『 𝐒2ⸯⸯ𝐎𝐆 』𝐏sychopath 𝐋ov...

By snowjaeyun

56.5K 8.4K 1.6K

Kim Sunoo,seorang lelaki psycho yang amat kejam.Dia akan menjadikan sesiapa yang menarik minatnya at first si... More

[ Intro / Cast ]
🔼1
🔼2
🔼3
🔼4
🔼5
🔼6
🔼7
🔼8
🔼9
🔼10
🔼11
🔼12
🔼13
🔼14
🔼15
🔼16
🔼17
🔼18
🔼19
🔼20
🔼21
🔼22
🔼23
🔼24
🔼25
🔼26
🔼27
🔼28
🔼29
🔼30
🔼31
🔼32
Happy 2K readers !
🔼33
🔼34
🔼35
🔼36
🔼37
🔼38
🔼39
🔼40
🔼41
🔼42
🔼43
🔼44
🔼46
🔼Ending
🔼Special Chapter
🔼Author talk
psychopath lover S2 ( coming soon )
🔐 001
🔐 002

🔼45

808 124 25
By snowjaeyun

PSYCHOPATH LOVER
-45-

Tubuhku menggeletar ketakutan sejak dari tadi kerana tangan yang terikat dengan karung yang menutupi wajahku.Aku syak yang aku mengenali bau tempat aku berada ini....

"Lalalalalala~"Suara milik seorang lelaki bergema diruangan bilik yang menyeramkan itu.Bunyi tapak kaki melangkah setapak demi setapak menambahkan ketakutan dalam diriku...

Sehinggalah satu saat,langkah itu terhenti tepat dihadapan bilik neraka ini.

"Miss me dear?"

Mendengar suaranya sahaja membuatkan bulu romaku menegak.Itu Kim Sunoo.Aku kenal suara itu.Dan aku rasa aku boleh agak aku berada dimana.

Pintu kedengaran dibuka dan langkah tapak kaki mula mendekati.

"Ouh,sweetie sakit?"Tanyanya lalu duduk mencangkung dihadapanku.Karung yang menutupi wajahku lantas dibuka.

Mataku terbeliak memandang iris mata Sunoo yang menatapku dengan senyuman yang menyeramkan.

Ya....

Dia....

Lelaki yang terkejam pernah aku jumpa kat muka bumi yang indah ini....

"Setan dalam badan ddeonu ni amat rindukan tubuh sweetie tau tak?"Katanya dengan nada yang manja.

Jujut,aku takut dengar ayat tersebut.

"Mau mula?Ddeonu nak hidu bau darah lagi.Darah tubuh sweetie enak bener!Jom?"Senyuman sinis terukir ditepi bibirnya .

Aku dah tak mampu lari.

"Sunoo kau kan dah terima rawatan kat hospital.Kenapa boleh masih begini..."

Dan seperti bertambah teruk?

Tangannya menyentuh dagu milikku dan mengucup bibirku sekilas.

"Sebab Sunoo tak boleh tahan bila memikirkan sweetie didepan mataku.Sunoo tak boleh kawal dirinya."Jelas sunoo dengan nada menyeramkan.

"J-jebal sunoo-ya...Kalau kau sayang aku,kau takkan buat aku macam ni hurm?Semua ni salah,aku akan buat kita menjadi sepeeti pasangan normal diluar sana"Ujarku agar membuatkan Sunoo melepaskanku tetapi malangnya...tak.

"Kau nak kata aku tak normal?Aku rasa aku paling normal diantara semua lelaki tu.Betul tak...Wonhee?"Tatapan tajam dari iris mata miliknya membuatkan ku meremang.

"Sunoo....."Air mata jernihku mula mengalir setitis demi setitis.Sunoo mengusapnya lalu mengucup bibirku.

Aku hanya membiarkannya dan mengakukan badanku tanpa membalas ciumannya.

Sunoo dalam dirinya seperti ingin kembali tetapi dia tetap melawan.

Sunoo merasa geram dan langsung menggigit bibir bawahku.

"Ah"Desisku kesakitan.

Sunoo senyum segaris dan sedikit darah yang kelihatan dibirnya diusap lembut.

"Hampir sahaja dia kembali.Aku belum puas lihat darah"Kata sunoo mendengus kasar membuatku ketakutan.

Sunoo bangun dari duduk lalu memapahku dengan kasar membuatkkanku menjerit perlahan.

"Kat sini tak best.Nak kat tempat yang luas kan?"

Aku langsung tidak memahami apa yang sunoo cuba sampaikan.

~♡~

"Wonhee....wonhee...milikku..."Mulut Jay terkumat kamit menyebut nama Wonhee sepanjang memandu menuju kesuatu tempat dengan kelajuan yang tinggi.

Hari hampir menjelang malam.Langit juga kelihatan gelap.

Akhirnya,Jay dah tiba ke destinasi yang dia ingin tuju iaitu dirumah Sunoo dekat tengah hutan itu.

Pintu dibuka dan kakinya langsung memijak tanah bumi.

"Cik"Tanpa diduga,bunyi pistol yang menghala tepat dibelah kiri kepala Jay membuatlannya terkaku lalu tersenyum sinis.

"Seronok keluar dari neraka?"Tanya Jay kepada Sunoo dengan tatapan yang menyeramkan.

"Neraka tu tak menyakitkan kalau dibandingkan dengan neraka yang kau bina."

"Aku?Jangan lupa Kim Sunoo.Sebab kita berdua neraka ni tercipta dan Wonhee adalah penghuninya"Kata Jay menatap kearah Wonhee yang duduk ditanah tidak jauh darinya.

"Jadi...untuk melepaskan Wonhee dari neraka ini,salah satu dari kita berdua harus mati."

"Dan orang itu adalah kau"Jay dengan pantas mengeluarkan pistol dari poketnya lalu menghalakannya kekepala Sunoo.

Suasana mula berubah menjadi serius apabila kedua-duanya mula menghalaknman pistol antara satu sama lain.

Aku takut untuk membuka mulut bila situasi seperti itu berlaku.

"Tak asikan guna senjata?"Ujar Jay membuatkan Sunoo mengerutkan dahi.

"Kita lawan ngan tangan kosong.Lagi menyeksakan dari mati terus kan?"Kata Jay lagi.

Mereka berdua pun meletakkan pistol ketanah.

"Bush!"

Tumbukan mengejut dihadiahkan dipipi Jay membuatkannya tersungkur jatuh ke tanah.

Jay berdecit dan mengusap hujung bibirnya yang mula berdarah.

Dia lantas bangun lalu membalas tumbukan Sunoo.

Aksi tumbuk menumbuk bermula membuatkanku menangis.

"Kau lupa kau dah bunuh ayah kau?"Ujar Jay sambil melepaskan satu tumbukan ketubuh Sunoo.

"Kau pengecut sebab menyalahkan orang untuk lari dari masalah"Tumbukan dilepaskan ketubuh Jay membuatkan Jay mengerang kesakitan.

"Sejak bila?Aku cuma nak lihat kau derita"Balas Jay lalu menumbuk Sunoo dengan kuat membuatkannya tersungkur jatuh ketanah dan kelihatan tidak bermaya.

"Keumanhae!"Jeritku diiringi dengan tangisan tetapi jeritanku diabaikan.

Jay melangkah kebelakang lalu mengambil pistol yang berada ditanah.Aku yang melihatnya terbeliak.

"Andwae...."

"Kau dah kalah Sunoo...Aku dah kata pemenang diakhir cerita ini adalah aku..."Ujar Jay lantas menghalakan pistol kearah Sunoo.Sunoo tidak mengelak langsung kerana tidak bermaya nak melawannya.

"Annyeong Kim Sunoo.Jumpa dalam neraka nanti "Kata Jay.Kelopak mata Sunoo ditutup rapat dan sedia menempah maut pada hari ini.

"Jaga diri wonhee....."Bisik hati Sunoo

"PANG!"Tembakan dilepaskan membuatkan Sunoo memejam mata serapat-rapatnya.

"Wonhee...Andwae!"Jerit Jay membuatkan Sunoo membuka mata dengan luas.

Apa yang mengejutkannya,tubuh Wonhee berdiri lemah dihadapannya dengan darah mengalir laju didadanya.

"Andwae,wonhee-ya!"Sunoo cuba bangun tetapi sesuatu menghalangnya daripada bangun apabila sesuatu yang mengejutkan sekali lagi berlaku.

"PANG!"

Bunyi peluru lagi dilepaskan.

Siapakah yang melepaskannya?

TBC


Cerita ini hampir kepenamat🌞Otak author menyuruh author membuat jalan ceritanya begini🤓
Memang nak cerita ni tamat sebelum befday sunoo😭

Insyaallah bab akhir akan diupdate pada hari esok ;) 

See you guys later-!

Dont forget to vote🌞

Continue Reading

You'll Also Like

1.5M 116K 36
He has no idea how much the girl wanted to touch his skin and tuck her head on his embrace. he pushed her but she still manages to stay with him- be...
250K 12.2K 14
𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃 ✓ 𝙱𝙴𝙶𝙸𝙽 : RUN AWAY ? ❝ 𝐒𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐥𝐝, 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠. 𝐂𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮...
1.3M 91.1K 52
- THE UNEXPECTED SERIES : BOOK I - Devastated by the sudden confession from her boyfriend, Park Edlyn decided to go to the rooftop to clear her mind...
1.3M 98.5K 50
-JASUKE- In which a girl who thought she was the extra character that everyone used to get closer to the heather, not knowing that there were men...