Yeni Sevgilim

By sicakbiryazgunesi

1.2K 190 0

aşk dram romantik acı keder More

❄️(1)
❄️(2)
❄️(3)
❄️(4)
❄️(5)
❄️(6)
❄️(7)
❄️(8)
❄️(9)
❄️(10)
❄️(11)
❄️(12)
❄️(13)
❄️(14)
❄️(15)
❄️(16)
❄️(17)
❄️(18)
❄️(19)
❄️(20)
❄️(21)
❄️(22)
❄️(23)
❄️(24)
❄️(25)
❄️(26)
❄️(27)
❄️(29)
❄️(30)
❄️(31)
❄️(32)
❄️(33)
❄️(34)
❄️(35)
❄️(36)
❄️(37)
❄️(38)
❄️(39)
❄️(40)
❄️(41)
❄️(42)
❄️(43)
❄️(44)
❄️(45)
❄️ (46)
❄️(47) Final

❄️(28)

20 4 0
By sicakbiryazgunesi

(BÖLÜM +18)
Şükür ki kendimi durdurabildim. Bundan sonra annemin taktiklerini kesinlikle uygulayacağım. Hemen Emire döndüm "bi tane daha izliyelim lütfennn"

Ama güzelim saat geç oldu.

Dudağımı büktüm. Gözlerinin tam içine baktım.

Off şöyle bakmayı kes yoksa öperim ve bırakmam.

Ben sırf inadına öyle bakmaya devam ettim.

Kaşınıyorsun güzelim.

Yüzüne yaklaştım. Sessiz bir şekilde "kaşısana"

Tam beni öpücükken ayağa kalktım tabi hayalleri yıkıldı. Ona bakmamaya çalıştım çünkü az önce bı hırsla yaptığım şeyden dolayı şimdi korkuyorum çünkü emirle yatmak zorundayım lanet olası yağmur yüzünden.
Ayağa kalkıp masayı toplamaya başladım çünkü emir yüksek ihtimalle a!dı ve korkmama sebep oldu. Tabakları alıp mutfağa gittim tam makineye atmak için eğilirken bileğimde bir el hisettim beni duvarla mutfak masası arasına aldı.

Emir ne yapıyosun?

Yavaşça kulağıma
A!dım güzelim hemde çok fena

Ama yapmicaksın demi bişey

Salak tabi ki yapıcak a!dıran sensin

Sessiz bir şekilde "yapıcam"

Beni mutfak masasına yapıştırdı.

Dudağıma kitlendiği belliydi elini kıyafetimden içeri soktu. Elleri çok soğuktu karnımı içeri çektim.

Böyle yapma daha çok a!zarım.
Dudağıma yapıştı eli göğsüme kaydı sebepsiz yere zevk alıyordum.

Eli kasıklarıma kaydı beni kucağına aldı. Ve yürüme başladı dudakları boynuma indi anladığım kadarıyla yatak odasına gidiyoduk. Kapıyı ikinci defa zorlanmadan açtı.
Yatağa yatırdı elini tekrar kıyafetimden içeri soktu artık ben de istiyodum onu herşeyden çok hem zaten aramizda kimse yoktu dudağını dudağımdan çektim yüzüne baktım yüzünde haz alır bir yüz ifadesi vardı hemen üstümü çıkardım ve elimi kemerine koydum. Hemen çıkardı seri Şekilde nefes alıp veriyodum heyecandan hoşuna gittiği çok belliydi. Boynumu öpmeye başladı eli rahat durmuyodu keşife çıkmış gibi her milimetreme dokunuyodu ve rahatsız değildim ta ki eli pijamamdan k!loduma kayana kadar buna hazır değildim. Yüzünü ittim

"Buna hazır değilim"

Onaylayıp yanıma uzandı morali bozulduğu belliydi yorganı üstümden attım gözleriyle beni süzüyordu alt dudağını ısırdı "böyle yaparsan pek rahat duraram" kollarımı açtım "gel" dedim. Başını salladı ayaklarımı çekti ve üstüme yattı kafasını boynuma gömdü eli k!lç!ma kaydı rahatsız değildim ama sanki benim rahatsız olduğumu sandı."eğer bunu yapmazsam daha farklı şeyler yaparım" tamam dedim ve uyumaya çalıştım.

Continue Reading

You'll Also Like

1.6M 10.9K 5
Doğu da büyümüş bir kızdan doğu hikayesi.... Klasik bir Töre hikayesi değildir. Başrol oyuncularımız okumamış veya cahil kesimden değillerdir. Haya...
465K 26.3K 50
Her insanın hayatı farklıdır; dertleri, hüzünleri, imtihanları... Benim imtihanım farklı değil aslında, daha önce çok kez girilmiş bu sınava. Kimisi...
Beyaz Güç By eka182

Science Fiction

66K 5.6K 29
Anna kaderine yazılmış büyük görevin farkında olmadan yaşayan ve Beyaz Güç'ün sahibi olan, kendini sıradan biri zanneden ancak bunun aksine tüm dünya...
1.7K 360 10
Şuan üzerimdeki gelinliğim;kefen,bulunduğum nikah masası;tabut,yanımda ki adam ise celladım olmuştu. Anlaşılan kader ağlarını üzerimize örmüştü.