"Bila dia nak datang? Malam esok? Adoi.. malam ni tak boleh ke? Hello... Dengar tak?" Kata Farid sambil berdiri.
"Hello... Ye boss saya dengar... ustaz Fahmi kata esok dia free.. Apa cerita sampai nak pakai ustaz bagai ni boss... Kata tadi nak suruh Celcom masuk tower.. nak suruh ustaz clear site ke? Tu kerja telco boss.. bukan kerja kita.." kata Zamil di pembesar suara handphone Farid.
"Ni hal lain.. aku rasa ada yang tak kenalah kat sini... Entahlah susah aku nak cakap.." kata Farid sambil matanya merenung air jeram yang tenang mengalir di depannya.
"Oklah boss.. ka... to... pe... nanti ja..." suara Zamil terputus-putus dan terus senyap.
"Hello... Mil... Hello..." Kata Farid.
"Kat kampung ni memang susah nak dapat line" telinga Farid tiba-tiba menangkap suara mak Lin di belakangnya.
"Eh.. mak Lin.. maaf tak perasan mak Lin datang... Mak Lin buat apa kat sini?" Tanya Farid sambil menyimpan handphone ke dalam poket.
"Saja nak jalan-jalan kat jeram belakang rumah sendiri... tak boleh ke?" Kata mak Lin sambil tersenyum menggedik.
Farid terpesona melihat wajah cantik mak Lin yang putih melepak dan berdagu runcing itu. Bertahi lalat di atas bibir kirinya. Rambutnya yang lurus diikat tocang pony tail di belakang kepalanya. Seksi sekali wajahnya.
"Farid.. kat bandar sana Farid tinggal dengan siapa?" Tanya mak Lin.
"Tinggal sorang-sorang je.. Daddy dengan mummy kat rumah dorang dengan adik-adik..." Jawab Farid.
Farid pun berjalan menuju mak Lin. Sementara mak Lin pula berhati-hati memijak batu besar menuju ke arah Farid. Mak Lin sengaja buat-buat tergelincir dan Farid segera menangkap tubuhnya.
Mak Lin tersenyum malu dalam dakapan Farid dan dia lantas memandang wajah pemuda bandar itu. Mata bertentangan mata. Hati mereka mula berdebar.
Mak Lin membuka bibirnya. Hawa nafasnya semerbak mewangi bunga tanjung menerpa wajah Farid. Bagaikan terpukau melihat wajah cantik mak Lin, Farid terus tunduk mengucup bibir mak Lin. Maka bibir mereka pun bersatu.
Farid dan mak Lin berkucupan dengan penuh perasaan. Lidah mereka bersatu saling bergumpal dalam air liur mereka yang sebati bersatu. Tubuh mak Lin yang sendat dalam baju kebayanya yang licin sungguh lembut dalam dakapan Farid. Usapan tangan Farid liar menjalar ke seluruh tubuh mak Lin hingga meramas geram punggung besarnya yang sendat dalam balutan kain batik lepasnya. Seluruh tubuh mak Lin licin tanpa sebarang kesan pakaian dalam.
Mereka berhenti berkucupan. Saling tersenyum berpandangan. Farid memandang dada mak Lin. Baju kebaya yang licin itu sendat membalut tubuh isteri haji Rashid itu. Payu dara mak Lin yang kecil molek tidak bercoli itu jelas terjojol putingnya yang kekerasan kerana nafsu. Mak Lin seakan faham. Dia pun menarik kepala Farid ke dadanya. Secara spontan bibir Farid terbuka dan menghisap puting buah dada mak Lin yang keras terjojol pada baju kebaya ketatnya.
"Ohhh.. Farid... Ohhhh..." Mak Lin bernafsu merengek di saat Farid menghisap putingnya.
Terjojol putingnya disedut bibir Farid. Nikmat sekali buah dadanya menjadi sasaran nafsu pemuda yang menjadi tetamu rumahnya. Pemuda yang selama 2 minggu menjadi jiran bilik tidurnya.
Dalam kesedapan mak Lin dihisap putingnya, tangan Farid menjalar ke dalam belahan kain batik lepas mak Lin. Menyelinap mencari apam tembam tidak berseluar dalam. Dan menemui batu nafsu yang semakin kental mengeras di belahan tundun surirumah yang cantik itu. Jari Farid tanpa sebarang halangan menggelungsur masuk ke lubang kemaluan mak Lin yang sungguh licin dan berlendir.
"Sedddappp.... Ohhh..." Mak Lin semakin kuat merengek.
Terjingkit kaki mak Lin keghairahan dilayan sebegitu. Dia berpaut sepenuhnya pada tubuh Farid. Kakinya terkangkang mengejang dengan penuh nikmat. Lubang kelamin mak Lin semakin lecak dilancap jiran biliknya yang menjadi pujaan.
Farid berhenti menghisap puting buah dada mak Lin. Dia memandang wajah cantik mak Lin sambil jarinya semakin laju merocoh lubang miang mak Lin. Wajah mak Lin kemerahan memandang wajah Farid. Berkerut dahinya dan kembang kempis hidungnya. Mak Lin ternyata sedang kerasukan nafsu.
Tiba-tiba mak Lin memejamkan mata dan kemudian dia terus memeluk Farid bersama otot tubuhnya yang mengeras kekejangan. Beberapa saat kemudian telapak tangan Farid terasa hangat dengan semburan air nafsu mak Lin yang terpancar dari lubang kelaminnya. Terkujat-kujat tubuh mak Lin memeluk tubuh Farid. Bersama erangan kesedapan yang ghairah sekali kedengaran.
Farid sedar, mak Lin sedang dilambung oleh kemuncak ombak nafsu. Nafas mak Lin kuat berhembus menembusi baju t-shirt Farid. Bersama bunyi nafas erangan nafsu yang sesekali kedengaran seakan lembu yang hampir putus nyawa disembelih. Farid menarik keluar jarinya dan memeluk tubuh mak Lin yang masih lagi keras kekejangan.
Farid mengusap kepala mak Lin dan belakang tubuh rupawan desa berbaju kebaya ketat itu. Seakan menenangkan perasaan isteri haji Rashid yang sedang keghairahan menikmati kemuncak syahwatnya dilancap jejaka metropolitan itu.
Dalam nafasnya yang semakin tenang, mak Lin tersenyum dan melepaskan tubuh Farid dari pelukannya. Jarinya menekan dada Farid yang bidang. Seakan kagum dengan ketegapan tubuh jejaka itu.
"Farid tahukan mak Lin isteri orang.. tapi... Farid berani buat macam ni.. apa istimewanya mak Lin ni..." Tutur kata mak Lin seakan menggoda sambil jarinya yang menekan dada Farid turun ke perut dan seterusnya ke bonjolan zakar Farid yang keras di dalam seluar.
"Mak Lin cantik..." Jawab Farid yang seakan terpukau dengan kecantikan mak Lin.
"Kalau cantik.. mestilah nak memiliki.. sudi ke?" Tanya mak Lin yang tangannya meramas geram kemaluan Farid dari luar seluar jejaka itu.
"Apa salahnya kalau saya sudi..." Jawab Farid.
Jari mak Lin lembut menurunkan zip seluar Farid. Kemudian tangannya menyeluk ke dalam bukaan zip tersebut dan memegang zakar Farid yang keras bernafsu. Mak Lin tersenyum menggoda Farid.
"Air mani lelaki... Kalau tak dimanfaatkan amatlah rugi.. jadi tak salahkan kalau.. jadi pembasah tekak mak Lin..." Kata mak Lin.
"Boleh saje mak Lin..." Kata Farid.
Mak Lin pun berlutut di atas hamparan batu besar yang menjadi tempat mereka berdua berdiri. Tersenyum mendongak memandang wajah Farid yang terpesona kepadanya. Zakar Farid yang terpacak di depan matanya seakan membangkitkan selera nafsu wanitanya.
Akal Farid sepenuhnya dikuasai nafsu. Wajah cantik mak Lin membuatkan Farid memandangnya bagaikan seorang bidadari rupawan. Bidadari yang sedia berkhidmat demi nafsu serakah. Bibir nipis mak Lin yang kemerahan terbuka menghembus hawa nafasnya yang hangat ke zakar Farid. Kucupan mesra bibir bidadari desa itu kemudiannya hinggap ke pangkal batang Farid, kemudian ke tengah batangnya yang berurat dan seterusnya ke kepala takuk jejaka itu yang kembang berkilat.
"Ohh.. mak Lin..." Farid mengeluh nikmat sebaik mulut mak Lin mula mengolom seluruh kepala zakarnya.
Mata mereka bertentangan. Farid ghairah melihat wajah mak Lin yang menjamah zakarnya. Mak Lin pula dengan gaya gediknya ghairah memandang Farid yang kesedapan akibat kepala zakar jejaka itu disedut bagaikan straw yang besar. Mak Lin semakin merasai air mazi Farid yang semakin banyak mengalir ke dalam mulutnya.
Dari kepala zakar, mulut mak Lin terus menjamah zakar Farid hingga ke pangkal. Farid mengeluh kesedapan di saat bibir mungil bidadari kampung yang cantik itu mengemut pangkal zakarnya. Pada waktu yang sama lidah mak Lin seakan mengelus seluruh batang zakar Farid yang keras di dalam mulutnya. Bagaikan berada di syurga, Farid merasakan dirinya seakan terawang-awangan.
Melihatkan Farid semakin khayal dalam nafsu yang diciptakannya, mak Lin terus mengolom zakar jejaka itu. Berlutut di atas batu, kepala mak Lin bergerak maju mundur bersama ikatan rambutnya yang membuai di belakang kepalanya. Bibirnya tetap setia bersatu dengan zakar lelaki itu. Merocoh zakar keras yang berurat menggunakan mulutnya hingga tanpa henti menggelongsor di anak tekaknya.
Koloman mak Lin bagaikan adegan bintang filem lucah. Handal menggunakan mulutnya menyetubuhi zakar jejaka bandar yang bernafsu melihat wajah rupawannya. Zakar yang bernafsu sekali menyetubuhi kepala bidadari kampung yang bergoyangan ikatan tocang rambut di belakang kepalanya.
Mak Lin sedar jejaka itu semakin ghairah zakarnya dikolom sebegitu. Semakin kembang otot dan urat pada zakar jejaka itu. Bersama cairan mazinya yang semakin banyak ditelan mak Lin tanpa henti. Mak Lin semakin ghairah menghisap batang Farid dan terlalu geram kepada zakar kekar jejaka itu yang semakin melampau tegangnya.
Akhirnya meledaklah air mani Farid di dalam mulut mak Lin. Tanpa ragu-ragu, mak Lin menelan seluruh zakar Farid hingga ke pangkal. Seluruh zakar Farid dirasakan berdenyut kencang melepaskan air maninya ke tekak mak Lin. Leher mak Lin jelas sekali berdenyut memperlihatkan betapa ghairahnya mak Lin meneguk seluruh air mani Farid.
Farid keghairahan melepaskan air maninya di dalam mulut mak Lin. Bernafsu sekali Farid melihat wajah cantik mak Lin yang menelan seluruh zakarnya keasyikan meneguk air mani. Mak Lin bagaikan bidadari desa penghisap air mani yang menawan. Seakan wanita yang dilahirkan demi meneguk air mani sebagai minuman kegemarannya.
Kering kantung air mani Farid disedut mak Lin. Tiada setitik pun yang tersisa. Mak Lin ternyata tidak mensia-siakan air mani Farid. Kesemuanya ditelan dan selamat terhadam di dalam tubuhnya. Mak Lin tersenyum memandang zakar Farid yang masih keras dan kepuasan itu. Lantas dia berdiri dan mengusap zakar jejaka itu hingga ianya kendur kepenatan.
"Lebih dari ni yang mak Lin boleh bagi Farid... Tolonglah.. selamatkan mak Lin..." Kata mak Lin dan terus pergi dari kawasan jeram itu.
Farid berdiri kepenatan dan kepuasan memandang jeram.