lenka je asi někde ve skleníku nebo ve věži havraspáru" odpověděl ledabyle Ron a já se zvedla.

,,Tak jdeme otravovat Nevilla" usmála jsem se a všichni jsme společně vyšli z knihovny. Tedy až po tom co si Hermiona celou věčnost sbírala všechny zápisky, učebnice a pergameny. A taky po tom co jsme hledali mojí hůlku co mi spadla pod komodu s knihami. Měla bych začít na něco tak důležitého dávat větší pozor.

Continue Reading

You'll Also Like

2.4K 446 15
Changbin má pocit, že osud nestojí na jeho straně. Od jeho rozchodu s Dahyun už uběhl rok, ale on se stále ne a ne vzpamatovat. Jako by jeho srdce ko...
1.7M 64.2K 200
Z důvodu omezení počtu kapitol (200) bych ráda nové i stávající čtenáře upozornila, že tato kniha končí kapitolou s číslem 196. 197 kapitolu naleznet...
20.4K 2K 33
Každý svatý má minulost a každý hříšník má budoucnost.
51.8K 1.8K 50
,,Jsou příběhy, které dokáže napsat jenom sám život."