Utóirat: Fordulj fel! [Bexi f...

By B_D_Aliz

35.9K 1.7K 524

Minden a liftben kezdődött és az esőben ért véget... More

Prológus
1 fejezet
2 fejezet
3 fejezet
4 fejezet
5 fejezet
6 fejezet
7 fejezet
8 fejezet
9 fejezet
10 fejezet
12 fejezet
13 fejezet
14 fejezet
15 fejezet
16 fejezet
17 fejezet
18 fejezet
19 fejezet
20 fejezet
21 fejezet
22 fejezet
Szünet
23 fejezet
24 fejezet
25 fejezet
26 fejezet
27 fejezet
28 fejezet
29 fejezet
30 fejezet
Epilógus
Írói utószó
Könyvmegjelenés
Dedikált könyv
Könyvmegjelenés + dedikálás

11 fejezet

971 55 19
By B_D_Aliz

Beki szemszöge:

"Este nyolckor várlak a lakásomon, Márk :)"

Istenem! Nagy Márknak lenni borzalmas! Esküszöm, ha még egy fotót meglátok valami random csajról melltartóban, összetöröm a telefont! Meg sem tudom számolni a két kezemen, hogy hány lányt tiltottam már ma... 

Éppen a mai napon az utolsó teendőmet végzem, a helyszínt ellenőrzöm, Márk holnapi szülinapja miatt... Amikor váratlanul Anti toppan be, izgatottan körbevezetem ami annyiból áll, hogy "Anti asztal, asztal Anti", de ő mégis nagyon izgatott. 

-Tudod Márk, Beki a barátom, de azért meg kell mondanom, hogy nem kedvelem ezt a Tomi gyereket.-húzza el a száját. 

Anti te is áruló vagy!

-De... Anti ez nem így működik!-cseszem le.-Ha boldog vele akkor legyen vele, nem az a lényeg, hogy neki nem okoz fájdalmat? Hogy kedves vele és figyelmes és nem egy seggfej? Hogyha kell valami akkor segít, és meg tud nevettetni? Nem ez lényeg, Anti?? Ha az ember ilyen érzéseket táplál egy fiú iránt akkor az pozitívum...-ülök le szomorúan az egyik asztalhoz.

-Öhm, de, rendben.-dadog össze-vissza.-Kérdezhetek valamit?-teszi fel a kérdést nekem, mire bólintok.-Ugye Beki nem törte annyira össze a férfiasságodat, hogy meleg  lettél? Csak kíváncsiságból...-köhint.

-Nem vagyok meleg.-nevetem ki.-Bár mondjuk az a srác aki pakolja a dobozokat, na annak olyan falnivaló feneke van, nem gondolod?-cukkolom, mire Anti elkerekedett szemekkel közli, hogy ki kell mennie a levegőre... 

Continue Reading

You'll Also Like

5K 90 15
Brent and Pierson have always had feelings for each other, but never got the chance to say so. What will happen when they finally get the chance... R...
30.1K 253 35
Lexi Rivera finds her self in a lot of drama, boys, friendships, relationships and betrayal in this tale.......
15.4K 1.1K 36
,,- A különböző élethelyzetek, ahogy az emberek is, olyanok, mint az ételek. Tudod, ha minden kaja ugyanolyan jó lenne, nem lenne kedvencem. - magyar...