EJEN ALI : LOST MEMORY MAFIA

By LnRos8

9.4K 445 251

Tak tauapa nak tulis dekat sini. πŸ˜…. Lagipun, summary ada dekat dalam. More

watakΒ² utama
PROLOG
RAHSIA TERDEDAH(edit)
PEMBULI BERTOPENG!
KEMARAHAN ALI
BENCANA
rupa ali.mafia or not.
MAMA....
KELUAR AKADEMI
DICULIK
DISELAMATKAN
flashback.
ali full bio/tell Fary a question
BERSENDIRIAN
MASA SILAM(I)
MASA SILAM(II)
BERLATIH
VIOLIN

NEW STORY!

281 11 5
By LnRos8

Hai semua! Fary ada cerita baru. Korang bacalah eh.

Tajuknya "Super Ejen Little Crush". Cerite ni crossover diantara Boboiboy dan Ejen Ali.

Fary dapat inspirasi daripada cerita "Ejen Elemental" oleh SitiNafisa. Kalau korang ada masa tu, korang bacalah eh?

Ha, ini dia. Cerita terbaru Fary! Fary ni memang pelik sikit. Ada je nak diubah. Lepas terbit satu buku, satu lagi buku. Kalau tak puas hati, Fary main delete je buku tu.

Teruk kan perangai Fary ni? Nama je anak dara.😑

Apa²pun, korang bacalah buku tu ye? Kalau korang tak nak, Fary tak kesah. Lagipun, Fary tak paksa korang baca pun.

Bye! Jumpa di chapter seterusnya!😁

Continue Reading

You'll Also Like

474K 17.1K 71
My third book Ayleen Insyirah- Gadis yang bersikap selamba. Kurang percaya akan cinta. Dan bertunang tanpa mengetahui siapa tunangnya setelah dipaks...
785K 30.3K 68
𝑅𝒢𝒿𝒢 πΏπ“Šπ“‰π’½ π»π’Άπ“Žπ“Žπ’Άπ“ƒΓ—π’²π’Ύπ’Ήπ‘’π“π’Ύπ’Ά 𝐻𝒢𝒾𝓏𝑒𝓁 Widelia Haizel hanya mencari ketenangan di pantai, tetapi bertemu dengan Raja Luth Hayyan...
26.8K 1.6K 30
Clarissa Humra, seorang wanita ceria yang tidak tahu malu, hidup dalam kesukaran setelah dibuang oleh ayahnya hanya kerana ibunya difitnah. Dengan ha...
1M 32.7K 35
"Umur Nuh dah 32 tahun, bila nak bagi nenda cucu menantu?" -Nenda Asiah "Isa kan ada..."-Isa Iman Jika diikutkan hati dan diri sendiri, Nuh Iman tak...