Bad Girl (DOKONČENÉ) ✓

By Zuzu828

1.7K 117 14

Ona milovala, on netušil Ona plakala, on neriešil Ona zabudla, on si uvedomil Ona odišla, on pochopil. Tento... More

Zlomenie modrých očí
Zabudnutá kapitola
Diabol bez pravidiel
,,Ruky preč, Agrest!''
Nepochybuj
Nechaj sa kradnúť rytmom
V horore
Status ,,zadaný''
Protiklady nás spoja?
Dovoľ mi milovať ťa
Zahojenie modrej duše
Pokus č.4
Status ,,voľná''
Flirtovanie, alebo romantik?
Pozor, svieti červená
Malý infarkt
Bez úmyslu
Priamy šíp
Cieľ na dosah
Ďaleký a blízky breh
Hádaj kto
Sviatok nazývaný láska
Jednou rukou cez sklo
Kľúč k druhému prelomu časť 1
Kľúč k druhému prelomu časť 2
Tam, kde to začalo
Albumové srdce
Kvetiny rozkvitli

Úvod

148 7 0
By Zuzu828

Na úvod, by som sa chcela ospravedlniť všetkým, ktorý mali moju knihu radi a ja som ju nemohla tak skoro vrátiť do obehu, pretože sa mi zmazal Wattpad. Našťastie som mala knihu uloženú a tak som si povedala, že keď ju zdokonalím, znova sa sem na Wattpad prihlásim a po čase ju sem vrátim. Avšak v zlepšenej forme. Trvalo mi skoro rok, kým som ju zdokonalila a dúfam, že sa vám bude aj tak páčiť. Samozrejme som si túto knihu dala publikovať, keďže sa viacerým páčila a predáva sa ako e-kniha, avšak zo slovenským názvom (Zlé dievča) a aj iným obalom, a taktiež inými menami postáv, pretože pôvodné mená Marinette a Adrien som tam nechať nemohla z dôvodu autorských práv Berušky. Preto dúfam, že tí, ktorý mali moju knihu radi, ju znovu nájdu tu na Wattpade. Ešte raz sa ospravedlňujem. Ale už nejdem zdržovať a po poriadku sem vložím celú knihu. Prajem príjemné čítanie. 

ZuziChat

Continue Reading

You'll Also Like

117K 4.5K 51
Hannah je občanka USA, ktorá navštevuje Univerzitu v Londýne a upúta (nie práve s nadšením) pozornosť člena najobávanejšieho gangu v Londýne - Zayna...
5.3K 269 19
... nikdy nebola a nebude tvojou dcérou ... 15.4.2024 #1 v #f1
10.2M 509K 199
In the future, everyone who's bitten by a zombie turns into one... until Diane doesn't. Seven days later, she's facing consequences she never imagine...
4M 163K 69
Highest rank: #1 in Teen-Fiction and sci-fi romance, #1 mindreader, #2 humor Aaron's special power might just be the coolest- or scariest- thing ever...