Két évvel később:
-Isabella Sophia Barnes! Azonnal állj meg!-hallatszott Ava hangja az emeletről.
-Ha te elkapod Izzyt én elkapom Alecet.-ajánlottam fel.
-Alku!-rázta meg a kezem a testvérem
-Alexender Gidion Barnes! Azonnal gyere ide és vedd fel a nadrágod!-kiabáltam. Ekkor megérkezett Theo.
-Kapd el Izzyt!-kiáltott Ava. Theo nyakoncsípte a kis csibészt, én pedig utol értem Alecot.
-Hol van a harmadik?-lépett mellénk apa.
-Max?-lihegte Ava.-alszik, azóta mióta a másik kettő lázadásba kezdett.
-De Buck. Hova gondolsz? Max fél éves, hogy tudna elrohanni?-jött be Steve Aliccel az oldalán.
-Igaz. Na most hogy mindegyik ördögfiókán van alsóruházat, ideje indulnunk Morgan születésnapi bulijára.-lépdelt kifelé az ajtón apa. Mi pedig igyekeztünk utánna. Mostmár így telnek a napjaink. Ava fél éve megszülte Maxwell "Max" Joseph Barnest. Így már négy angyalka rohangál körülöttünk. Azóta is a kisházunkba lakunk. Stark és Pepper a telken épített egy házat, így ők is eltudnak vonulni. A bázison a többiek laknak. Cilnt az családját beköltöztette oda. Nem is baj, legalább a gyerekek tudnak játszani. Szóval így élünk most. Minden este együtt vacsorázunk és persze, a hősködést se hagytuk abba, csak mostmár jobban odafigyelünk. Végül Thor és Loki is itt maradt. A menydörgés istene elvette feleségül Jane Fostert. Ja és persze Ava és Theo is összeházasodtak. Húgocskám nem volt hajlandó terhesen esküvői ruhát felvenni, így megvártuk míg Max megszületik. Vicces de apa összejött Sam húgával. Steve pedig talát egy aranyos ápolónő. Nat és Bruce randizgatnak. És ami a legdurvább, még Lokinak is lett barátnője. Nem árulja el hol találkoztak, de előbb vagy utóbb kihúzzuk belőle. Aminek viszont kiváltképp örülök, hogy a telek mellett van egy kávézó. És a tulajdonos lány meghívott egy kávéra, mire én nem szeretem a kávét. Még azon a napon járni kezdtünk. És azóta is itt él velünk.
Szóval ez volt a mi történetünk. Végül minden jól alakult.