Such Sweet Revenge | Winterir...

By missxxlina

2.5K 226 448

Hainler affedilip Amerika'ya döndüklerinde, Yeni İntikamcılar onlarla hiçbir şey yapmak istemezler ve Tony'e... More

Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10

Chapter 7

159 13 13
By missxxlina

"Pekala, bu giyinip kuşanmış ve Tanrı bilir nereye gitmek için harcadığın dördüncü cumartesi, Tones. Pepper haklı mıydı? Bilmediğimiz gizemli bir güzellik mi var?"

"Sana söylediğim gibi, Platypus." Tony, hangi yolun daha iyi göründüğünü bulmaya çalışırken saçlarını bir o yana bir bu yana karıştırırken aynadaki kendi görüntüsüyle göz temasını kesmedi. "Ayrıca, bu 'giyinip kuşanan' ben değilim."

Tamam, belki öyleydi. Birazcık. Ama James'in onu utandırmasına izin veremezdi!

Bu adam kaçınılmaz olarak yapardı, özellikle de şimdi kendine daha iyi baktığı ve gözlerindeki o perili bakış o kadar belirgin olmadığı için, ama sırf James'in haksız yere yakışıklı olması, Tony'nin dişe diş mücadele etmesine engel değildi.

"Büyük basın toplantıları için saçına çok fazla zaman harcamazsın."

Tony sonunda arkasını döndü.

"Sadece yakışıklılığımı kıskanıyorsun."

Beklendiği gibi, Rhodey iyi huylu bir şekilde homurdandı. Tony'nin çalışma odası ile yatak odası arasındaki eşikte, kapı çerçevesine dayalı olduğu yerden Tony'yi izliyordu; duruşu rahattı, omuzlarında gözle görülür bir gerginlik yoktu, yüzünün hatlarında hiçbir gerginlik yoktu ve kot pantolonunun üzerine giydiği pantolon askısı ile rahat görünüyordu.

Bu manzara Tony'yi yenilenmiş bir rahatlama ve o kadar büyük bir sevgiyle doldurdu ki zar zor nefes alabildi, ama her zerresini kucakladı. Yapabilseydi Rhodey'e kendi bacaklarını verirdi, ama bu bir seçenek olmadığından, bu -dünyanın en iyi doktorları, Tony'nin her bir marifeti ve Rhodey'nin bu yaralanma karşısında olağanüstü gücü ve iradesi- bu yeterli olmak zorundaydı.

"Evet, kıskançlık," dedi Rhodey, Tony'nin bir anlık duygusallığa geçişinden habersiz, "beni yakaladın. Keşke senin sıska kıçın kadar yakışıklı olsaydım."

"Ayıp sana" diye karşılık verdi Tony, saçma sapan düşünceleri kafasından uzaklaştırarak, "şuna bak!" Pazısını esneterek bir noktaya değinmek için hafifçe vurdu, ama elbette bu jest en iyi arkadaşı tarafından görmezden gelindi. "Bu sıska değil!"

"Seninle tanıştığımda öyleydi. İlk izlenimler, Tones, sonsuza kadar seninle kalırlar." Rhodey'in gözleri neşeyle parladı. "Bana göre sen her zaman cılız, sıska kolları olan, içkisini kaldıramayan on beş yaşında bir hergele olacaksın."

Tony dilini çıkardı, esasen Rhodey'nin söylediğini kanıtladı, ama Rhodey'nin yüzünün sevinçle aydınlandığını görmek ona sınırsız bir neşe verdi, bu yüzden sonunda buna değdi.

"Cidden, bana her cumartesi nerede geçirdiğini söyleyecek misin?"

Tony aslında Rhodey'e söylemeyi düşünmüştü, gerçekten, gerçekten ama şunları çıkıp söylemek için doğru fırsatı bulamamıştı. "Hey, yani, Winter Soldier ve ben son iki aydır her gün konuşuyoruz ve her hafta randevusuz çıkıyoruz. Görünüşe göre James Barnes oldukça iyi bir adam, aslında olağanüstü ve beni anlıyor, anlıyor musun? Benimle vakit geçirmeyi seviyor, beni çok sinir bozucu bulmuyor, Rogers'ı kuyruğumdan uzak tutuyor ve en güzel bir çift mavi göze sahip, aman tanrım ve ayrıca o geniş omuzları da o kadar kötü değil ve sesi viski gibi ve—"

Evet. Bu mesajı iletmenin daha iyi bir yolunu bulması gerekiyordu. Rhodey'in iyiliği için.

Ve böyle bir zamana kadar Tony'nin "kötü planını" gizli tutması gerekecekti. Kimseyi incitmiyordu, hiçbir devlet sırrı açığa çıkmıyordu, bu yüzden Tony haberi iletmenin doğru yolunu bulana kadar bir süre daha kalbinde tutmaktan zarar gelmezdi.

Bu arada, Tony'nin sadece yönünü değiştirmesi gerekiyordu.

"Hey, bir erkeğin hayatında bazı sırlara sahip olmasına izin verilmez mi? Bana her şeyi anlatmıyorsun."

"Her şeyi paylaşmak zorunda değilsin, bunu biliyorsun, o yüzden telaş yapma ve çılgın hayatlarımızda biraz mahremiyete sahip olmanın ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Ama senin için endişeleniyorum, hepsi bu."

"Endişelenecek bir şey yok, söz veriyorum. Sadece üzerinde çalıştığım yeni bir proje."

Rhodey'in gözleri kısıldı. "Patlayacak mı, birini kızdıracak mı, yoksa başımıza yasal bir bela mı açacak?"

Tony, daha fazla etki yaratmak için parmağını dudaklarına vurarak dalgın bir mırıltı çıkardı. "Hayır... Muhtemelen... Ve sanmıyorum?"

Rhodey onu dikkatle inceledi, belli ki Tony'nin yanıtsızlığından memnun değildi, ama sonra büyük, büyük bir iç çekti ve sahte bir teslimiyetle ellerini havaya kaldırdı. "İyi iyi iyi. Bana söylemek istemiyorsan, bunu kabul ediyorum. Dürüst olmak gerekirse, hiçbir şey söz verdiğin gibi patlamazsa, bu normal geçmiş performansından daha iyidir. Sadece beladan uzak dur, tamam mı?" Rhodey topuklarının üzerinde döndü ama sonra uzaklaşırken omzunun üzerinden attı, "Ve randevunun tadını çıkar!"

"Bu bir randevu değil!" Tony hemen bağırdı ama tekrar aynaya baktığında, ona bakan adam bir çeşit "randevu" diye çığlık attı.

Winter Soldier ile bir randevu.

huh.

Değildi, gerçekten değil, ama bunun bir randevu olmasını mı istiyordu? Elbette, James yakışıklıydı, bu iyi bilinen bir gerçekti, Tony'nin gençliğinden beri bildiği bir şeydi ve elbette, aslında yanan bir ev gibi anlaşmışlardı ve belki de Tony her seferinde kötü bir kelebek vakası yaşıyordu. James'in dudakları bir gülümsemeyle kıvrıldı ya da o mavi gözler Tony'nin üzerinde kesinlikle uygun olandan daha uzun süre oyalandı. Tony, Pepper'la geçirdiği ilk günlerden beri, her şeyin hala yeni, heyecan verici ve yüksüz olduğu zamanlardan beri kelebeklerle uğraşmak zorunda kalmamıştı, yani her şeyin burada olduğu gerçeği... Ve James'in bazen onu kontrol ettiği gerçeği...

Hayır, kötü Tony, kötü.

James hala "işlevsel"liğin biraz üzerindeydi ve ihtiyacı olan son şey Tony'nin akılsızca aşık olmasıydı.

Rogers değil, Rhodey ol.

Yaşamak için mantıklı bir slogan. Tony yansımasına bir kez daha baktı, olabileceği kadar iyi olduğuna karar verdi ve lokantaya uçabileceği bir zırh seçmek için uçuş güvertesine gitti.

Bu yemek, yemeklerini seçip, serbest konuşmalar ve dostça şakalaşmalarla hevesle tüketirken, diğerleri gibi aynı tanıdık kalıpla akıp gitti. Bugünkü tartışma, Tony'nin nesiller arasındaki geniş kapsamlı farklılıkları açıklamaya dönüşen pop kültürünün genel durumunu açıklamak için mücadele etmesinden oluşuyordu. James kendi gözlemlerine uydu ve Tony onun "Gen-Z veletleri"nden ve onların mizaha genellikle saçma yaklaşımlarından şikayet ettiğinde fazlasıyla eğlenmiş görünüyordu.

Bunu inkar etmek aptalca olurdu ama James'le olan bu çalınmış anlar Tony'nin haftasının en önemli olayı olmuştu. Bu, haftanın geri kalanının berbat olduğu anlamına gelmiyordu, ama bu küçücük kabinde oturmak, iyi yemeklerin tadını çıkarmak, söz konusu yiyecekleri birbirlerinin tabaklarından çalmak, James'in boş yorumlarına gülmek, James'in on yıllardır süren anılarının Tony'nin daha fütürist dünya vizyonuyla güzelce birleştiği daha uzun, daha ciddi tartışmalar yapmak konusunda çok sıcak, rahat ve doğru bir şeyler vardı.

Ayakları masanın altında yan yana duruyor, ara sıra ayak bileğine sürtünüyordu ve bu her olduğunda, Tony daha fazlasını isteme arzusunu bastırmak zorunda kalıyordu. Hayatta her zaman daha fazlasını - daha fazlasını, daha fazlasını, daha fazlasını - her zaman çok açgözlüydü, ama burada, her şeyi zaten bir kez alınmış olan James'ten özgürce verilmeyen şeyi asla almayacaktı.

Bu yeterli, dedi kendi kendine, ama bu çok büyük bir yalandı. Ne birlikte oturup konuştuklarında ne de yollarını ayırdıklarında yeterli gelmiyordu. Tony orada öylece durup James'in geri çekilen formunun kalabalığa karışmasını izledi; durdu, izledi ve daha fazlasını özlemesinden nefret etti.

.

Bugün farklı bir şeye var mısın? Lokantayı seviyorum ama sanırım biraz temiz havaya ihtiyacımız var. Bu muhteşem havayı boşa harcamamalıyız. Şansımıza, lanet olası yağmur yarın yeniden başlayacak. Central Park kulağa nasıl geliyor?

Kulağa harika geliyor, ama insanlarla dolu olacak. Biri bizi tanımak zorunda.

Gizlenmeyi ayarlayacağım. Bana güveniyor musun?

James, Tony ile buluşmak için parkın daha az nüfuslu bir bölgesini seçti, ama önce gelmiş ve on dakikadır bekliyordu; Neyse ki, güzel güneşli gün ve canlı manzara arasında bekleme pek tatsız değildi. Alışkanlık gereği parkı tekrar taradı, uzun akçaağaçlardan birinin altındaki yeri ona bolca gölge ve mükemmel bir bakış açısı sağladı ve olağandışı bir şey fark etmedi, ta ki bakışları sola dönünceye ve ona doğru gelen bir adam görene kadar. James gözlerini kıstı ve o yabancı onun yanından yürümek yerine birkaç adım ötede durduğunda, vücudunun geri kalanı da onu takip ederek sıkıca sarılmış bir gerilim sarmalına dönüştü. Adamda kesinlikle ters giden bir şeyler vardı; özellikle yüzü James'in dahili alarmlarını çalmaya devam ettirdi.

"Yardımcı olabilir miyim?"

Yabancı tehditkar ses tonundan etkilenmeden sadece sırıttı.

"Hayııır. Sadece giydiğin o fantastik spor ayakkabılara hayran olmak istedim, Kar Tanesi. Kaptan Marvel renkleri bir ihtimal mi? Görüyorsun ya, ben daha çok bir Iron Man hayranıyım."

James tanıdık sesi duyduğunda gözlerini kırpıştırdı ve gözlerinin ona oyun oynayıp oynamadığını anlamaya çalışırken bile gerilim uçup gitti. "Tony?"

Eğer ses onu ele vermeseydi, o kaş hareketini yapardı. Adam -Tony- etrafına baktı, sonra kimsenin onlara aldırmayacak kadar yakın olduğundan emin olduktan sonra işaret parmağıyla sağ şakağına dokundu. Yüzünün derisi yarı saydam bir maviyle parladı ve James'in bu günlerde rüyalarında giderek daha sık gördüğü aynı tanıdık - muhteşem - özellikleri ortaya çıkardı.

"Çok havalı, ha? SHIELD'in Fotahastat Maske'sinin yükseltilmiş versiyonu çok sevildi. SHIELD olan iyiydi, ama bunu soymana gerek yok ve çok daha az kaşınıyor, sana söyleyeyim. Parktaki gezintimiz için ikisini envanterden yürüttüm."

Tony elini uzattı ve avucunda düğme büyüklüğünde küçük bir metal disk vardı; Tony'nin şakağına takılı olanın aynısıydı, şimdi James kahverengi saç buklelerinin altına nereye bakacağını biliyordu.

İtaatkar bir şekilde cihazı aldı, ama takmaktan çekindi. Kafasına takılan yabancı teknolojiye sahip olmak, geçmişte onun için iyi gitmemişti. Bağırsakları kasıldı, korkudan kaynaklanan bir tepki, on yıllar boyunca onu dövdü, ama derin bir nefes aldı ve kendine bunun bir Hydra laboratuvarı olmadığını hatırlattı. Tanrı aşkına, Central Park'taydı. Tony ile.

Tony'nin gülümsemesi hemen kayboldu.

"Kahretsin, bunu sana giydirmek aklıma gelmemişti— Tanrım, üzgünüm, aklıma gelmeliydi—"

James, Tony sözünü bitiremeden diski şakağına bastırdı ve soğuk metalin tenine temas etmesiyle içinden geçen titremeyi görmezden geldi.

Geniş kahverengi gözleri kırpıştırdı. "E—emin misin? zorunda değilsin—"

"Tony, ben iyiyim, sorun değil," dedi James ve sesinin vücudunun ilk tepkisini ele vermediğinden emin oldu. Savaş ya da kaç tepkisi doğaldı, hatta bekleniyordu ama Hydra'nın artık neyi yapıp neyi yapamayacağını belirlemesine izin vermeyecekti. Bugün yapmak istediği şey, Tony ile parkta dikkat dağınıklığı ve kesintilerden arınmış harika bir zaman geçirmekti ve bu maske onların sorununa zarif bir çözümdü. Evet, bu tür bir kör güvenin riskli olduğu iddia edilebilir, ancak şimdiye kadar, Tony'ye güvenmek on kat kazanç sağladı ve James kumarbaz olmasa da, öyle olsaydı, Tony her zaman bahsi olurdu.

"Nasıl çalıştığını bana gösterebilir misin?"

Tony bir adım bile kaçırmadı, şaşkınlığını çabucak atlattı. Yaklaştı, James'in alanına girecek kadar yaklaştı ve şimdi, vücudu Tony'nin daha da yaklaşması için bir arzu parıltısıyla dolup taşarken, James başka bir tamamen doğal tepkiyi görmezden gelmek zorunda kaldı.

Tony uzandı ve diske ard arda hafifçe vurdu. James'in çevresinde sudan yansıyan güneş ışınları gibi bir ışık parıltısı vardı ve onunla birlikte nemli ve yapışkan bir hava dalgası tenine çarptı.

"En azından beni yakışıklı mı gösterdin?" diye sordu, sesi bir oktav alçalıyordu ve Tony'nin eğlenerek homurdanmasını izledi.

"Üzgünüm, mükemmel şey," dedi James'e bakarak, hala o kadar yakın ki James o anlamlı gözleri çevreleyen kirpikleri sayabilir, "ama bu şeye ne programlarsam programlayayım, önemli bir düşüş olacak, yani, uh, yani—"

Tony durdu, o koca beyni az önce söylediklerini -James'in daha fazla temas için asi arzusunu savuşturmaya hiç de yardımcı olmayan bir şey-  yakaladı ve boğazını temizledi, bir adım geri attı ve James yerine cihaza odaklandı.

"Maske, o, uh, kelimenin tam anlamıyla  algoritma çalıştırarak ve özelliklerini genel görünecek şekilde değiştirerek çalışır. Binlerce ve binlerce yüzün birleşimi bir ortalama üretir. Dikkat çekici ya da akılda kalıcı, iyi ya da kötü, sokakta yürürken birinin dikkatini çekecek hiçbir şey yok."

"Yürürken dikkatimi çektin."

Tony'nin kahkahası güzel bir sesti ve daha önceki korku artışından kalan rahatsızlığı yatıştırdı. James, Tony'nin yanında güvendeydi ve içgüdülerinin sonunda durumu yakalamasından memnundu.

"Çünkü ben tuhaf davrandım, James. Hadi şimdi, açlıktan ölüyorum. Uzaktan bile ilginç görünen her yemek arabasına dalmalıyız." Kendi şakağına vurdu ve James'i dehşete düşüren bir şekilde, Tony'nin çok daha çekici özelliklerini silen o mavi parıltı tekrar vardı. Az önceki yabancı geri dönmüştü ve Tony haklıydı - bu surata dair kayda değer bir şey yoktu. James, Tony'ye özgü tüm ayrıntıları, birbirlerini her gördüklerinde zihninin tekrar tekrar katalogladığı ayrıntıları çoktan kaçırmıştı.

"Bir yabancıya bakmanın tuhaf olduğunu biliyorum, alışmak biraz zaman alıyor ama bizim için dikkat çekmeden dışarıda bir gün geçirmenin tek yolu buydu."

"Sorun değil. Sana bakmayı tercih ederim Tony, ama anonimlik hoş bir mola olacak."

İltifattaki şaşkınlık ifadesi de güzeldi ve James, Tony'nin gözlerinin renginin donuk bir yeşile dönüşmesine rağmen, daha az etkileyici ve daha az sıcak olmadığını fark etti.

Patikadan aşağı indiler, parkın hareketli bölgelerine doğru ilerlediler, Tony'nin kısa mesajlar üzerinden yaptıkları konuşmayı sürdürmesi ve James'e birkaç gece önce Tony DC'deyken robotlarının atölyede ne yaptığını ayrıntılı bir şekilde -ve birkaç küfürle- anlatması uzun sürmedi.

Şimdiden cesaretlenen James — anonimlik, tenini okşayan güneş ışığı, yanında yürüyen adam—, böyle tuhaf bir şeye inanabilseydi mutluluk bile olabilecek bir hisle dolmuş olarak gülümsemesine izin verdi.

Bu güneşli günün, şaşırtıcı olmasına rağmen, yine de mükemmellikten uzak olduğunu düşündü. Ne de olsa istediği tek şeyi yapamıyordu, o da uzanıp Tony'nin elini tutmaktı.

.

İkisi de hayal edilebilecek her yemekle doluydu ve Tony, beklenmedik bir şekilde çimlerin üzerine çöküp, yükselen ağaçların serin gölgesinin altında kendilerine bir yer seçtiklerinde hayal edebileceğini bile bilmiyordu. Ayrıca etrafta onları en gürültülü turistler dışında herkesin görmemesi için uygun şekilde yerleştirilmiş bir çalılık vardı, ama neyse ki Central Park'ın çalılıklarında kimsenin Iron Man ve Winter Soldier'ı aramayacağı olasılığı yüksekti, bu yüzden keşfettikleri yer yeterince güvenliydi.

"Pekala, sanırım bir süreliğine kendimiz olabiliriz." dedi Tony, sonra maskeye dokundu ve görünmez maske kalkıp cildini temiz havaya maruz bıraktığında rahat bir nefes aldı. "FRIDAY, bize göz kulak olur musun lütfen? Bir kesinti alanı koy ve birileri fazla yaklaşırsa bana haber ver."

FRIDAY, "Yapacağım, Patron. Ayrıca merhaba Bay Barnes, henüz düzgün bir merhaba deme fırsatı bulamadığım için çok üzgünüm."

James'in yüzündeki şaşkın ifade çok sevimliydi. "Aa, merhaba Bayan Friday?"

Tony sotto voce* ekledi, "Sana karşı zaafı var, kendini tanıtmak için can atıyordu."

"Bana karşı zaafı mı?" Şimdi James daha da kafası karışmış görünüyordu. "Benden neden hoşlansın ki?"

"Ah, bu çok basit Bay Barnes! Anlayacağınız gibi, Patronun gülümsediğini görmeyi seviyorum..."

"Um, FIR, HEY-"

"—Ve mesajlarınız onu gülümsetmekte asla başarısız olmuyor. Her seferinde endorfinle kıpkırmızı oluyor siz-"

"Bu kadarı yeter, Fri. Gözcü olmaya geri dön lütfen."

Yapay zekası ona pişmanlık duymayan bir onay cıvıltısı verdi ve sonra sustu. Tony, James'e bir bakış attığında, adam orada oturmuş gülümsüyordu.

Son birkaç ayda bir sürü gülümseme vardı, değil mi?

"O büyük bir sapık, lütfen onu görmezden gelin."

"Tatlı görünüyor. Onu sevdim."

"Hımm, tatlı, evet. Senin de buna inanmanı istiyor." Tony boğazını temizledi, sonra arkasını döndü, böylece ağacın kalın gövdesine yaslanan James'in yanında bağdaş kurup oturdu, bir bacağını önünde uzatıp diğerini dizinden büktü. "Her neyse, bugün parktaki uzun öğle yemeğimizi beğendin mi?"

"Sevdim. Ben... olmayalı uzun zaman oldu. Normal, sıradan bir insan gibi, anlıyor musun?"

"Elbette." Tony şakağına, maskenin hemen yanına vurdu. "Bu yüzden kendimi bu küçük güzellikle çok uzun süre şımartmaya izin vermiyorum. Kalabalığın içinde sadece isimsiz bir yüz olmak çok çekici."

"Tony Stark olmak o kadar da kötü olamaz."

"Avantajları var. Sadece keşke - sadece keşke her zaman bu kadar karmaşık olmasaydı."

James'in sempatik bakışı şaşırtıcı değildi. Tony'nin anonimliğin cazibesiyle ne demek istediğini elbette anlamıştı. Winter Soldier, karmaşık bir hayata ve şimdi de herkesin dikkatle incelediği bir hayata yakından aşinaydı.

Tony dizini James'in uyluğuna bastıracak kadar yakındılar ve Tony nasıl olacağını merak etti, biraz daha yaklaşırsa, James'e doğru kıvrılırsa, onu dolduran doygun sıcaklığı kucaklamak için çılgınca arzuya kapılırsa ve sadece olmasına izin ver

James, yanında taşıdığı sırt çantasını almak için eğildiğinde Tony'nin kaçan düşüncelerinin büyüsünü bozdu. İçeride bir şey ararken, Tony gözlerini sımsıkı kapadı, Rusça geriye doğru saydı ve bir nefes verdi. Lanet olası cezbedici süper askerler ve rahat görünüşleri—

"Sana bir şey yaptım."

Tony, James'in on çeşit utangaç göründüğünü ve plastik bir Tupperware kabı tuttuğunu görünce gözlerini açtı.

Tony'nin midesi, temkinli bir şekilde kaba uzanırken bile her zamanki akrobasi hareketlerini yaptı.

"Sen ne—" Tony, ağzına kadar kurabiyelerle dolu olduğunu görünce bitirmedi. "Benim— benim için mi pişirdin?"

"Evet - yani, çok şey yaptın ve ben sadece yapmak istedim—" James bu sözler üzerine tökezlerken sindi.
"Üzgünüm, aptalca olduğunu biliyorum. Birkaç kurabiye bana verdiğin her şeyle karşılaştırılamaz—"

"James, bu harika," Tony sırıttı, önce James'e, sonra ikramlara. "Ben ciddiyim. En son ne zaman biri benim için bir şey pişirdi hatırlamıyorum. Ooh, ve iki tat mı alıyorum? Burada çikolata parçamız var ve..." İncelemek için farklı bir kurabiye çıkardı. "Tamam, benimle açıkkonuş, beyaz çikolatalı macadamia'nın benim favorilerim olduğunu anlamak için süper özel suikastçı güçlerini kullandın mı?"

“Hayır, tarifi okuduğumda kulağa gerçekten çok iyi geldiler. Bunları yapmadan önce hiç macadamia fıstığı yediğimden emin değilim. Baya pahalı piçler."

Tony kurabiyeyi ikiye bölerken mırıldandı ve bir parçayı James'e verdi, o da şikayet etmeden kurabiyeyi aldı. "İşte, taze meyveni daha çok sevdiğini biliyorum ama bunu benimle paylaşmak zorundasın." Tony kendi parçasını ısırdı ve yüce tanrım, birinin bu eski olağanüstü suikastçının özgeçmişine fırıncılık eklemesi gerekiyordu. Tony, ağzından kaçan açıkçası edepsiz iniltiyi durdurmayı başaramadı, ama gerçekten, bu kadar lezzetli bir şey yapmak tamamen James'in hatasıydı.

"Aman Tanrım, bu çok iyi," dedi James'in sessiz kıkırdama sesine bir ağız dolusu, "bir hediyen var ve şimdi bunları her hafta isteyeceğim." Bir ısırık daha aldı. "Bunların her birini yiyorum. Iron Man kostümü sonradan biraz dar gelecek ama umurumda bile değil. Daha büyük bir suit inşa edeceğim. Teşekkürler James."

"Önemli değil. Pişirme tamamen hassasiyetle ilgilidir, bu tür şeylerde iyiyimdir. Onları yaparken aptalca hissettim. İstersen bütün bir fırını satın alabileceğinden eminim."

"Birçok şey satın alabilirim ama birinin böyle bir şey yapma arzusunu satın almak zor." Kurabiyenin geri kalanını bu ağza attı, tereyağlı tatlılığın tadını çıkardı, sonra birkaç haftadır kafasında dönen bir konuyu gündeme getirmek için en iyi zaman olduğuna karar verdi. "Hediye alışverişi yaptığımızdan beri, senin için de bir şey üzerinde çalışıyorum - aslında iki şey, ama-"

"Tony, yine parlak kırmızı bir şey olursa, herkesi rastgele bir renk beğenisi geliştirdiğime ikna etmekte gerçekten zorlanacağım."

"Hayır, hayır, bu spor ayakkabılardan çok daha iyi, ama sanırım kırmızıya boyanabilir. Ama, uh, henüz somut bir tasarım yok, her şey şu anda burada," Tony maske takmayan şakağına hafifçe vurdu, "ama uzun lafın kısası, sana yeni bir kol yapmayı düşünüyordum."

××××××

*fısıltı

Bayadır güncelleme gelmiyordu. Bekleyen var mıydı bilmiyorum ama... buyurun yeni bölümünüz!! Umarım bölümü sevmişsinizdir. 

Continue Reading

You'll Also Like

280K 17.6K 21
Kim Taehyung öğrencisine fazla mı ayrıcalık tanıyordu? Daha ona sınav cevaplarını verdiği kısma gelmedik. Yaş farkı !
18.5K 1.5K 22
Cinsiyetsiz Jungkook, soy isminin lekelenmemesi için küçüklüğünden beri alfa olarak yetiştiriliyordu, hem de en yakın arkadaşlarından biri olan delta...
18.5K 2.2K 18
- ★! mahallede adı ateiste çıkmış olan barış alper, imamın oğlu semih'e tutulur barış alper yılmaz & semih kılıçsoy
12.8M 610K 87
18 yaşında genç bir kızın yolu çıkmaz bir sokakta hiç kesişmemesi gereken bir adamla kesişti. Adam hayata ve mavi renge küskündü. Genç kızla beraber...