Még egy Malfoy... (Tom Riddle...

By szilviisdead

9.9K 287 18

Audrey Malfoy vagyok, Draco Malfoy huga, 15 évesen megkapom én is a Roxforti levelem, mielőtt Roxfortba megye... More

1. Írány a Roxfort
2. A gerlepár
3. ketten egy szobába...
4. vendég a szobába
5. A büntető munka...
6. Fény derül a titokra
7. Az új halálfaló
8. Szakítás....
9. A szerelmi bájital...
10. Ez az igazság....
11. A békülés
12. Ezt most nem értem...
13. A trimágus Tusa
14. Verekedés
15. Sajnálom, vagy még se?
16. A múlt....
17. új szoba
19. Olyan vagy mint Ron...
20. Az új tanár...
21. Mindgyárt nyár...
22. A szünet
23. Sajnálom...
24. még két nap...
25. A vacsora.
26. Ő még él...
27. Ismét egy levél...
28. Ennek nem lesz jó vége...
29. Mi folyik itt?
FONTOS!
30. Feladatok...
31. rész Vajon ki lehet az a illető?
32. rész barátkozás az új lánnyal
33. rész... vége...

18. Az új pár

213 8 0
By szilviisdead

-A Griffendéles Levander Brown a Hugrabugos meg Hannah Abbott.... -mondta Pansy fejét fogva.

Mi csak röhögtünk, hogy két idiótát nem ismerünk fel. Megyünk és Niát látjuk épp csókolózni Harryvel amin egy kicsit se lepődtunk meg.

-Szeretlek! -mondták egymásnak a gerlepár.

Mi elekzdünk tapsolni és mosolyogni rájuk és természetesen észre vették, hogy mi vagyunk és eltávolodtak.

-E-ez nem az am-. -vágtam Nia szavába.

-Nyugii! Cukik vagytok együtt. -nevettünk fel.

-K-köszi! -szólalt meg Harry. -Én szerintem megyek.

-Megyek én is.. be ugrom Hermihez és Ronhoz utána vissza megyek a beauxbatons társaimhoz. Sziasztok! -integettek el.

Felmentünk a szobába és ledöltünk az ágyra és Tom, Scorpius és Draco égy fél óra után elaludtak.

Mi addig Pansyvel úgy töltöttük el az időt, hogy "csajos" este volt. Megcsináltuk egymás körmét, haját, arcmaszkot raktunk fel stb.

Mikór végeztünk a hajunk és a körmünk így néztek ki:

Enyém:



Pansyé:



Miközbe csináltuk Scorpius felkelt.

-Ti mit csináltok csajok? -még ki se nyitotta szemét.

-Semmit csak megcsináltuk a hajunk és körmünk. -mondta Pansy.

-Muta. -mondta még minidg csukott szemmel.

Megmutattuk és így szólt.

-Szépek.... -mondta és egyből keszült vissza aludni.

-Kösz te mamlasz. -mondtam neki gúnyosan.

-Kérlek halkabban aludnék! Köszi! -mondta Draco és vissza is aludt. Mi csak nevettünk Pansy.

Már fél tizenkettő volt mikor mentünk aludni, Pansy oda ment Dracohoz én meg Tomhoz aludni. Pansy odafeküdt Drackhoz és már aludt is. Én oda mentem Tomhoz és megszólalt egy ismerős hang.

-Mit csináltatok ilyen sokáig? -kérdezte Tom a lehető legfáradtabban.

-Ja csak Pansyvel megcsináltuk a hajunk és a körmünk míg ti aldutatok. -pusziltam meg arcát, és ráraktam a melkasára a fejem.

Egy ideig csak halgattam a szívverését és én is elaludtam.

•Vasárnap délután•
Elhatároztuk Pansyvel, hogy elmegyünk ruhát nézni hátha találunk magunknak valami ruhát a Bálra.

Lementünk Roxmortsba és bementünk három ruhabóltba de csak Pansynek találtunk ruhát. Nem voltam szomorú mert meg van két napom keresgélni de jó lett volna ha most találok egyet.

-Gyere menjünk be oda! Ott tuti találsz magadnak egy ruhát! -szólt Pansy.

-De már három ruha boltot végig jártunk.... -őszintén nem akartam bemenni.

-De! Ez az utólsó! És békén hagylak csak kérlek gyere be! -nézett Boci szemekkel.

-Jó! De ez az utólsó! -mondtam neki és benyitottunk.

Tíz perc keresgélés után találtam egy ruhát, felpróbáltam és megkérdeztem Pansyt, hogy mi a véleménye róla.

-Gyönyörű vagy benne! -alig bírt mondani valamit.

-Hát akkor vegyünk meg és mennyünk vissza!

Ruhám:

Pansy Ruhája:

Vissza mentünk és elraktuk a ruháink, hogy a fiuk csak a bálon lássák.

-Sziasztok! Ti hol voltatok? Egész délután titeket kerestelek! -szólt Draco.

-Csak báli ruhát vettünk, hogy ne holnap vagy holnap után vegyük meg. -mosolyodtam el.

-Aha... Megmutatjátok? -kérdezte tőlünk amire Pansyvel egymásra néztünk és vissza.

-NEM! -mondtuk egyszerre.

-Jesszus! Mi ez? Valami összesküvés? -jótt be Tom és Scorpius az ajtón. -Amúgy sziasztok lányok! -köszönt Scorpius.

-Sziasztok! -mondtuk megint egyszerre.

Erre a három fiú elkezdtek nevetni, hogy már lassan mindent együtt mondunk. Csatlakoztunk a nevetésbe, mikor betoppant megint a két lány.....

-Ti, hogy az istenbe kerültök ide? Ez a mardekár ház nem a Griffemdél vagy Hugrabug! -mondtam Gúnyosan.

-Jajj te csak fogd be! -nyivákolt nekem Levander.

-És megint kezdődik.... -mondták egyszerre a három fiú és leültek az ágyra.

A két lány egymásra nézett és kihasználva az alkalmat beleültek az ölükbe.

Levander Toméba, Hannah Dracoéba ült.

-Száljatok már le rólünk! Fogjátok már fel, hogy senkinek nem kelletek! -mondta egyszerre Draco és Tom, ingerülten.

Mi Pansyval egymásra néztünk és megfogtuk a két lány haját és kihajítottuk őket az ajtón, hogy ne tudjanak vissza jönni be is zártuk.

Adtunk Pansyval egymásnak egy pacsit és röhögőgörcs kapott el mindenkit.

Pár perc múlva egy kopogás hallatszott az ajtón.

Kinyitottam és Viktor Krum ált ott.

-Nem voltam világos azzal, hogy hagyj békén és nem bocsátok meg? -csuktam rá azt ajtót és vissza zártam. -Istenem már kezd az agyamra menni ez a gyerek! -bosszankodtam.

-Jó nyugi Audrey! -próbált nyugtatni Tom.

-Nem megyünk el fagyizni? -jött az ötlet Scorpiusnak.

-Én benne vagyok! -mondtuk megint egyszerre Pansyvel.

-Én is! -mondta Tom.

-És én is. -jelentette ki Draco az ágyon feküdve.

-Akkor gyertek! Le megyünk Roxmortsba! -Mondta és mindenki indult.

Leértünk egy fagyizóba és kértünk fagyit.

-én epreset és Mangósat kérnék. -mondta Pansy elsőnek.

-Én két zöldalmásat. -Hát persze, hogy Draco kérte ezt.

-Én csokisat és Mentásat. -Mondta Tom.

-Én vanilíát és Sárgadinnyéset. -mondta A szokásost Scorpius.

-Én meg Zöldalmásat és mentásat. -mondtam a kedvenc párosításom.

-Látszik, hogy tesók vagytok Dracoval. -nevetett fel Scorpius.

-Kicsit. -mondta Draco nevetve.

-Csak egy csöppet. -Folytatta Tom.

Megkaptuk a fagyinkat és leültünk egy asztalhoz. Beszélgettünk mindenféléről és nevetgéltünk, de megint jött a két lány....

-Szia Draco maci! -jelentette ki Hannah.

-Szia Tomi Baba. -Mondta Levander nyávogós hangján.

-Fhujj! Mennyetek már más fiút csesztetni! -mondta Scorpius.

-Jólvan! De mi mindig várni fogunk rátok! -mondta Hannah.

Elmentek és indultunk vissza Roxfortba.
Harry jött velünk szembe, mintha keresne valamit vagy valakit.

-Sziasztok! Nem láttátok Niát? -nézett ránk.

-Nem, bocsi... -mondtam majd tovább is ment.
Kicsivel késő Ron és Hermione jött felénk sietve. Mikor ideértek lihegve kérdeztek tőlünk.

-Nem láttátok Harryt? -nézett ránk Ron.

-De! Most ment el az előbb mellettünk Niát keresve. -mondta Draco.

-Köszi! -mondta Hermione és tovább is mentek.

-Istenem most mindenki keres valakit? -mondtam fejemet fogva amin mindenki röhögött.

•Bál napján•
Tomék már elmentek és én áthívtam Hermionét, Ginnyt és Lunát készülődni.

Hamar meg is érkeztek így tudtunk időben maradni. 9:14 volt mikor elkezdtünk készülni. Pansy elkezdte Hermione haját én meg Lunáét. Addig Ginny Sminkelte őket.

Mikor kész voltam helyetcseréltek és most Ginny haját csináltam míg Luna, Pansyét. Hermione ki sminkelt minket Pansyvel míg csinálták a hajunk így már csak a körmünk maradt.

Ginny Lunáét, Pansy Hermionének csinálta míg én magamnak.

Felvettük a ruhánk és így néztünk ki:

Enyém:

Pansy cuccai:

Luna cuccai:


Ginny cuccai:

Hermione cuccai:


Lementünk a fiukhoz és megkerestük a partnerünk. Szerencsére tegnap mentek el a Durmstrangosok és a Beauxbatonsosok így nem kellett Krumot látnom. Oda mentünk Tomhoz és Dracohoz és elkezdtünk Táncolni.

01:23 volt mikor szóltam Tomnak.

-Tomi... Jössz fel? Már késő van. -mondtam neki álmosan.

-De... Megyek, kezdek én is fáradt lenni. -mondta és felmentünk. Elvégeztük az esti rutinunkat (Fürdés, fogmosás, stb..) és mentünk aludni. Gyorsan elnyomott az álom, ahogy Tomot is.

Sziasztok! Mára itt az utcsó rész! Holnap jön a kövi. Puszi mindenkinek!

Continue Reading

You'll Also Like

22.3K 1K 16
"𝓣𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓼 𝔀𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓯𝓪𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼 𝔀𝓮 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓮.,, "-Miért nem lehetek a tiéd...
22.7K 2K 126
Tessa Miller hitetlenkedve hallgatta a terapeuta ötletét. Úgy érezte ez nem neki való, hogy ő nem tud együtt élni valakivel 4 teljes hetet. Ám többsz...
13.7K 1.5K 66
Nehéz egy szuper sztár közelébe kerülni, főleg ha az elzárkózik az emberektől. Kim Namjoon egy híres rapper aki már többször megtapasztalta hogy a kö...
19.4K 1.7K 38
Jeon Jeongguk egy kicsapongó rosszfiú, akinek eszébe sincs megvetni az élvezeteket az életben és nagy kanállal habzsolja azt, ezzel néha a saját élet...