Jen Ty, Já & Rychlá Auta

By da_blikk

11.4K 169 7

Varování: V příběhu se můžou objevovat vulgární slova a sexualní narážky! 15+ Jsem holka co vyrůstala v rodin... More

Potkala jsem ho na benzínce... Part 1
Porazila jsem tě... Part 2
Potřeboval obejmout... Part 3
Mám nutkání tě políbit... Part 5
Zachránila si mě... Part 4
Ty si s ním něco měla...? Part 6
Pizza na opuštěné parcele... Part 7
Pomoc se stěhováním.... Part 8
Rodinná sešlost... Part 9
Zamilovala jsem se... Part 10
Naročný den... Part 11
Kontaktoval ho starej znamej... Part 13
Budou mít svatbu... Part 14
Ty jsi nebezpečná... Part 12
Pohádali jsme se... Part 15
Prohraješ, kupuješ KFC... Part 16
Zůstavame s brachou na chatě... Part 17
Pohádal se s tátou a zmizel.... Part 19
Vím kde přespává... Part 20
Sešli jsme se spolu... Part 21
Na ZŠ jsem do něj byla blázen... Part 18
Zastala jsem se ho... Part 23
Pracovní noc... Part 24
Jedeme na dovču... Part 26
Jsme na místě... Part 27
Jsem žárlivá...? Part 28
Měli o nás strach... Part 29
Balení věcí a nákupy... part 25
Měníme město... Part 30
Jeli jsme na kole do centra... Part 31
Poslední den na dovolený... Part 32
Má špatný pocit... Part 33
Už chápu tvoje předtuchy... Part 34
Zabije mě...? Part 35
Jsem rád, že si v pořádku... Part 36
Svatba Áji a Kevina... Part 37
Poslední společná jízda...?! Part 38

První společná dovolená... Part 22

241 1 0
By da_blikk

Ráno jsem vstala a jela do práce. Snídani jsem si koupila po cestě v pekárně. Nik i mamka už byli v práci a na stole byl akorát vzkaz, že se mamka zdrží, tak má jeden z nás nakoupit jídlo abychom měli z čeho zítra udělat oběd. Nechala jsem ho tam i ze seznamem pro Nika, protože já jsem dneska v práci do jedenácti, takže bych jít nakoupit nestíhala.

Dneska měli všichni dobrou náladu, protože je pátek, takže nám to rychle utíkalo. Dokonce jsem si neodpustila i par otoček mezi stoly. Nemůžu si pomoct, ale dneska mě to baví. Sice jsem po celým týdnu neskutečně unavená, ale teď to na sobě moc nedávám znát. Když mam dobrou náladu, tak je všechno snadší a dokonce si ji ani nenechám zkazit od některých podrážděných lidí. Nesmím zapomenout, že se mam po práci ozvat Benovi. Přemýšlím, ale že první napíšu Fandovi aby mi řekl to na co zapomněl a nebo mi to říct nechtěl, protože s Bena to nedostanu. Vím ze mi prostě neřekl všechno, protože se Ben sám prozradil, že něco vážného tají. Ale co mohla bych prostě jen přestat být zvědavá, ale tak když toho člověka znáš jen chvíli potřebuješ o něm vědět víc...

Po práci jsem došla do auta trochu jak zombie. Cítím na sobě strašnou únavu a do toho ještě vidím jak mi padají víčka. Zavolal jsem Fandovi, který mi to hned zvedl.
"Ano Majo... něco jsem zapomněl ?" Zeptal se
"Myslím, že jo, protože když jsem se včera viděla s Benem dal mi hodně najevo, že přede mnou tají něčí vážnyho. Něco kvůli čemu nechce jít na policii... tak jen jestli mi to nechceš náhodou říct, protože z něho to nedostanu. Slibuju, ze mu neřeknu o tom, že to vím." Odpověděla jsem mu
"Dobře... můžu ti to tak maximálně naznačit. Zbytek si budeš muset domyslet sama. " řekl mi. Souhlasila jsem.
Naznačil mi, že by se mohlo jednat o nějakýho člověka. Prostě, že v tom má prsty nějaký další člověk díky kterymu se to nemůže nahlásit. Tohle už mi přijde jako nějaký začarovaný kruh. Podle mě si ze mě jen utahuji. Už nevěřím ničemu. Prostě s Benem někam na tři dny vypadnu a poznám jestli v něčem jede nebo ne. Takzvaně si ho proklepnu.

Přijela jsem domu sbalila par věci a napsala na číslo, které mi Ben řekl. Hned mi přišla odpověď, že je za chvíli u mě. Vše jsem řekla mamce a jelikož jsem ve dveřích pak potkala Nika s taťkou, tak vzápětí jsem to řekla i jim. Poprali nám hezky počasí a žádný problémy a pak se semnou rozloučili. Nastoupila jsem k Benovi do auta a jeli jsme. Cestou jsem se ho zeptala kam a co tam. Odpověděl mi, že je to překvapeni, ale určitě se mi tam bude líbit. Hlavně mam všechny starosti a negativa hodit za hlavu a nechat je doma.

Dojeli jsme na pro mě neznáme místo. Vím, jen ze jsme blízko hranic. Ubytovali jsme se v jednom dost luxusním penzionu a dostali jsme pokoj v posledním patře a je to zrovna podkroví. Ten pokoj byl, ale krásný. Při vstupu byla malá chorbička s věšakem na levo. Na právo pak jsou dveře do koupelny. Která má  bezbariérový sprchový kout, záchod a jedno veliké umyvadlo se zrcadlem přes celou zeď. Dal pak byla uprostřed místnosti postel přesně pod střešním oknem. Naproti posteli pak byl stolek na kterém stala televize a vedle ni byl i kávovar s dvěma hrníčky. U toho byl vzkaz, že kávu si smíme udělat zdarma. Dole pak byl ještě minibar a u něj i ceník. Vedle pak byla postavena židle a za ni pak byli trochu větší dveře který vedli na balkon kde byl jeden menší stůl s dvěmi židlemi. Máme krásný výhled do zahrady, kde se už někteří lidé procházejí. Všude je cítit vůně dřeva. Je to nádhera. Jo a abych nezapomněla tak na druhé straně postele je pak obrovská skříň přes celou zeď se zrcadlem. Asi jsem se zamilovala. Tašku jsem zatím hodila na zem zula si boty a skočila na postel. Ben se mi chvíli smál a pak si začal vybalovat věci a skládat do skříně. Já si na záda užívala měkkost peřiny, která na posteli ležela. Pak jsem nakonec taky vstala a začala vybalovat. Valet se můžu potom. V ceně máme pak i snídani a večeři a taky máme zdarma bazén a wellnes. Naštěstí to máme rozděleny časově, takže se nebudeme potkávat s lidmi. No maximálně tak u bazénu. Ale ve vířivce, sauně prý ne. Tak jsem na to zvědavá. Dlouho jsem nikde takhle nebyla. Počítám s tím, že tu budeme hodně chodit na túry a podle tenisových kurtu a hřišť. Počítám s tím, že si něco zahrajeme. Když to Ben nenavrhne, tak já určitě ano. Tenis jsem nehrála dlouho.

Dorazili jsme hodně pozdě, takže jsme pak zašli jen na večeři a vrátili se zpět na pokoj. Já si dala mezi tím sprchu a pak si šla lehnout. Ben šel do sprchy po mě a pak jsme si v posteli naplánovali co budeme dělat celý víkend a kdy pojedeme domu. Prý se mam pokusit minimálně věnovat telefonu a psát Aje a nebo komukoliv jinému. Prý si to mam s nim prostě užit naplno a to nebude problém. Dokonce ani na Wi-Fi jsem se nepřipojila a to máme heslo na recepci zdarma. Dohodli jsme se, že zítra po snídani se půjdeme projít, protože má být teplo. Pak si někam zajdeme na oběd a před večeři bychom mohli dat ten tenis. Po večeři bychom pak mohli jít do sauny a pak si zajít do vířivky. A máme vyřešeno. Zítra se prý dohodneme co v neděli. Před tím než jsem šla spát, tak jsem napsala mamce zprávu, že jsme v pořádku dorazili a mobil položila na noční stolek. Ben si zapnul televizi a po chvíli u ní usnul, takže jsem mu jí vypla a šla spát. Jenže on se vzbudil. Jako kdyby v sobě měl nějaký senzor, který mu dá najevo, že je televize vypnutá a on se díky tomu vzbudí. Řekla jsem mu, že usnul, tak jsem jí vypnula.
" Aha, dobře.... já ale na ní koukal." zasmála jsem se a vzpomněla si na taťku, který tohle říkal taky, když mu mamka vypínala televizi. Ne nekoukal, koukal si tak maximálně do sebe. Přestal se o tom semnou hádat a šel spát. Samozřejmě se uprostřed noci ke mě přitulil což mě na malou chvíli probudilo a pak jsem znovu usnula.

Měla jsem tak tvrdý spaní, že ani nevím, že mě Ben budil. Bylo něco kolem půl deváté akorát čas na snídani. Když jsem se probrala a sedla jsem si na posteli. Ben vylezl s koupelny v ručníku a popřál mi dobré ráno šípková růženko. Nechápe jak tvrdý spánek mám. Slyšel venku prý brečet nějaké dítě což ho vzbudilo. Pak se teda pokusil vzbudit mě, že prý můžeme zajít na snídani, ale marně. Tak se mezi tím šel osprchovat a říkal, že počká jestli se vzbudím sama, což se nakonec i stalo.

Vstala jsem s postele a převlékla se. Jelikož je začátek léta a už teď je docela teplo, tak jsem si na sebe vzala tmavě modré tílko, černé kraťasy a přes ro modro černou kostkovanou košili. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého ohonu. Namalovala jsem si lehce oči a to jen linkami a řasenkou. Pak už jsem se jen navoněla parfémem Ben taky a šli jsme.

Vstoupili jsme do obrovské jídelny. Zabrali si stůl pro dva trochu dál od lidí u okna a pak si šli nabrat nějakou tu snídani. Já se dala lívance s nějakým ovocem a polila si je javorovým sirupem. Pak jsem si ještě přinesla rohlík a k tomu pár salámu a malé máslíčko. Nakonec jsem si přinesla ještě kapučíno a pomerančový džus. Ben si dal vajíčka s malými párečky. Dva máslové croassanty, kafe a také pomerančový džus.

V klidu jsme se nasnídali a pak se vrátili zpět na pokoj. Já jsem se s plným žaludkem svalila na postel. Ben si sedl vedle mě.
" Takže co teď...? budeme se válet a nebo se půjdeme někam projít co." řekl a plácl mě přes stehno...
" Dej mi tak patnáct minut až si můj žaludek sedne a pak můžeme jít.." odpověděla jsem
"Dobře, ale ne že mi usneš.."
" Nebooj" zasmála jsem se
Jsem docela unavená, ale na procházku se těším, ráda poznávám okolí. Podle fotek by tu měla být krásná příroda a dokonce i naučná stezka. Vše vede na vyhlídku, která je pár kiláku od našeho penzionu.
Stejně jsem si na pár minut zdřímla. Pak jsem se probudila trochu zmatená. Ben byl vedle mě natažený na posteli. Zrovna byl zabranej do svého mobilu... Tak jsem se na něj otočila a chvíli ho pozorovala. Všiml si toho, protože se do mobilu nenápadně zaculil a pak se na mě podíval.
" Co je? vyspinkaná" řekl a vrátil svůj pohled do mobilu. Kývla jsem a usmála se na něj. Posunula jsem se blíž k němu a on mě objal kolem ramen a já mu položila ruku přes břicho. Začal mě hladit na paži. Zrovna na něco koukal, ale po chvíli to stopnul a položil mobil na noční stolek. Pak dal svou ruku pod mojí paži a začal mě hladit na boku. Cítila jsem, ale že mi rukou nenápadně vyhrnuje tílko, které jsem měla zastrčené v kraťasech. Druhou rukou si dal mojí nohu přes sebe a začal mě hladit na stehně. Hladil mě tak jemně, že se mi udělala na těle husina a trochu mě to pošimralo. Přidala jsem se k němu a položila mu svojí hlavu na hruď. Jsme na sobě teď doslova nalepený. Zvedla jsem hlavu a podívala se mu na rty a pak do očí. Naše pohledy se střetli a já si všimla, že se pousmál. Moje ruka se přesunula k jeho tváři. Na nic nečekal a začal mě líbat. Převalil mě na sebe a dál už asi ani nemusím říkat co se dělo...

Po delším mazlení se v posteli jsem se koukla na hodiny a usoudila, že už bychom mohli na tu procházku. Vytáhla jsem Bena s postele do sprchy. Oblíkli jsme se a vyrazili na túru. Cestou jsme si koupili ještě pití kdyby náhodou. Musím říct, že to byla docela štreka, ale jelikož jsem na chození zvyklá, tak jsem to bez nějakých problému zvládla. Došli jsme až k vyhlídce kdy Ben ještě vystoupal na horu a já zůstala dole. Mam strach z výšek, ale nakonec jsem se překonala a šla za nim. Držela jsem se zábradlí. Krásný výhled tam byl, ale byla jsem docela posraná až za ušima.
" tak pojď pomalu dolu sedneme si támhle na lavičku a pak se zastavíme někde na oběd." Prohlásil a sešli jsme pomalu dolu. Držela jsem se obou zábradlí a jakmile už jsem věděla, že jsem v půlce. Můj strach se zmírnil a já už mohla jít normálně.

Sedli jsme si na lavičku a já mezi tím vypila polovinu pití co jsme sebou měli. Potkali jsme nějakou rodinu s dětmi. Byli úplně unesený ze všeho co viděli. Dokonce si k nám i přisedla nějaká malá holčička a chtěla si s námi povídat. Pak ji ale okřikla její maminka, že ať jde s nimi a neobtěžuje tu mladý lidi. Já jsem ji řekla, ze je to v pohodě, neobtěžovala nás jen si chtěla povídat.

Pak jsme vstali a šli směrem zpět. Cestou jsme odbočili na druhou stezku která vedla kousek do malého městečka, kde jsme si zašli do nejbližší restaurace na oběd. Já si dala klasickou Českou svíčkovou a Ben si dal stake s bramborem a zeleninou. Po skvělým obědě jsme se vydali zpět na penzion kde jsme si pak na večer zamluvili welnes. Pak jsme se převlékli a zašli si na tenisový kurt kde jsme si vypůjčili tenisové rakety společně s tenisáky.

Popravdě se v pravidlech tenisu moc nevyznám, ale jako malá jsem ho občas s tátou hrála. Prvních par her jsme si dali jen na rozehříváčku a pak si to zahráli na tvrdo. První bod jsem získala já kvůli Benovo chybě. Byl si nejistej, takže míček nechal letět před nej. Další dva body, ale získal on, protože jsem se nedokázala trefit do míče. Moje muška proti sluníčku není úplně dobra. Skončili jsme remízou kterou nakonec prolomil Ben. Přiznala jsem si prohru, protože už jsem byla vyčerpána. Ale hrála bych to častěji začalo mě to bavit. To mu připomíná ze bychom si zítra než odjedeme ještě mohli zahrát stolní tenis, který jsem objevila za recepci.

Vrátili jsme se na pokoj. Já si šla dat sprchu a převlékla se do slušnějšího oblečeni a připravila se na večeři. Ben si dal sprchu po mě, oblékl se a vyrazili jsme na večeři. Nemohla jsem se dočkat. Znovu jsme se jako první zabrali místo a pak si šli nabrat něco k jídlu. Já si vzala nějaké pečené kuřecí maso k tomu brambory a zeleniny s nějakým bylinkovym dresinkem. K pití jsem si vzala pomerančovým džus jako ráno. Ben si dal nejsou omáčku s rýží a k pití Colu. Po sněžení jsem si ještě došla pro nějaký ten dezert a musím říct, že potom kolik zákusků jsem tam viděla jsem neodolala a chtěla si vzít od každého jeden. Zase musím myslet na to abych to snědla. Času je dost, takže jsem si vzala asi pět kousku různých dortíčku. Ben mě poprosil když jsem se vrátila jestli bych ještě neskočila pro meloun, když stojím. Když jsem se vrátila viděla jsem, že mi jeden zákusek s talířku zmizel. Jen jsem s úsměvem zakroutila hlavou a položila před něj talířek s melounem a menším pohárem.
"Věděla jsem, ze mi budeš chtít vzít jeden kousek tak jsem ti vzala tohle. Byl si ale rychlejší..... " řekla jsem
"Ti skočím pro novej jestli chceš"
"V pohodě prosím tě mě to nevadí když tak si pro nej zajdu sama, ještě ani nevím jestli to vůbec sním. Což budu muset. Bylo by mi líto ho tu nechat..." řekla jsem
Ben se na mě jen usmál a radši nic neříkal.

Po večeři jsme si sedli na chvíli v hale a připojili se konečně po dlouhý době na wi-fi. Sice jsme si řekli, že to necháme až na doma, ale máme teď chvíli čas, tak jsme si řekli, že se jen podíváme jestli nás někdo důležitej nesháněl a taky, že jo. Ája se mi nemohla prý dovolat na číslo. Prý už ví termín svatby i rozlučky se svobodou a potřebovala semnou probrat důležitou věc a to s kým vším se ta rozlučka bude konat. Prý by byla ráda kdybych to nějak naplánovala já společně s její sestřenkou, což jsem původně i měla v plánu, ale nic jsem jí neřekla. Napsala jsem Amandě (Ájina sestřenka), jestli má teď někdy čas, že bychom naplánovali tu rozlučku. Napsali mi hned, že má čas ve čtvrtek, tak že bychom si ve středu napsala kdy a kde se sejdeme. Od Áji jsem malinko dostala sprda, že jsem jí neodpověděla dřív, ale potom co jí došlo, že jsem pryč se mi zas omlouvala ona. Pak jsem wi-fi zas vypla a čekala na Bena, který zrovna někomu vypisoval dost dlouhou slohovku. Nebudu lhát měla jsem veliké nutkání se podívat komu co píše, ale ovládla jsem svojí zvědavost a nechala to být. On mi stejně pak sám řekl komu píše.
" Píšu jednomu známému ohledně práce v autoservisu. Ptal se mě jak to bude dál jestli se tam vrátím a nebo tam skončím kvůli fotrovi. Tak mu píšu, že nemám v plánu končit jen budu mít jinak daný směny. Víš.. vidím ten tvůj zvědavej výraz" vysvětlil mi
" Nejsem zvědavá jen jsem se koukla no. Pak jsem byla zděšena proč tak dlouhá zpráva to je celý... " řekla jsem
" Majo... poznám to už na tobě..." řekl mi a dal mi pusu na tvář.

Potom co Ben dopsal a odeslal zprávu jsme si na recepci vyzvedli čipy a klíče a na pokoji se převlékli do plavek. Přes sebe jsme hodili jen župan a šli do wellness, které je na tři hodiny jen pro nás. Jako první jsme si zašli do vířivky. Dlouho jsem nebyla ve vířivce a bylo to strašně příjemné na záda a celkově.
" Co takhle šampáňo ?" řekl a vzal láhev, která tu byla připravená společně se dvěma skleničkami. Kývla jsem a Ben láhev otevřela a nalil nám.
"Tak na co si připijeme?" zeptala jsem se
" Tak co třeba na nový život?" řekl
" Dobře"
Přiťukli jsme si a oba si jen usrkli. Nemusím moc klasický šampaňský proto si většinou na oslavách dávám společně s dětmi dětský šampáňo. Nemůžu říct, že nejsem úplně na alkohol, protože mi alkohol chutná, ale nemusím ho mít vždy. Dnes jsem si ho, ale neodpustila.
" Pojď ke mě blíž... " řekl a chytil mě za ruku. Já se tady přisunula blíž a znovu si usrkla šampáňa. Chvíli jsme se ve vířivce mazlili a líbali. Pak jsme si zašli do sauny. Kdy já si před tím sundala plavky a obmotala kolem sebe ručník a vlezla si do sauny. Sedla jsem si do rohu místnosti a opřela se o stěnu. Ben po chvíli přišel zamnou a sedl si doprostřed kousek ode mě. Zavřela jsem oči a pomalu a zhluboka jsem dýchala. Po asi pěti minutách jsem se podívala na Bena který mě pozoroval. Usmál se na mě když se naše pohledy střetli.
"Co tak koukáš ?" Řekla jsem a poupravila si ručník a pousmála jsem se na něj.
"Nic... se nemůžu na tebe ani podívat... " řekl a sedl si ke mě blíž. Já se na nej trochu provokativně podívala"... neboj já vím, že tady by to bylo docela blby...." myslí si ze já jsem si myslela, že si tu spolu zašukáme. Tak ten kluk je celkem blázen. I když To bychom si za chvíli mohli dělat seznam zajímavých míst kde jsme spolu měli sex. Špatný nápad by to nebyl. Ne dobře Majo mohla by si taky přemýšlet nad něčím jiným než nad autama a nebo sexem?! Už vím co by mi řekla mamka kdyby slyšela moje myšlenky. Majo si cely táta. To není vůbec pravda. Když byla opila tak se mi přiznala, že byla v mim věku úplně stejná a když se pak poznala s tátou tak v ty hlavě pak auta měla taky. Mam ji rada, ale občas se musím smát když ji řeknu co na sebe praskla když byla opila. Nevěří tomu a tvrdí ze to není žádná pravda. Mam to po ni, akorát já si většinou druhej den pamatuju co jsem řekla.

Po asi pětadvaceti minutách jsem dala Benovi polibek a vylezla ze sauny. Šla jsem přímo do studeny sprchy. Ručník jsem pověsila vedle a zapnula sprchu. Dlouho jsem se odvažovala tam vstoupit dokud jsem necítila Benovo pohled na svých zádech a pak na zadku. Byl to docela šok nebudu lhát, ale chvíli jsem tam ještě vydržela dokud zamnou nepřišel Ben.
" Dobře tak to je hodně studeny" řekl když stal naproti mě
"A ty ses divil proč jsem tak posraná" odpověděla jsem mu a pak ze sprchy vylezla a obmotala zas kolem sebe ručník. Šla jsem směrem k vířivce. Ben se zastavil kousek za mnou. Odhodila jsem ze sebe ručník a vlezla do vířivky kde zrovna začali vířit veliké bublinky. Dala jsem Benovi pokyn rukou aby se přidal ke mě. Rozešel ke mě, ale sedl si jen na schody.
"Chtěli jsme ještě do toho bazénu. " řekl
"Ano já vím, tak můžeš jít zatím sám a já tam když tak pak přijdu..." odpověděla jsem mu
"Tak dobře..." dal mi pusu a pak už jsem jen dal ode mě slyšela šplouchnutí. Vířivka byla za takovou trochu delší zdi před bazénem. S obou stran, se tam někdo muže objevit ale do vířivky je jen jedinej vstup. Celou dobu nám tam hraje relaxační hudba. Rozhodla jsem se ze na chvíli zavřu oči a vypnu. Jenže pak jsem najednou cítila ze mě někdo začal masírovat na ramenou. Myslela jsem ze je to Ben, tak jsem se jen usmála a zeptala se ho, proč tak najednou. Dlouho neodpovídal, tak jsem se podívala proč a všimla si, že ten kdo mě masíruje není Ben. Trochu jsem spanikařila, vykřikla a běžela si pro ručník, který jsem rychle kolem sebe obmotala a ustoupila.
"Kdo jste a co tu chcete a co jste si to dovolil na mě sáhnout.... Bene" zakřičela jsem a ten člověk se začal smát. Ben okamžitě na moje volání přiběhl a ptal se co se děje. Pak Koukl na toho týpka a...
"Co tu chceš ?! A co se tu stalo ?"
"Jen jsem se chtěl seznámit..." řekl ten člověk. Nevěřícně jsem na Bena koukala.
" Vy se znáte ?" Řekla jsem
" Ty si ji o mě neřekl.."
"Prvně mi řekni co tu chceš a jak si mě našel..."
"Jak asi přece podle polohy kterou máš v mobilu. Myslíš, když si vezmeš cizí mobil tak tě nikdo nenajde si naivní..." řekl ten člověk
"Můžeme kurva už někdo říct co se tu děje a kdo vy jste zač... haló zbytek si klidně vyřešte mezi sebou sami!" Vyrušila jsem je. Chci vědět co se tu děje. Jinak se hned teď zabalím zavolám někomu z mích známých a jedu domu... byla to skvělá dovolená dokud se tu neobjevil tenhle člověk.
" no řekni ji to Bene.."
Ben se ke mě otočil a řekl " je to můj bejvalej kamarád, kterej mě dostal do větších problému kdy nás do toho pak namočil oba a teď mi nedá pokoj..."
"Aha a co s tím mam já, když se na mě vůbec odvážil sáhnout. Mate štěstí ze jsem si myslela ze je to Ben jinak by jste schytal jednu do ksichtu." Jsem docela naštvaná. Tak tohle bylo to o čem mi nechtěl říct. Mam zkřížené ruce na prsou a to tak pevně aby se mi ručník ani nehl.
"Neboj Zlato tebe se to vůbec netýká tak nevím proč na tebe vůbec sahal, ale vyřídím si to s nim..."
"Nech toho Bene snad nechceš skončit z dalším monoklem a ještě před svou přítelkyni.." ten chlap hodil docela dost hnusnej a provokativní úsměv a moje nervy už tohle nezvládají. Co se bude dít teď pustí se do sebe nebo co? U toho fakt nemusím být. Mam strach ten člověk se pořad přibližuje k nám. Stojím kousek za Benem a vše jen pozoruji.
"Co tady chceš proč nás nenecháš na pokoji když víš ze jsme mimo někde na dovoleny"
"Chtěl jsem jen vědět jestli už si svoji nový kurvičce řekl kdo jsem..." prosím. Ben do nej strčil a on skoro spadl.
"Uklidni se hajzle. Maja není žádná kurva a jestli chceš abych tě tady na místě zabil tak se to pokus říct znovu..." řekl hodině nasraně Ben a flusl vedle něj
Aha tak kurva. Dobře tak na tohle už fakt nemám.
"A co to je, prosim tě všichni ví ze ty by si nemohl mít normální holku. Lenka byla taky kurva. Každá holka ve tvým okolí je kurva tak proč by to tahle nemohla být taky..." hodila jsem dost vražedný výraz na toho typka
"Drz hubu a přestaň urážet moji přítelkyni. Spis ve tvým okolí vždy byla každá holka děvka zatím co si šukal s jinou na pokoji už ti za dveřma stala další tak drz hubu a vypadni odsud..." zastával se mě Ben
"Taková roztomilá tvářička z dobrým zadkem..." nedořekl to, protože se za nim objevila nějaká typka. Byla to středně vysoká blondýnka. "... tohle je práva dáma s krásnýma očima a duši" velmi vtipné. Zrovna tuhle typku bych typovala jako děvku, ale nebudu soudit podle vzhledu...
"Si vtipnej..." řekl Ben a pak se otočil na mě a já začala pomalu odcházet pryč a on šel zamnou. "... nech nás bejt Vile... nazdar..." šla jsem nasraně do šatny kde jsem na sebe hodila zupan ručník nechala na lavice vazala si plavky do ruky i klíč od pokoje a šla. Ani jsem na Bena nečekala. Má vlastní klíč a já se sním teď bavit ani nechci. Naštval mě a to hodně. Na to jak skvěle tu bylo je mi teď mizerně. Měl mi to říct dřív... určitě to tušil ze se tu muže odpovědět, tak proč mi nic neřekl. Hodila jsem na sebe svoje černý dlouhý tričko a šla do koupelny. Zavřela jsem se tam a začala brečet. Ani nevím proč prostě ty emoce dělají semnou hodně. Po chvíli jsem slyšela klepání. Vlezla jsem rychle do sprchy a zapla ji. Sedla jsem si tam na zem a doufala, že nepřijde. Samozřejmě ze se nějak dovnitř dostal. Vypl mi sprchu a vzal mě do náruče. Jsem úplně mokrá a ubrečená. Položil mě vedle na ručník a objímal mě.
"Promiň... opravdu jsem nečekal, že se tu objeví.. nechtěl jsem ti o něm říkat, protože je celkem nebezpečnej. Kdyby si tam ale nebyla tak jsem schopnej ho zabit už za to co o tobě řekl. Ze měl tu drzost vůbec něco takového říct. Miluju Tě Majo strašně moc a taky se ti strašně moc omlouvám, že jsem ti o něm neřekl. Jak říkám měl jsem o tebe strach. To byl i důvod proč jsem s tebou souhlasil v tom, ze hned nebudeme svůj vztah všem oznamovat, měl jsem strach aby tě nenašel..." pevně mě stiskl a já si po jeho slovech uvědomila, že to nemyslel zas tak zle jak jsem o tom přemýšlela já, takže podle něj mě chtěl jen chránit. Můžu mu to věřit už pro to ze začala brečet semnou, ale pořad to nevím jistě. Přestala jsem brečet a už se ho jen držela.
"Pusť mě budeš cely mokrý." Řekla jsem
"To nevadí nepustím tě dokud mi to nepromineš...Miluju Tě" řekl mi
"Dobře... nezlobím se na tebe... "
Jeho stisk se upevnil...
"Dobře prominu ti to pod podmínkou, že už mi budeš opravdu všechno říkat ať už je to cokoliv platí ?" Nabídla jsem
"Dobře cokoliv jen pro to abych tě neztratil..." odpověděl mi
"Dobře"
Nakonec mě konečně pustil a podal mi suchý ručník. Triko se mi úplně nalepilo na tělo díky Benovu stisku a docela to odhalilo moje křivky. Ben si mě i tak prohlédl odshora až dolu když jsem se sušila. Budu si muset to triko sundat. Koukla jsem na Bena a naznačila mu, že si triko budu muset sundat takže by mohl jít. On to ale pochopil tak že mi má pomoct vstat a pak i sundat triko. Momentálně jsem před nim úplně naha jen s ručníkem v ruce. Koukám mu přímo do oči ve kterých vidím, že by se rad podíval i níž ale asi mu to teď přijde nevhodné. Nakonec jsem k němu došla blíž a začala ho líbat. Pustila jsem ručník na zem a dokonce jsem i shodila s Bena župan. Nevím proč, ale vždy mám nutkání řešit vypjaté situace s člověkem kterého miluji, tak ze se spolu vyspíme. Po chvíli jsem, ale přestala a rozmyslela jsem si to... Raději to nebudu riskovat. Je naštvaný vidím to něm. Bojím se aby třeba potom nevybouchl a nestalo se něco špatného... Nechala jsem ho tam a oblíkla se. Nějakou dobu v tě koupelně zůstal stát jak v tranzu. Pak se ale probral a šel zamnou.
"Majo já...." začal
"V pohodě... promiň já teď nechci nic riskovat. Oba jsme viditelně nasraný" skočila jsem mu do toho
" máš strach ze..."
"Prostě to nech být, jsem jen unavená a chce se mi strašně spát... " zase jsem ho to nenechala doříct
"Dobře..." oblékl si jen trenky a vlezl si ke mě do postele.
Otočila jsem se k němu zády a pomalu usínala.
"Dobrou noc zlato.." řekl a dal mi malou pusu na tvar.
"Dobrou " řekla jsem trochu tiše a pokusila se usnout...

Continue Reading

You'll Also Like

37.4K 2.5K 34
• Stalker • - Co nebo kdo to je? Harper O'Neil takový pojem ještě nedávno nic neříkal. Jenže jednou přišel člověk, který jí život udělal o něco děsiv...
4.8K 490 61
Annie je šestnáctiletá nadaná dívka. U koní se pohybuje krátce, ale zato jako by jim naslouchala, mohla s nimi mluvit. Má svého koně Sunshine Gloriou...
7.8K 591 23
Katherine a Elena. Sobecké a chladné upírky, které se po odchodu z Mystic Falls vydávají do Beacon Hills zjistit, co je to za město. Netuší ale, že t...