𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘢𝘤𝘦

By 1luvvvKets

1.4K 37 34

GonKillu story Gon Freecs is a new student at 𝗛𝘂𝗻𝘁𝗲𝗿 𝗛𝗶𝗴𝗵. He becomes pretty popular, while a l... More

I love that face~
𝘚𝘰𝘳𝘳𝘺 (𝘐𝘮𝘱𝘰𝘳𝘵𝘢𝘯𝘵)
This can't be happening.

𝘕𝘰𝘵 𝘢𝘯 𝘶𝘱𝘥𝘢𝘵𝘦.

335 7 6
By 1luvvvKets

𝗪𝗼𝗮𝗵. 𝗜 𝗱𝗶𝗱 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗰𝘁 𝗹𝗶𝗸𝗲- 1-2 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘀, 𝗯𝘂𝘁 9 𝗿𝗲𝗮𝗱𝘀 𝗶𝗻 𝗼𝗻𝗲 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁?? 𝗧𝗵𝗮𝘁 𝗰𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁 𝗺𝗲 𝗼𝗳𝗳 𝗴𝘂𝗮𝗿𝗱.
𝗜 𝘄𝗿𝗼𝘁𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗵𝗮𝗹𝗳-𝗮𝘀𝗹𝗲𝗲𝗽, 𝘀𝗼 𝗶 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗶 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗼𝗼 𝗳𝗮𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴. 𝗛𝗲𝗵𝗲. 𝗜 𝗱𝗼𝗻𝘁 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗼𝘄 𝗜 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆, 𝗶 𝗺𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗮𝘀 𝘄𝗲𝗹𝗹 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗿𝗶𝘁𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗲𝗹𝘀𝗲. 𝗜𝗺 𝗻𝗼𝘁 𝗳𝗶𝘁 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗸𝗶𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝘀𝘁𝘂𝗳𝗳, 𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝗳𝗹𝘂𝗳𝗳 𝗼𝗿 𝘀𝗮𝗱𝗲𝘀𝘀 𝗶𝘀 𝗯𝗲𝘁𝘁𝗲𝗿.

𝗜 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗮𝗽𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘁𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗹𝗲 𝘄𝗵𝗼 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗿𝗲𝗮𝗱 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵. 𝗜𝗺 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗴𝗿𝗮𝘁𝗲𝗳𝘂𝗹, 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗮𝗰𝘁 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶𝗺 𝗮 𝘁𝗲𝗲𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘀𝘁𝗼𝗿𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝗮𝗻𝗱𝗼𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘂𝗴𝗵.

𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗼𝗿 𝗿𝗲𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴 𝗯𝘂𝘁 𝗶 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗶 𝗺𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘂𝗽 𝗵𝗲𝗿𝗲. .^_^

Continue Reading

You'll Also Like

553K 45.7K 124
Sequel to my MHA fanfiction: •.°NORMAL°.• (So go read that one first)
267K 5.3K 29
She was the one that was going to teach him what affection was, what being loved felt like. And he was going to teach her how thrilling a secret can...
106K 12.8K 31
"when three jeon caged their enemy's wife for revenge...." Jungkook- i say who you are? You are my enemy.. you are my enemy... Jk- beautiful and inno...
1.4M 30.8K 118
in which charlotte carrera finds herself more conflicted than she has ever been in her entire life. rafe cameron x fem! oc || seasons one + two + thr...