Mavimsi Hayaller

By Sudem16

43.2K 1.8K 465

Onlar karanlığın gölgesiyken birlikte mavi oldular. Kalpleri ile HAYALLER kurup hayal etmeyi öğrendiler. Gerç... More

İlk Karşılaşma
Aşk Başlıyor..
Aşkın Tatlı Oyunları...
AşK İçİn...
Elveda :/
Sevgili Yolunda...
Kıskançlık...
Içimde Kötü bir his var...
sürprizler şaşırtır...
Evlilik...
intikam...
Duyuru
Kavga&Özür part 1
Canlarımm
Vote+Yorum
Kavga&Özür part 2
Sevgililer Günü part1
sevgililer Günü part2
Bölüm hakkında duyuruugg
Seni hala çok seviyorum
Kim olsun?
Öykü?
'Soğuk' Yeni Hikaye
Bölümden Kesit
Sürpriz
Spoiler
Sorry
Duyuru
nefes
Si si sefiyom ♥♥♥
Huzurun anlamı
Bildirim.
Mutluluk
Abartı sorunsalı
Soru
Mızmız prens & Saftrik Cadı
Ihm Ihm
Mavimsi Hayaller
Minikler
Yeni hikaye
düzenlemeler
^^
Yapboz
Hizmetci
Nefes Alma Sebebim
kesit
Onsuzluk
Kesit
Gerçekler
Mutluluk Gözyaşları
Soru
Duyuru gibimsi
Dans
Güven Part1
Güven part2
Aptal
Kesit
Yb duyurusuuugg
Yeniden
Prensesim

Doğum Günü

606 28 6
By Sudem16

Selam hshs neyse yeni bölüme geçelim sınır yok sizi seviyorumm sjjs

Bölüm şarkısı; Pera- Şarab-ı Izdırap 

..........

#Öykünün ağzından#

"Ayaaz" diye bağırdım televizyon karşısında uyuklayan kocama. O ise yattığı koltuktan başını hafif kaldırıp tek gözünü açtı ve "Haa" dedi. Bu hali ile o kadar tatlıydı ki ona sinirli olmasam yanaklarını mıncıklayabilirdim. Ama maalesef beyfendi yine beni sinirlendirmeyi başarmıştı. "Ayaz bu gün günlerden ne?" dedim sakin kalmaya çalışarak. O ise "Cumartesii" dedi sonlara doğru i leri uzatarak. Sinir kat sayım artarken gözlerimi yumdum ve ona kadar saydım. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Yok olmuyor. Bu sefer yeniden gözlerini kapatmış kocama doğru yaklaşıp kulağına eğildim ve "Ayaaaz!" diye resmen cırladım.O ise cırlamam karşısında koltuktan bir anda kalktı. Bu haline kıkırdarken bir anda durdu ve bana baktı. "Öykü ödümü kopardın ne cırlıyorsun kulağımın dibinde!" dedi. Sinirim geri gelirken "Ya ayaz bu gün günlerden ne!" diye bağırdım yeniden. Anlamamış gözler ile yüzüme bakarken "Of Ayaz Of Off" dedim. Bu gün benim doğum günümdü ve hatırlamaması sinirlerimi oynatıyordu. "Cumartesi değil mi bu gün Öykü? Bunun için adam mı kaldırılır ya git takvime falan bak" dedi. Ona dil çıkarıp gözlerime hücum eden gözyaşlarımı geri gönderdim ve yukarıya çıktım. Öküz işte ÖKÜZ! 

#Ayazın ağzından#

Öykü sinirle yukarı çıktığında arkasından bir süre sessizce kahkaha attım. Doğum gününü hatırlamadığımı düşünüp sinirden deliye dönmüştü. Hızla sehpanın üzerinden telefonumu alıp burcunun numarasını tuşladım. Neyse ki ikinci çalışta açmıştı.

"Alo Burcu?" 

"Ayaz. işler tamam mekanı ayarladık pasta falan hepsi halloldu. Partide senin olmadığını gördüğünde Öykü delirecek"

"Tamam Ben birazdan Öyküye çaktırmadan tekneye giderim. Öykü partideyken ben teknede olucam zaten. Görüşürüz"

"Görüşürüz"

Telefonumu pantolonumun arka cebine atıp askılıktan montumu aldım ve sessizce evden çıktım. Arabaya binip hazırladığım tekneye doğru yol aldım. Filiz Hanım bana tekne konusunda yardımcı olacağı için orada buluşacaktık. Burcu Öyküyü akşam doğum günü için düzenlediği partiye götürecekti ve ben orada olmayacaktı. Öykü beni sorduğunda burcu bir kadın ile tekneye gittiler deyip tekneye getirecekti ve bum. Teknede Öyküye sürprizimi yapacaktım. Doğum gününü baş başa kutlayıp onun için yaptırdığım AYÖY kolyesini verecektim.

#Öykünün ağzından#

Tam merdivenlerden inecekken Ayazın sesi ile kalakaldım. Sanırsam telefonda konuşuyordu. Bir kaç basamak daha inip dinlemeye başladım.

"Tamam ben birazdan Öyküye çaktırmadan tekneye giderim. Öykü partideyken ben teknede olucam zaten. Görüşürüz"

Sonrasında ise Ayaz askılıktan montunu alıp evden çıktı. Merdivenlerden hızlıca inip gri montumu üzerime geçirdim ve çantamdan arabamın anahtarını aldım. Ayazı takip etmeye başladım. Sonunda limanda durduğunda arabamı ayazın arabasının biraz arkasına park ettim. Ayazın ilerlediği yöne baktığımda kızıl saçlı bordo ruju ileriden bile fark edilen boyum kadar topuklu ayakkabıları ve üzerine yapışan siyah tayt giymiş olan bir kadını gördüm. Arkasından gizlenerek gitmeme rağmen konuşmaları duyulmuyordu. Ayaz kadına sarıldığında birşeyler konuştular ve tekneye girdiler. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemezken kalbimi hissetmiyordum. Ayaz bunu bana nasıl yapardı. Hemde doğum günümde! Hemen arkamı dönüp arabama doğru ilerrledim. Gözyaşlarım benden izinsiz gözlerime dolarken bacaklarımın titrediğini hissettim. Arabama ulaştığımda kapıyı açıp bindim ve geri geri giderek ana yola girdim. Önümü gözyaşlarımın gözümde bıraktığı buğudan göremiyordum bile. Aynı bana doğru hızla gelen arabayı göremediğim gibi....

#Ayazın Ağzından#

Yaklaşık 2 saatin sonunda Filiz hanım ile teknedeki herşeyi halletmiştik. Filiz hanıma veda edip tekneden çıktığımda telefonum çalmaya başldı. Arayan kişiyi görmem ile yüzüme istemsizce bir gülüş yayıldı.

Hayatımın anlamı arıyor.

Hızla yanıtla tuşuna basıp "Alo Öykü?" dedim fakat bu sefer beklediğimin aksine sevdiğim kadının sesi dışında başka bir ses daha duydum. "Alo Ayaz bey biz hastaneden arıyoruz. Öykü hanım bir kaza geçirmiş lütfen ****** hastanesine gelir misiniz?" 

.........

hii. biraz merak edin bakalım. :DD yaşasın kötülük :DD 

Continue Reading

You'll Also Like

537K 42.8K 45
Aile-asker kurgusu✨️ 🪷 Gözlerime bakmaya devam ederken sordu. "Sen benim kim olduğumu biliyor musun?" kafamı aşağı yukarı salladım. "Abim!" dedim g...
1.9M 103K 51
En yakın arkadaşının hattını değiştirmesi sonucu ona yeni numarasından mesaj atmaya çalışan Ada, aslında mesajı attığı kişinin, bir yıldır hoşlandığı...
206K 12.6K 29
☆"Kayla ne biçim isim Rus musun sen?" "Hatırlatma travması var"
788K 27.3K 61
"Seni öldürürüm Demir! Öldürürüm!" "Tabii ki öldürürsün ama sen beni öldürmek yerine, ailene umut olacaksın ve benimle evleneceksin. " Mideme kramp...