Bad's pov.
Něco se mi na Skeppym nezdálo ale nemyslím si, že by lhal.. Vypadal tak unaveně.. ,,Myslíš, že dnes ten park ještě dáš? Klidně si můžeme pronajmout hotel a jít tam až zítra, co říkáš?" ,,Co? Ne to nebude potřeba." nahodil jsem ustaraný obličej a došel za Zakem ho trochu uklidnit. Ten se na mě nechápavě podíval a já jsem mu vklouzl do obětí. ,,Víš že mi můžeš říct, co jsi tam doopravdy dělat.. Nikomu to neřeknu a zlobit se nebudu." Zakovi jsem to jenom zašeptal do ucha a bylo vidět, jak se mu ježí chloupky na krku. Polknul a jeho hlava spadla na moje rameno. ,,Dobře, je rozhodnuto. Zkuste najít nějaký hotel co nejblíž na jednu noc. Do zábavního parku půjdeme až zítra." jen jsem to dořekl, ostatní už vytáhli mobily a začali na nich něco psát.
Nechci Zakovi nějak ublížit. Je tak nevinnej a hlavně nechci, aby se mu něco stalo. (tyhle větičky uslyšíte ještě hodněkrát) ,,Klidně se prospy. Vím, že jsi spal celou cestu sem ale potřebuješ si odpočinout." ještě víc se na mě přitiskl. Já jsem otevřel dveře od auta a sedl jsem si se Skeppym na zadní sedadlo, kde před tím seděl on. Posadil jsem si ho obkročmo na můj klín a poslouchal, jak tiše oddychuje. ,,Mám to! Je tam i bazén a výřivka!" Dream začal radostně skákat jako blázen. No jo ADHD.
Mia's pov.
Vsadím se, že si nikdo ani nemůže představit jaký by to bylo doopravdy stát vedle svých oblíbených a navíc tak moc slavných youtuberů. Dreama sleduju už od tý doby, co překonal jeden milion odběratelů a vážně mu to přeju.
Zak s Badem usnuli a my nevěděli, co dál dělat. Bylo něco kolem půl šesté odpoledne. Sapnap přišel na nápad, že bychom mohli jít do toho parku sami to tam trochu checknout a zítra bysme tam šli i s klukama. Ale neodsouhlasili jsme to z jednoho prostého důvodu. Peníze. Je blbost tolik utrácet když tam půjdem zítra znovu. Navíc, už by to nebyla taková sranda. Z ničeho nic mi cinklo upozornění na mobilu. Trochu jsem se oddálila od skupinky a podívala se, co mi přišlo. John? (fakt nevím jak se Ranboo jmenuje doopravdy heh. Tohle jméno bylo na Googlu ale pokud ho chcete pojmenovat jinak, napište. Btw byl to dobrej nápad do toho přidat Ranbooa. Thx) Co chce? Já myslela, že mě už nechce ani vidět. 'Omlouvám se za dnešek. Jestli chceš, přijedu pro tebe teď hned nebo už nikdy. Je to na tobě. Ty víš, že bych pro tebe i zabíjel.' Ranboo je ten největší gentleman, kterýho si kdo může představit. Ale teď mi opravdu ublížil. Asi bychom si měli dát pauzu. 'Kdyby se ti něco stalo, nezapínej si ghost mode na snapchatu, ať vím kde jsi. Miluju tě<3. Měj se.' Aww to je takový zlato.. ,,Mio?" ,,Ohh ahoj Poppy." snažila jsem se telefon schovávat za zády aby náhodou neměla nejaký kecy. ,,Rozhodli jsme se, že půjdeme do obchodního centra. Půjdeš taky že jo?" říkal někdo obchodní centrum?? ,,Jasný! To bych si přece nenechala ujít." Poppy se rozzářily oči, chytla mě za ruku a rozběhla se i semnou zpátky ke klukům. ,,MIA JDE TAKY!!" ,,Drž hubu Poppyno! Ještě je vzbudíš ty idiotko." ,,Pardon!" nemohla jsem si odpustit neuchechnutí.
Ano! Nechtěj jít do zábavního parku kvůli penězům ale potom se rozhodnou jít do obchodního centra, kde můžou utratit tisíce🤣✋ jsem genius fakt žeo.
Btw příští kapitola bude z pohledu Sapnapa protože proč ne a totálně ho miluju. Ale další už bude s Badem a se Skeppym so don't worry UwU.