•Bizim Şarkımız | ÇağTu

By zkyxcagtu

17.7K 978 2.1K

İki ünlü şarkıcı beraber şarkı besteleyecekler ama işler yolunda gitmezse ne olur?🦋🌌 BİZE KATILIP ÖĞREN!✨🖤 More

Karakter Tanıtımı
Bölüm 1 "O Ela Gözler"
Bölüm 2 "Zor Bir Soru"
Bölüm 3 "Zorun Ne Sevgilim?"
Bölüm 4 "Çok İnatçısın Güzelim"
Bölüm 5 "Sende Tiryaki'm"
Bölüm 7 "Hayır Olamaz"
Bölüm 8 "Öpücük"

Bölüm 6 "Huzur mu?O sensin"

1.5K 111 347
By zkyxcagtu

(Medya en sevdiğim şarkı...Eskiye dalıyor gözüm dalmasın da ne yapsın...Eskiden çok güzeldik be Samet...Bak güneş batıyor işte bi gün daha yakınız...Ahh Samet çektirmeli miydin bunları bana be sevdiğim...)

Pardon ne çekilmesi çekilememiştim Efe kollarını belimden çekmemiş hâla sarılıyordu.

Çağan Efe:"Biraz böyle kalsak çok huzur veriyor da."

Efe...Asıl sen bana huzur veriyorsun be Efe'm.

Tekrar sardım vücuduna kollarımı.Başımı gömdüm omzuna.Güvendeydim biliyorum.

Tuana:"Huzur mu?O sensin."

Biraz daha öyle kaldık sonra çekildi.Gülümedi.Yüzüme yaklaşmaya başladığında refleks olarak gözlerim kapanmıştı.Yanağıma bir buse kondurdu.Nefesini yüzümde hissediyordum.Bu hoşuma gitmiyor değildi.Gözlerimi açmıştım çekilmemişti bana çok yakındı.Ela gözlerini gözlerime dikmişti.

Sırıtıyordu...
Sırıtıyordu...
Sırıtıyordu...

Ahh seni öldürürüm Çağan Efe Ak.Ne düşündüğün umurumda bile değil.

Tuana:"B-ben gideyim artık."

Çağan Efe:"Git bakalım."

Çekildi hâla sırıtıyordu.Seni öldürürüm.

Tuana:"Beni izlemeyi bırak."

Çağan Efe:"Niye ya?"

Tuana:"Ya bilmiyorum izleme işte."

Çağan Efe:"Utanıyor musun yoksa?"

Tuana:"Yioo hayır."

Çağan Efe:"Belli belli tamam izlemiyorum."

Koltuğa oturdu.Telefonunu eline aldı.Bende odama çıktım.Soğuk bir duş aldım hava çok sıcaktı.Üzerime pijamalarımı giydim ve klimayı açtım.

Yatağa yattım telefonla biraz uğraştıkça sonra uykum gelmişti.Göz kapaklarım kapandığında kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Tuana:Efee!

Bir hışımla yataktan kalkmıştım.

Çağan Efe:"Naz şşşt tamam sakin ol güzelim geçti sadece kabustu."

Kabus mu?Kabus muydu?

Tuana:"Efe çok korktum."

Çağan Efe:"Geçti güzelim geçti sakin ol."

Beni kendine çekti ve göğsüne yatırdı.Bi elini başıma,diğer elini de koluma koydu ve bana sımsıkı sarıldı.

(Bunun gibi sarılmışlar yani sakın diziyi izlediğimi sanmayın nefret ederim bu diziden gecen misafirliğe gittik orada izledim boş boş durmaktan.)

Çağan Efe:"Sakin ol birtanem."

Elini saçlarımda gezdirirken alnımı öptü.

Çağan Efe:Naz!

Beni kollarımdan tutup oturur pozisyona getirdi.Ben ona öylece bakarken elini alnıma koydu.

Çağan Efe:"Naz ateşin var!"

Dedi endişeyle.

Tuana:"Ne?"

Demiştim kısık sesle.Elimi alnıma koydum.Gerçekten ateşim vardı.

Çağan Efe:"Kalk hemen hastaneye gidiyoruz."

Beni yataktan kaldırdı.Hiç itiraz edecek halim yoktu ve gerçekten ateşim olduğu için itiraz etmedim.

Tuana:"Giyinip geliyorum."

Çağan Efe:"Tamam ben aşağıdayım."

Odadan çıktı.Üzerimi değiştirdim.


Aşağı indim.

Çağan Efe:"Hadi gidelim."

Tuana:"Tam-"

Gözlerim kararmıştı.Son hatırladıklarım

Çağan Efe:"Naz!"

Ve kucağına düşmemdi.

*Yazar Hanımdan :)*

Kız bayılmıştı.Oğlan hemen onu kucağına almış ve dışarı çıkarmıştı.Arabaya binip hastaneye gelmişlerdi.Doktor ve hemşireler gelip kızı götürmüşlerdi.Oğlan peşlerinden içeri girip kızın kardeşini aramıştı.

Çağan Efe:"Defne hemen hastaneye gel."

Defne:"Ne hastanesi Çağan noldu?"

Çağan Efe:"Gelince söylerim hemen hastaneye gel."

Defne:"Hemen geliyorum."

Çağan Efe:"Tamam görüşürüz."

Aramayı sonlandırmış şimdi de kuzenini arıyordu.

Çağan Efe:"Esat hemen hastaneye gel."

Esat Polat:"Noluyor?"

Çağan Efe:"Gelince anlatırım hastaneye gel hemen"

Esat Polat:"Geliyorum."

Çağan Efe:"Acele et."

Telefonu kapatıp kafasını arkasına yaslamıştı.Gözünü kapatmasıyla gözyaşının akması bir olmuştu...

Çağan Efe:"Naz'ım."

Demişti fısıldayarak.

Defne arabadan inmiş hızla hastaneye girmişti.Çağan'ı görünce hemen yanına gitmişti.

Defne:"Çağan noluyor?Tuana nerede?"

Çağan Defne'nin sesini duyunca gözlerini açmıştı.Defne'den sonra hastaneye giriş yapan kuzenini görmüştü.Esat yanlarına gelip önce Çağan'a sonra da Defne'ye bakmıştı.

Esat Polat:"Noluyor?"

Çağan derin bir nefes alıp konuşmaya başlamıştı.

Çağan Efe:"Naz..."

Defne bunu duyunca endişeleyle konuşmaya başladı.

Defne:"Noldu Tuana'ya?"

Çağan Efe:"Ateşi vardı sonra bayıldı bilmiyorum."

Defne:"Ateşi mi vardı?Şimdi nerede?Nasıl?"

Çağan Efe:"On dakika önce acile aldılar."

Defne:"Birşey olmaz di mi olmasın ondan başka kimsem yok çünkü..."

Esat ve Çağan birbirlerine bakmışlardı.Esat Polat yutkunup yanına gitmişti Defne'nin.Sarılmıştı Defne'ye.Bu beklemediği hareket karşısında önce şaşırmış şaşkınlığı geçince karşılık vermişti Defne.

Esat Polat:"Merak etme sadece bayılmış birşey olmayacak eminim."

Defne:"Neden bayılmış peki sebepsizce var mı bi neden?"

Çağan Efe:"Duş alıp yatmış klima açıkken ondan galiba."

Defne:"Ah Tuana be ben o kadar uyarmıştım onu."

Esat Polat:"Defne gel dışarı çıkıp hava alalım biraz."

Defne kafasıyla onaylamış.Dışarı çıkmışlardı.Dışarıdaki banklardan birine oturduklarında Esat konuşmaya başlamıştı.

Esat Polat:"Tuana'dan başka kimsen olmadığını da nereden çıkardın?"

Demişti Defne'ye bakarken.Defne derin bir nefes alıp cevap verdi.

Defne:"Annem ve babam bizi bıraktılar zaten akraba diyecek kimse de yok yani sadece o var ailemden kalan."

Esat burukça gülümsemişti.

Esat Polat:"Belki kimse kalmamıştır ama neden başka birilerini ailene ekleyemeyesin ki?"

Diye sormuştu birşeyler ima etmeye çalışmak istercesine.

Defne:"Nasıl yani?"

Esat Polat:"Biz varız Defne,ben varım sen yalnız değilsin ki."

Defne gülümseyip cevap vermişti Esat'a.

Defne:"Sahi mi?"

Esat Polat:"Evet hatta ailen,kimsen olabilirim yani istersen."

Defne bu şekilde bir istek alacağını hiç düşünmemişti.Bu tıpkı bir çıkma teklifi gibiydi...

Çıkma teklifi...
Çıkma teklifi...
Çıkma teklifi....

Kabul etmeli miydi?

Defne:"..."

🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐

KESTİM🎬

Ee bölüm nasıldı?

En sevdiğiniz sahne?

Nasıldı sürpriz önce öpmedi hayal kırıklığına uğradınız ama sonra noldu öptü  :))

Bence Çağan Tuana'nın bayılmasını biraz abarttı ama neyse.

EsatXDefnee Aşkımm için EsDef yazdım bu bölüm birazcık ama güzel oldu bence

Sınır;

-190 Okunma

-42 Oy

-300 Yorum

Siz daha fazla da yaparsınız ama yeterli bu kadar o zaman yeni bölümde görüşürüz.

Bayss 👋💙

🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐🪐

Continue Reading

You'll Also Like

1.1M 80.1K 48
-Karanlık Adımlar Serisi 1. Kitap- Peyda, bir Gerçek Aile/Kaçırılmış Çocuk klasiğidir. "Şimdi, on yedi yıl sonra annem ve babam karşımda dikiliyorlar...
80.9K 8K 33
Deniz: Kanka al şu ülkücü abini başımdan yemin ederim ocaklarına molotof atıcam artık 08/11/2024: Mahalleabisi #1 08/11/2024: Gay #1 09/11/2024: bxb...
172K 11.2K 26
Kızının varlığından bile haberdar olmayan iki baba ve babasının kim olduğunu bilmeyen bir kız.
138K 16.3K 18
Bir kaldırımın köşesinde buldum hayalimi. Gözlerimi kapattım, bıraktım avucuna kalbimi. Dedi ki, sonuna kadar tutacak mısın elimi? İçimden cevapladı...