Mój idol

By olarywalska

320 18 3

Wyobraź sobie że : 1. Masz przyjaciółkę która ma ADHD 2. Zakochałaś się w YouTuberze! More

Hej, jestem Klara

320 18 3
By olarywalska

Cześć, jestem Klara mam 17 lat. Mam przyjaciół ale najlepsza to Ada. Ada ma ADHD. Nie umie stanąć w miejscu i za to ją bardzo LUBIĘ. Chodzę do szkoły. Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest informatyka, dlatego że nasza " NAUCZYCIELKA" w ogóle się nami nieinteresuje i oglądamy filmy na YouTubie. Moim ulubionym YouTuberem jest reZigiusz oraz Mulciak, Stuu i Banshee. A reZi jest najlepszy. Po prostu go KOCHAM.
- Hallo, ziemia do Klary!- krzyczy Ada- Co ty tam piszesz?
- Nic, nic. Ale teraz chodźmy.
Zanim będzie dalsza część ^ na górze jest filmik reZiego.               | Obejrzyjcie to naprawdę do wiecie się wszystkiego.... Ciąg dalszy nastąpi....

Continue Reading

You'll Also Like

13.3K 699 20
Ona- Yelena Krasnova pseudonim "Skazka" to osiemnastoletnia szefowa największej mafii na terenie Rosji i Hiszpanii. Dziewczyna jest zmuszona wyjechać...
1.1M 35.9K 73
#2 𝓒𝓪𝓶𝓹 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 ONA dwa lata temu skończyła studia prawnicze, ale nie może znaleźć pracy w zawodzie. Pewnego dnia trafia na tajemnicze ogło...
12.9K 751 15
~~ Po raz kolejny jedna noc obróciła mnie w proch... ~~ Związek Nikki i Jay'a staje pod wielkim znakiem zapytania, gdy przeszłość dziewczyny ją odnaj...
18.4K 802 33
Historia opowiada o biliźniaczkach Monet. Hailie która jest ulubienicą Jej mamy, zawsze dostaje to co chce ma najpiękniejszy pókuj, jest rozpuszczoną...