Ateş Ülkesinin başka bir yerinde, bir shinobi bir ağacın tepesinde durmuş uzaklara baktı. Uzun boyluydu, soluk teni ve öfkesi onu alt ettiğinde kırmızı parlayan koyu renk gözleri vardı. Dikenli saçları, Konohagakure shinobisinin bir üyesi olduğu yıllar önce olduğu gibi aynı tarzdaydı.
Artık o yere geri dönmesinin bir yolu olmadığını biliyordu. Sonuçta - o hayatı geride bırakmıştı. Güç için her şeyi bırakmıştı.
Sessizce, o zamanlardan şimdi bile pişman olup olmadığını merak etti. Beş yıl sonra bile, Uchiha Sasuke sadakatinden tam olarak emin değildi. Orochimaru'ya tamamen sadıkmış gibi gösteriyordu, ama öyle miydi? Gerçekten göründüğü kadar sadık mıydı?
Hala uzaktaki o köye karşı hisler besliyor muydu? Hâlâ orada olduğunu bildiği bir sarışını seviyormuş gibi mi hissediyordu?
Sasuke emin değildi. Önümüzdeki haftalarda ya da aylarda olması gereken savaşı durdurmak için yapabileceği bir şey olup olmadığını bilmiyordu. Yılan anavatanına saldırmak istediği için Orochimaru tarafından savaşa hazırlanması emredildi.
Evet, Konoha doğduğu yerdeydi – büyüdüğü yerdeydi. Bir bakıma Konoha öldüğü yer olmuştu.
Onu seven birini bulduktan sonra gitmişti. Neden böyle yaptığını biliyordu.
Ama Naruto nedenini biliyor muydu? Naruto, çocuğun duygularıyla oynadığını mı düşündü? Naruto ondan nefret mi ediyordu?
Esmerin göğsünün derinliklerinde bir kıpırdanma meydana geldi. Yıldızlara hafifçe gülümsedi.
Yani onu düşünmek bile uzun zaman önce kaybolmuş bu kalbi geri getirecek, öyle mi, Yıldızlar? Üstündeki göklere sessizce seslendi. Yıldızlar ona kelimelerle cevap vermedi, ama rüzgarın ağaçların tepelerini süpürüp yüzünü okşadığını hissetti. O esintinin taşıdığı ıssız duyguyu hissetti.
Ve bir şey ona bu duygunun Naruto'dan geldiğini söyledi.
Naruto ondan nefret etmiyordu, değil mi? Sasuke, sarışının birinden asla gerçekten nefret edemeyeceğini biliyordu. Sasuke, Naruto'nun nefret ettiği ilk kişi olmalıydı, ama sevdiği birinden nefret etmek için aptal ya da gerçekten zayıf olmanız gerektiğini biliyordu.
Sonuçta, uzun zaman önce bu tür duyguları hissetmişti.
Ve zayıf olduğunu biliyordu. Bu yüzden buradaydı, Orochimaru'nun vesayeti altındaydı. Zayıftı. Orochimaru onun güçlenmesine yardım etmedi. Sasuke bunu biliyordu. Ancak aşkının yattığı yere geri dönmek hiç aklına gelmemişti.
Oraya asla geri dönmeyecekti - asla arkadaş oldukları ya da aşklarını itiraf ettikleri o zamana asla.
Oraya geri dönemezdi.
Orada hoş karşılanmadı. Ve gelse bile geri dönmeyecekti.
Sonuçta, bir zamanlar yok ettiğiniz bir yere nasıl geri dönebilirsiniz? Gerçekliğin tüm yasalarına aykırıydı. Naruto'nun ona olan sevgisine inanmayı seçse bile geri dönemezdi.
Sasuke, mutluluk içinde yaşayabileceği bir yanılsamaya adım atmaya hazır değildi. Bu yüzden zayıf olduğunu biliyordu ama artık bu tür duygulara aldırmıyordu. O ve Orochimaru'nun orduları saldırdığında Naruto'nun köyde olmayacağını umuyordu.
Oğlan güvende olmayacaktı.
Sasuke, sarışına isteyerek zarar gelmesine asla izin vermezdi.
Yine de çok şey değişmişti - çok fazla.
Naruto'yu hala sevdiğini biliyordu - ama Uzumaki onu hala seviyor muydu? Beş yıldır onu ele geçiren, hiç bitmeyen bir düşünce fırtınasıydı.
Naruto'ya "Seni seviyorum" demesinden ve iki gün sonra ortadan kaybolmasından bu yana beş uzun yıl geçti.
Zayıftı.
Bunu biliyordu.
Ama düzeltmek için yapabileceği hiçbir şey yoktu.
O bir kahraman değildi, bir korkaktı. Uchiha adına, Konoha adına ve Orochimaru'nun adına başarısız oldu. Kimseye yardım edemezdi.
Bunu biliyordu.
Pek çok şey biliyordu - başarısız olduğunu biliyordu. Konoha'ya dönerse kabul edilmeyeceğini biliyordu. Naruto'nun artık onu sevemeyeceğini biliyordu.
Sasuke yine de Naruto'yu seviyordu. Bu kasvetli günlerde onu hayatta tutan tek şey Naruto düşüncesiydi. Güç için geride bıraktığı rekabet, dostluk ve aşk düşüncesi.
Uchiha'nın Konoha'ya dönmesinin hiçbir yolu yoktu. O yeri hafızasında bırakmıştı… her şeyin mükemmel olduğu bir zamanda bırakmıştı.
Neden ayrıldı?
Soru onu yıllardır rahatsız etmişti ama Sasuke böyle bir şeyin cevabını zaten biliyordu. Naruto'yu korumak için gitmişti. Naruto'ya itirafta bulunmak için o günü seçerek çocuğu kötü bir durumda bırakacağını fark etmemişti. Hastane çatısındaki o kavgadan sonra her şeyin bitmesi gerekiyordu. Yine de bitmedi. Kakashi bunu ona kavgadan hemen sonra söylemişti.
Sasuke'nin oturduğu ağaca tel dolandı. Daha hareket edemeden, bir yere varamadan gövdeye bağlandı. Önüne baktığında öğretmeni Kakashi'nin orada durduğunu ve telin bir ucunu elinde tuttuğunu gördü.
"Bunun anlamı nedir?" Sasuke hırladı, hala kablolarla sonuçsuz bir şekilde mücadele ediyordu. Derisini kesmiyorlardı… henüz… ama bu muhtemelen yakında düzeltilecekti.
Kakashi, gözlerinde o sıkılmış bakışla ona baktı. Sasuke'ye "Bunu yapmasaydım, kaçardın" dedi. "Ben vaaz verirken sessizce dinleyecek tipte değilsin."
"Tch," diye tükürdü Sasuke, adamı tanıma zahmetine girmeyi reddederek.
"Sasuke... intikam almaktan vazgeç," diye başladı öğretmeni. Sasuke, toplayabildiği en soğuk bakışla Kakashi'ye baktı. Kakashi bundan etkilenmemiş görünüyordu. "Bu işte... Senin gibi adamların ne kadar kötü olabildiğini gördüm. Sonunda intikamı alanlar tatmin olmadılar... Trajediyle sonuçlandı. Sadece daha çok incinir ve acı çekersin. intikamında başarılı olursan geriye sadece boşluk kalır."
Sasuke, Kakashi'nin konuştuğunu duyduğunda kendini kaybetmişti. "Ne bok biliyorsun?" diye bağırdı. "Benimle anlıyormuş gibi konuşma!"
"Hey... sakin ol..." Kakashi ona söylemeye çalışıyordu. Öğretmenini görmezden geldi.
Sasuke'nin dudaklarında acımasız bir sırıtış belirdi. "Ya ben... en çok sevdiğini öldürürsem?!" diye alay etti. "Az önce söylediklerinden ne kadar uzaklaşabilirsin? Sana gerçek acıyı hissettirebilirim!"
Kakashi cevap vermeden önce bir an sessiz kaldı. "Bu işe yarar, ancak... ne yazık ki benim için böyle bir insan yok," diye başladı. Sasuke öğretmenine bakarken kanındaki öfkenin daha da arttığını hissedebiliyordu.
Ama Kakashi bitmedi. Sasuke'nin konuşurken çok iyi bildiği o tuhaf sakinleştirici ve mutlu gülümsemeyle Sasuke'ye gülümsedi. Kakashi'nin dudaklarından dökülen sözler "O insanlar çoktan öldürüldü" oldu.
Sasuke sadece öğretmenine bakabildi.
Başını sallayan Sasuke, hala evdekilerin nasıl olduğunu merak ediyordu. Kakashi hala böyle gülümsüyor muydu? O gülümseme… Sasuke, bu gülümsemenin onu her zaman nasıl çileden çıkardığını hatırlayabiliyordu. Bu gülümsemeyi görmek onu her zaman kızdırırdı.
O bir kez, Kakashi onunla konuşurken, o gülümsemeyi gördüğünde öfke duymadığı tek zamandı. Kakashi arkadaşlarının öldürülmesinin nasıl bir his olduğunu biliyordu - ailesini kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu biliyordu ama yine de nasıl gülümseyeceğini biliyordu!
Nasıl bu kadar güçlü olabiliyor? Sasuke kendi kendine merak etti. Kakashi böyle bir şey söylerken nasıl böyle gülümseyebiliyor? Bu gerçek onu her zaman rahatsız etmişti. O masum ve kibar gülümseme.
Sasuke'nin tanıdığı başka bir kişide o gülümseme vardı - herkese onu hiçbir şeyin yıkamayacağını, hiçbir şeyin onu hayallerinden alıkoyamayacağını söyleyen gülümseme.
Uzumaki Naruto'nun böyle bir gülümsemesi vardı. Böyle insanlardan nasıl vazgeçebilirdi? Sasuke artık emin değildi. Onun kim olduğunu oluşturmuşlardı, onları hayatın kendisinden daha çok sevecek kadar ona yakınlaşmışlardı. Naruto en iyi arkadaşı olarak yerini almıştı.
Sasuke, bu arkadaşlıktan uzaklaştığı günü hala hatırlayabiliyordu. O çocuğun bulunduğu Konoha'ya bakarken kelimeler kafasında yankılandı.
[Buraya bu notu koymak zorundayım kafanız karışmasın diye.
Uchiha Sasuke
Uzumaki Naruto ]
"Arkadaşın oldu mu? O zaman neden?"
"Bu yüzden…"
"...?"
"İşte bu yüzden seni öldürmeye değer..."
"Tam olarak anlamıyorum ama beni öldürme konusunda ciddi görünüyorsun, değil mi? Sasuke..."
"Bunu daha önce söylemiştim ama sen bile bunu heyecanla bekliyordun değil mi? Ne Kakashi ne de Sakura şu anda burada. Geçen seferki gibi şeyleri durduracak kimse olmayacak."
"..."
"Bir kez daha söyleyeceğim... Seni öldüreceğim!"
"... Piç! Ben... SENİ ESKİ KENDİNE GERİ DÖNECEĞİM!"
Yine de… buna hiç şüphe yok… ciddisin… Cidden… yapabilir misin… beni bu kadar sakince öldürebilir misin? Sasuke... Şimdi kafasında beni öldürmeyi ciddi ciddi planlıyor... Gerçekten... Gerçekten, cidden...
"Biliyor musun Naruto... bu hem sen hem de rakibin birinci sınıf ninjalarsınız, sadece yumruklarınız bana geldiğinde birbirinizin zihnini okuyabiliyorsunuz? Söze gerek yok. Safsın, değil mi, Naruto?"
"Nasıl…?"
"Gerçek zihni okuyabiliyor musun? Aklımı!"
...Sasuke... Senin yalnız olduğunu hep biliyordum... Ben... başlarda rahatlamıştım çünkü senin de benim gibi olduğunu düşünmüştüm... Aslında hemen seninle konuşmak istiyordum... Ayrıca, sevindim.
Ama... konuşmadın. Her şeyi yapabilirsin. Ayrıca, her zaman herkese sahiptin...
Çünkü biz çok farklıydık... ne yazık ki; Rakibim olacağına karar verdim. Kaybetmek istemedim... çünkü bana kaybeden denildi. Bunu her zaman düşündüm. Yedinci Takım olduğumuzda bile aynı şeyi düşündüm... İnatla yalan söylemeye devam ettim... ama...
Hep senin gibi olmak istedim. Senin gibi olmaya can atıyordum... bu yüzden...O zaman... Gerçekten çok mutluydum. Beni kabul ettin. Bunlar ilk kelimeler olduğu için... ama anlamam için yumruklarımızın birleşmesi gerekmiyordu. O zamandan beri konuşmadık.
Biz...
biz nasıl arkadaşız
Ama... beni cidden öldürmek istiyorsan... önceki sözler ciddi olsa bile... anlamıyorum... belki de tek istekli arkadaşın olduğumu düşündüm...
"Artık çok geç! Naruto!"
Sonuçta... belki de arkadaş olduğumuzu düşünen tek kişi bendim... bu yüzden... Ben... pes etmeyeceğim... Sasuke...
Ama... hasta değilim...
Nedense onu anlamıyorum ama... Orochimaru'nun... seni almasına izin vermeyeceğim...
"Son anda kalbine çarpmamı engelledin... ama bu anlamsızdı... Sağ akciğerini deldim."
"Artık sağ kolunu kullanamıyorsun. Nefes almak bile zor. Mühür yapamazsın, o jutsuyu kullanamazsın."
"Sasuke! Orochimaru'ya gitmeyeceksin! Kollarındaki ve bacaklarındaki kemikleri kırmam gerekse bile seni durduracağım!"
Bu… bu Naruto mu? Bu basınç nedir? O kıpkırmızı çakra da neyin nesi? O... bir canavar mı?
"Sen nesin... sen?"
"Arkadaş."
"Uyan artık! Hala emin değilsen, seni bir sopa gibi kırarım ve hareketsiz bir şekilde geri getiririm!"
"Kapa çeneni... benim hakkımda ne biliyorsun? Senin gibi ailesi ya da kardeşi olmayan biri... BİRİNCİ YERDE HİÇBİR ŞEY YOKTU! BENİM HAKKINDA NE ANLAYACAKSIN? Hı?!"
"...!"
"Bağlarımız yüzünden acı çekiyoruz! Onları kaybetmenin nasıl bir his olduğunu bilemezsin.. sen...!"
"Gerçek aileleri ve erkek kardeşleri anlamıyorum... ama Iruka-sensei ile birlikteyken, merak ediyorum... Merak ediyorum... bir babayla birlikte olmak gibi hissettiriyor mu..."
"…!"
"Seninle olduğumda... "
("Aptal! Aptal!
"Ne dedin? Seni uyuşmuş manyak!"
"Sana kaybetmeyeceğim, kahretsin!"
"Konuşmaya devam et... "
"Haha, şuna bak!"
"Hmph.")
"Merak ediyorum... bir erkek kardeşle birlikte olmak gibiyse..."
"Neden... neden benim için bu kadar ileri gidiyorsun?"
"Benim için... bu sahip olduğum ilk bağlardan biri. Bu yüzden seni durdurmam gerekiyor..."
"Gel... Naruto. O zaman... O bağı koparacağım!"
Ve kavga uzayıp gitti...
[Ufak bir not daha. Normal formata geri dönüyoruz. Üst taraf biraz karışık oldu. Anlamayanlar için kalın yazılar Sasuke'nin. İtalik yazılarda Naruto'nun. Not bu kadar devam edelim.]
Sasuke, ağaçlar, dağlar, göller ve sisle dikilmiş battaniye gibi duran geniş alana bakarken içini çekti. Burası yıllardır etrafında hissetmediği bir yerdi. Şimdiye kadar Ses Köyü'ndeydi. Beş uzun yıl boyunca oradaydı.
Orochimaru'nun vücudunu ele geçirmemesinin tek nedeni, Sasuke'nin Itachi'den intikam almadan önce ona vermemesiydi.
İntikam. Bir öğretmenin saygıdeğer sapığının sözleri bir kez daha aklına geldi.
"İntikamında başarılı olsan bile, geriye kalan tek şey boşluktur."
Belki de haklısın Kakashi-sensei, diye düşündü kendi kendine, ama ben başka bir yol ümidi bile bulamayacak kadar ileri gittim. Hayatımın amacını tamamladığım an öldürüleceğim ve bedenim Orochimaru'nun.
Naruto, Sasuke'nin bildiği Sasuke'yi durdurmak için elinden geleni yapmıştı - ama o gün tanıştığı Sasuke ile hazırlıklı değildi.
Naruto...
Sadece adı düşünmek bile Sasuke'nin kalbine keskin bir acı getirdi - özellikle son konuşmalarının sözlerini hatırladıktan sonra - son kavgaları.
O zalimdi. Naruto'nun onu takip etme umudunu kırmak istedi... ama Gizli Yaprak Köyü'ne yerleştirilen Ses casuslarından öyle değildi.
Hiçbir şey olması gerektiği gibi değildi.
Naruto'nun onu tamamen unutması gerekiyordu.
Naruto'nun ondan nefret etmesi gerekiyordu.
Ama Yaprak'a sızan ve köylülerin güvenini kazanmayı başaran casuslara göre, öyle değildi.
Onlara göre, Uzumaki Naruto, Orochimaru'ya çok benzeyen başka bir sannin olan Jiraiya'nın vesayeti altında saflarda hızla seyahat etmişti.
Onlara göre, Uzumaki Naruto hayatının geri kalanını Sasuke'yi bulmaya adamıştı.
Onlara göre, Uzumaki Naruto bir zamanlar gayretle inandığı idealleri artık umursamıyordu. Sadece Sasuke'yi bulup Uchiha'yı eve getirmekle ilgilendi.
Neden, Naruto? diye düşündü Sasuke, gözlerinin köşesindeki yaşları hissederek. Düşmelerine izin vermeden gözlerini sertleştirdi ve donmuş yanaklarından usulca aşağı indi. Zayıflık göstermesine izin vermeyecekti.
Zayıf olduğunu bilmesinin bir önemi yoktu. Dış görünüş aldatıcı olabiliyordu ve güçlüymüş izlenimini sürdürmek zorundaydı.
Naruto...
Sarışın, Uchiha'nın Sasuke dönüp savaş stratejileri ve benzerlerini gözden geçireceği kampa hızla geri dönmeden önceki son düşüncesiydi. Muhtemelen bu gece bir daha uyuyamayacaktı.
Konoha'dan ayrıldığından beri Sasuke fazla uyumamıştı. Gerçi onun için pek önemi yoktu. O uykuyu istemiyordu - ona neler olabileceğine dair vizyonlar getirecekse değil.
Uchiha hafifçe titreyerek kendini toparladı ve bir kez daha yaklaşan savaşa karar verdi. Bunun dışında bir şey düşünmek çok acı verici olurdu.
-
Bölüm sonu maalesef :"
Sasuke ile ilgili bölüm sonunda geldi ve bitti.
Bazı sahneler karışıktı. Üzgünüm.
Umarım kafanız karışmamıştır.
Kalkar kalkmaz bölümü atıyorum.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Gelecek bölümde görüşmek üzere hoşçakalın!