Medya
Mükemmelik= Lider Namjoon
Tamam kabul şarkıda küfür var ama küfür şarkının tadı tuzu.
Ayrıca ne demiş atalarımız yeri geldiğinde övmeyide sövmeyide bileceksin. Şarkı bu aralar favorim bence şans verin zaten popüler bir şarkı.😌
Hatırlatayım dedim Jisoodan
Lisa indiğinden beri konuşmamıştık. Acaba Jimin nerede oturuyordu?
Şoföre arabaya binerken evin konumunu açtığım için yol tarifi ile uğraşmıyordum.
Jimin" Jisoo benden rahatsız mı oluyorsun?"
Gerçekten uzaktan böyle mi gözüküyordu, oysaki rahatsızlığım onunla gerçek bir ilişkinin olmamasıydı.
"Ta-tabikide hayır neden böyle düşündün?"
Araba evin önünde durmuştu.
Jimin" Sadece bana soğuk davranıyorsun gibi geliyor bilmiyorum benimle hiç başbaşayken iletişim kuruyorsun sanırım bu sahte sevgililik olayı canını sıktı zaten Taehyunglada Rose sevgili oldular."
"Hayır onlar ayrıldılar."
Gerçekten mi bravo yılın patavatsız ödülünü kendime layık görüyorum. Bozgunculuğa verme bozgunculuğa verme.
"Neyse ben ineyim teşekkür ederim."
Hızlı adımlarla arabadan inmiş eve doğru yürüyordum ki biri kolumu tuttu. Evet kendimi savunursam bu savaştan çıkabilirim.
Jimin" Jisoo sen ayrıldıklarını nereden biliyorsun?"
"Aaaa Rose ve Taehyung ayrılmış mı?"
Jimin" Jisoo alnımda salak yazmıyor az önce sen dedin nereden biliyorsun?"
Sesi yükselmişti , haklıydı ne dese hep tersini yapıyordum.
Jimin" Ben biliyordum siz okulda onların peşinden gittiniz ayrıldıklarını mi öğrendiniz. Gerçekten Jisoo sana karşı bir şeyler hissediyorum ama sen hep bana düşmanım işim gibi davranıyorsun. Sana karşı yeni yeni hissettiğim her şeyi tek tek yakıp yıkıyorsun şerefsiz Taehyungu benden daha çok önemsiyorsun.
Bitti Kim Jisoo rahatsız olduğun "sahte" sevgililik bitti. Bak Taehyung zaten ayrılmış kavuşun hemen bir dakika ayrı kalmayın. Eminim seni geri çevirmez."
"Jimin sen ne dediğinin farkında mısın. Tamam hata yaptım kabul ediyorum ama niye her şeyi Taehyunga bağlıyorsun . Ayrıca benden hoşlandığına emin misin?
Kendini kandırma sen hala Roseyi seviyorsun. Sana karşı bir şeyler hisseden bendim."
Jimin önümde durdu aramızda neredeyse hiç mesafe yoktu. Başını boynuma kadar indirdiğinde titriyordum.
Sıcak nefesi boynuma geliyordu. Boynumdan yukarı yanağıma doğru çıktığında dudaklarını yanağımda gezdirdi bu öpmeye benzemiyordu.
Zaman neden şu an akmıyordu. Tekrardan gözleri gözlerimle buluştuğumuz sanki şaşırmış gibiydi anlamadım onu itmemi falan mı bekliyordu. Öyle sanıyorsa çok yanılıyordu. Bir adım geri atıp aramızda mesafe bırakırken gözlerini bir saniye bile çekmiyordu gözlerimden.
Jimin" Bir süre birbirimizi görmeyelim Kim Jisoo. Bu vedayı ikimizde uzun bir süre unutamayacağız sanırım."
" Na-nasıl görmeyelim aynı sınıftayız."
Jimin" Sen okula gidebilirsin Kim Jisoo ben bir süre devam etmeyeceğim."
Arabaya bindi. Bir cevap hakkı verebilirdi bir ihtimal duyar diye düşündüğüm için arkasından bağırdım.
"NE DEMEK DEVAM ETMEYECEĞİM JİMİN SANA DİYORUM."
Ne bekliyordun? Evin bahçesinden eve girdiğimde annem ve babam yoktu zaten olsalardı büyük bir ihtimalle babam Jimine damat damgasını basıp sorguya çekerdi.
Bugün eve gelmiyeceklerini biliyordum. Bu yüzden ev benimdi. Jimin yarın okula gelmezse işim bitmişti.
Her şey yarın belli olucaktı. Pijamalarımı giymiş telefonumda gezerken telefonuma bir mesaj gelmişti bilinmediğim bir hesaptı. Bir fotoğraf göndermişti merak edip açtığımda anlık bir şok yaşadım çünkü bu bugün Jiminle bahçedeki yakınlaştığımız fotoğraftı.
V
fotoğraf
Kim Jisoo sana çok darıldım
ilk öpücüğün benden
olmalıydı ama sorun
değil dudakların bana
ait. Jimin sadece hevesini aldı.
Nasıl bu fotoğrafı çekmişti ben kimseyi görmemiştim. Ayrıca güvenlikli bir sitede oturuyorduk isteyen herkes giremezdi. Beni kıskanan komşu çocuklarıda yoktu yani hatta komşu çocuğu yoktu . Genel olarak buradaki villalarda ünlüler ve iş adamları yaşadığı için kariyer odaklılardı.
Benimle ne işi olurlardı ayrıca Jiminin adını bile biliyordu. Hemen onu engelledim. Kafamı toplamaya çalışırken telefonuma bir mesaj daha geldi. Nasıl ya yine o ama engellemiştim.
V
Jisoo boşuna uğraşma
beni engellemekle.
Ayrıca darılıyorum sevgilim.
Harika bir sapığım eksikti.
Sabah
Okula gitmek için hazırlanıyordum. Tabi kaldıracak kimse olmadığı için biraz geç uyandım telefonların hiçbir faydası yok.
Okul formamı giydikten sonra saçlarımı taradım. Dudağıma parlatıcı sürdükten sonra aşağı indim. Neyseki babam Okula gitmem için araba göndermişti . Niye dün göndermediyse belki gönderseydi hayatım kurtulurdu.
Okula gelmiştim okula girdiğim anda zil çaldı zaten. Son anda diye geçirdim içimden.
Sınıfa girdiğimde herkes vardı ama üç kişi hariç Rose, Taehyung ve Jimin.
Bizimkilere selam verdikten sora Lisanın yanına oturdum.
Lisa" Nerede kaldın? Zil çaldı."
"Duydum Jimin nerede gelmiyecek mi?"
Lisa" Pek bir bilgim yok ama akşam J hope ile konuşmuş ve okula gitmek istemediğini söylemiş bir kişinin yüzünü görmek istemiyormuş."
" Cidden böyle mi söyledi of Lisa ben çok kötü bir şey yaptım."
Lisa" Dökül ."
Ona dün neler yaşadığımı anlatmıştım sapığımı sonrada anlatırdım ama şu an daha önemli bir mesele vardı.
Lisa" Bir de bana dersin bir şeyi saklıyamıyorsun diye. Bence git ve aranızdaki sorunu çöz."
"Tamam adresini ver."
Lisa" Bilmiyorum ki."
"Nasıl ya hiç gitmediniz mi?"
Lisa" Yani genelde dışarıda buluşuruz Jiminin evini sadece Jin , J hope ve Yoongi bilir bence şansını dene hoca gelir şimdi çabuk ol."
Bir arka sıraya geçtiğimde Jin ve J hope ne söyleyeceksin der gibi bakıyordu bu kadar mı belli oluyor.
" Jin , J hope ve Yoongi bana Jiminin adresini vermenizi arz ederim."
Yoongi" Olmaz."
"Ya niye hoca gelecek nolur Jen şu sevgiline bir şey der misin?"
Jennie" Ben onunla konuşmuyorum."
"Sen Yoongiyle konuşmuyorsun güleyimde boşa gitmesin bari. Seninle sonra bu konuyu tartışacağız Jen. Jin nolur yaa."
Jin" Olmaz Zorlama."
J hope" Ben vericem eninde sonunda öğrenecekti zaten. Hatırlatırım sevgilisi attım Jisoo konumu."
"J hope ne varsa sende varsa bu uyuzlarla hiç uğraşılmaz."
Yoongi" J hope kafanı si××yim Jimine sen verirsin hesabını."
J hope" Jisoo hoca gelir şimdi git sen dinleme bunları."
Çantamıda alıp sınıftan çıkıyordum ki hoca ile karşılaştık tabi umurumda mı koşarak oradan uzaklaştım.
Taxi çağırıp J hopeun attığı konuma geldim de korumadan başka bir şey yoktu sanırsın Özel Harekat neyse Jisoo hadi kızım göreyim seni.
Koruma" Evet kim için geldiniz."
"Eee Jimin, ben Jiminin sevgilisiyim."
Güzel yalan ama o günlerde gelecek hihihi.
Koruma " Tamam geç bir yanlışın olmasın."
" Sanki evi bombalıyacam bak bomba çantamda. Şaka he şaka yanlış anlama."
Koruma" Çok espiritüelsim küçük hanım."
Sonunda kapıya geldiğimde kapıyı çaldım ve bir teyze açtı.
Kim teyze" Buyrun Kim için geldiniz?"
" Bem Jiminin sevgilisiyim yanlış anlamayın ama siz kimsiniz?"
Kim teyze " Ben bu evde çalışıyorum kızım gel içeri geç Jimin hava almaya çıkmıştı gelir şimdi bak şuraya oturabilirsin."
"Teşekkürler."
Burası oturma odası gibiydi ama bu evde sadece bir oturma odası olduğunu sanmıyorum.
Ev iki katlıydı sanırım. Yukarıdan biri aşağı iniyordu ilk başta Kim teyze sandım ama bu ses ona ait değildi.
?"Kim gelmiş Kim teyze?"
Bu ses çok tanıdıktı.
Oy sınırı=5
Vsoo ile kalın💜